Sinä joka et tee loppusiivousta muuttaessasi - eikö HÄVETÄ?
Ajatteletko, miltä uudesta asukkaasta tuntuu kuurata niitä sinun koiranruokaroiskeitasi seinästä, sentin kerrosta pölyä wc:n lampun päältä, munakarva- ja pölykerrosta wc:n lattiakaakeleiden reunasta, tonkia kourallisia karvaa pattereiden takaa, avata kaapit ja löytää pölyä, legoja ja tahroja, jynssätä peileistä hammastahnaa ja kakarasi räkää, pestä stna UUNISTA palanutta p*skaa jne jne jne?!
Olen nyt 3vko kuurannut ostamaamme - OSTAMAAMME! - asuntoa myyjän jäljiltä. Asunto oli pesty luovutettaessa niin, että näkyvät paikat oli päällisin puolin pyyhkäisty. Totuus oli toinen...
Ja minulla olisi ollut pikkaisen parempaa tekemistä kuin muiden ihmisten paskojen siivous.
Eikö HÄVETÄ?!
Kommentit (78)
Miksi mies ei siivoa? Miksi mietit, minkälainen edellisen perheen äiti on ollut, kun on sotkuista? Eikö siellä ollut miestä talossa? Miksi siivoaminen on niin monen mielestä vain naisten hommaa?
Kyllä mua hävettäis.
Siksi jynssäsinkin kalliilla siivousaineilla asunnon, kun muutin pois.
Oli vuokrakämppä ja lopputarkastuksessa isännöitsijä sanoikin että on parhaimmassa kunnossa oleva asunto muihin asuntoihin verrattuna.
Kaikkihan tietää mikä on naisen homma..
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:52"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:43"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:38"]Mahdat olla joku siivousfriikki, jos kämpän siivoamisessa menee 3 viikkoa [/quote] En ole, vaan pienen imetettävät vauvan äiti joka saa hyvällä tuurilla tunnin tai kaksi päivässä siivousaikaa! En voi jynssätä myrkyillä vauva kantoliinassa! Ap [/quote]Ensinnäkään sitä mukulaa ei tarvi kokoajan pitää sylissä. [/quote] Kasvata sinä mukulasi miten lystäät, minä pidän pientä vauvaa sylissä jos haluan. Kyllä se on se tästä muuttanut perhe jonka tulisi hävetä. Ap [/quote]Just. Vetoa vaan siihen että haluat pitää penskaa sylissä ja siksi et siivoa. Olet naurettava [/quote] Sinulla on ehkä "mukuloita" (jotka minun tietääkseni kasvatetaan pellossa) ja "penskoja" (joita on kai koirilla?), mutta minulla on ihmislapsi ja kasvatan häntä kiintymysvanhemmuuden oppeja soveltaen äitinsä ja isänsä lähellä. JA vauvani huutaa jos jätetään yksin. Niin että älä tule minulle neuvomaan saanko pitää vauvani sylissä vai en. Vauva kantoliinassa olen pakannut ja purkanut ja teen muita kotitöitä kyllä mutta EN pysty jynssäämään paskaa vauvan kanssa! Ymmärrätkö miten likaista, hikistä ja myrkyllistä hommaa vaikka uunin tai vessan kaakeleiden hinkkaus on? Etpä taida ymmärtää, oletkohan tuo tästä muuttaneen perheen äiti tai isä kenties. Ap
[/quote]Onko se joku vammanen kun huutaa kokoajan? Et sinä ainakaan sitä paranna kun kannatt sitä koko ajan ja olet varmaan yh. eka lapsikin se on sulle. pidä toukkas tyhmä lehmä
[/quote]
Ohis. Kuka helvetti kusi sun muroihin aamulla.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"]
Miksi mies ei siivoa? Miksi mietit, minkälainen edellisen perheen äiti on ollut, kun on sotkuista? Eikö siellä ollut miestä talossa? Miksi siivoaminen on niin monen mielestä vain naisten hommaa?
[/quote]
No näinpä.
Vaikka kiillottaisit omaa paremmuuttasi kuinka, et voi tietää mikä edellisten asukkaiden tilanne on ollut. Vakava sairastuminen, läheisen kuolema, masennus... Mitä vain voi tapahtua ja silloin jynssääminen on tasan viimeinen asia mikä elämässä on tärkeää. Mieti hetki.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"]Miksi mies ei siivoa? Miksi mietit, minkälainen edellisen perheen äiti on ollut, kun on sotkuista? Eikö siellä ollut miestä talossa? Miksi siivoaminen on niin monen mielestä vain naisten hommaa?
[/quote]
Mieheni on yksin kantanut tavarat asunnosta toiseen ja loppusiivonnut entisen asuntomme. Hän on siivonnut täällä isoja alueita, esim. keittiön lähes kokonaan, ja tehnyt lisäksi pikkuremppaa. Lisäksi hän käy töissä ja tekee kotitöitä ja hoitaa vauvaamme. Normaalioloissa mies hoitaa viikkosiivouksesta ehkä 75%. Kelpaako?
Aina te jaksatte takertua tuollaisiin yksittäisiin sanavalintoihin. Oma mieheni siivoaa paljon, mutta tottapuhuen myyjien perheessä äiti vaikutti kotiäidiltä ja mies "vanhan ajan 'bisnesisältä' ".
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"]
[/quote]
No näinpä.
Vaikka kiillottaisit omaa paremmuuttasi kuinka, et voi tietää mikä edellisten asukkaiden tilanne on ollut. Vakava sairastuminen, läheisen kuolema, masennus... Mitä vain voi tapahtua ja silloin jynssääminen on tasan viimeinen asia mikä elämässä on tärkeää. Mieti hetki.
[/quote]
Tiedätkö kun minua ei kiinnosta pätkääkään heidän elämänsä. Ainoa mikä minua kiinnostaa heihin liittyen on tämä asunto. Myytäessä p*skat oli peitetty huonekaluilla ja tavaroilla ja sen minkä näki (kuten uuni ja peilit jne) oletin normaalEIDEN ihmisTEN osaavan siivota ennen muuttoaan.
Ja kyllä minua hävettäisi jättää tällainen sotku vaikka olisi mitä tapahtunut. Siitä tässä avauksessa oli kyse, että hävettääköhän heitä.
Ap
Meidän äiti tekee teidän äitien loppusiivoukset :)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"] Miksi mies ei siivoa? Miksi mietit, minkälainen edellisen perheen äiti on ollut, kun on sotkuista? Eikö siellä ollut miestä talossa? Miksi siivoaminen on niin monen mielestä vain naisten hommaa? [/quote] No näinpä. Vaikka kiillottaisit omaa paremmuuttasi kuinka, et voi tietää mikä edellisten asukkaiden tilanne on ollut. Vakava sairastuminen, läheisen kuolema, masennus... Mitä vain voi tapahtua ja silloin jynssääminen on tasan viimeinen asia mikä elämässä on tärkeää. Mieti hetki. [/quote] Tiedätkö kun minua ei kiinnosta pätkääkään heidän elämänsä. Ainoa mikä minua kiinnostaa heihin liittyen on tämä asunto. Myytäessä p*skat oli peitetty huonekaluilla ja tavaroilla ja sen minkä näki (kuten uuni ja peilit jne) oletin normaalEIDEN ihmisTEN osaavan siivota ennen muuttoaan. Ja kyllä minua hävettäisi jättää tällainen sotku vaikka olisi mitä tapahtunut. Siitä tässä avauksessa oli kyse, että hävettääköhän heitä. Ap
[/quote]
No sen kyllä huomaa. Minä minä ja minä.
Sitä häpeää ei ehdi tuntemaan jos on tyyliin saanut kuolemaan johtavan sairauden diagnoosin hiljattain.
Dii, jos sua ei kiinnosta niiden elämä niin miksi luulet että niitä kiinnostaa sun vittuuntuneisuus? Summa summarum.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"] Miksi mies ei siivoa? Miksi mietit, minkälainen edellisen perheen äiti on ollut, kun on sotkuista? Eikö siellä ollut miestä talossa? Miksi siivoaminen on niin monen mielestä vain naisten hommaa? [/quote] No näinpä. Vaikka kiillottaisit omaa paremmuuttasi kuinka, et voi tietää mikä edellisten asukkaiden tilanne on ollut. Vakava sairastuminen, läheisen kuolema, masennus... Mitä vain voi tapahtua ja silloin jynssääminen on tasan viimeinen asia mikä elämässä on tärkeää. Mieti hetki. [/quote] Tiedätkö kun minua ei kiinnosta pätkääkään heidän elämänsä. Ainoa mikä minua kiinnostaa heihin liittyen on tämä asunto. Myytäessä p*skat oli peitetty huonekaluilla ja tavaroilla ja sen minkä näki (kuten uuni ja peilit jne) oletin normaalEIDEN ihmisTEN osaavan siivota ennen muuttoaan. Ja kyllä minua hävettäisi jättää tällainen sotku vaikka olisi mitä tapahtunut. Siitä tässä avauksessa oli kyse, että hävettääköhän heitä. Ap
[/quote]
No sen kyllä huomaa. Minä minä ja minä.
Sitä häpeää ei ehdi tuntemaan jos on tyyliin saanut kuolemaan johtavan sairauden diagnoosin hiljattain.
[/quote]
Varmana vähintään toinen heistä oli siis kuolemassa lähiaikoina. Ellei molemmat. Todella todennäköistä! Olinpa itsekäs.
Ap
Ottakaas perjantaipaukku, niin ei vi..ttais niin paljoo
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:35"] [quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"] Miksi mies ei siivoa? Miksi mietit, minkälainen edellisen perheen äiti on ollut, kun on sotkuista? Eikö siellä ollut miestä talossa? Miksi siivoaminen on niin monen mielestä vain naisten hommaa? [/quote] No näinpä. Vaikka kiillottaisit omaa paremmuuttasi kuinka, et voi tietää mikä edellisten asukkaiden tilanne on ollut. Vakava sairastuminen, läheisen kuolema, masennus... Mitä vain voi tapahtua ja silloin jynssääminen on tasan viimeinen asia mikä elämässä on tärkeää. Mieti hetki. [/quote] Tiedätkö kun minua ei kiinnosta pätkääkään heidän elämänsä. Ainoa mikä minua kiinnostaa heihin liittyen on tämä asunto. Myytäessä p*skat oli peitetty huonekaluilla ja tavaroilla ja sen minkä näki (kuten uuni ja peilit jne) oletin normaalEIDEN ihmisTEN osaavan siivota ennen muuttoaan. Ja kyllä minua hävettäisi jättää tällainen sotku vaikka olisi mitä tapahtunut. Siitä tässä avauksessa oli kyse, että hävettääköhän heitä. Ap [/quote] No sen kyllä huomaa. Minä minä ja minä. Sitä häpeää ei ehdi tuntemaan jos on tyyliin saanut kuolemaan johtavan sairauden diagnoosin hiljattain. [/quote] Varmana vähintään toinen heistä oli siis kuolemassa lähiaikoina. Ellei molemmat. Todella todennäköistä! Olinpa itsekäs. Ap
[/quote]
No mistä sä sen tiedät? Se voi iskeä ihan keneen vaan.
On se hankalaa voi vitu. Vauvaa piää kantaa kokoajan sylissä ja siivota asuntoa, hankalaa on, on hankalaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:40"]
On se hankalaa voi vitu. Vauvaa piää kantaa kokoajan sylissä ja siivota asuntoa, hankalaa on, on hankalaa.
[/quote]
Niin. Marttyyrin kruunu on se kiiltävin. Vois pyytää vaikka jonkun 4h yrityksen hinkkaamaan jos noin ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"]Miksi mies ei siivoa? Miksi mietit, minkälainen edellisen perheen äiti on ollut, kun on sotkuista? Eikö siellä ollut miestä talossa? Miksi siivoaminen on niin monen mielestä vain naisten hommaa? [/quote] Mieheni on yksin kantanut tavarat asunnosta toiseen ja loppusiivonnut entisen asuntomme. Hän on siivonnut täällä isoja alueita, esim. keittiön lähes kokonaan, ja tehnyt lisäksi pikkuremppaa. Lisäksi hän käy töissä ja tekee kotitöitä ja hoitaa vauvaamme. Normaalioloissa mies hoitaa viikkosiivouksesta ehkä 75%. Kelpaako? Aina te jaksatte takertua tuollaisiin yksittäisiin sanavalintoihin. Oma mieheni siivoaa paljon, mutta tottapuhuen myyjien perheessä äiti vaikutti kotiäidiltä ja mies "vanhan ajan 'bisnesisältä' ". Ap
[/quote]
Eli sinulle jäi tässä taloudenpidossa + muutossa se, että roikotat sitä lastasi tissillä koko valveillaoloajan. Melkoinen kannettava nakkisuoja.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:25"]Miksi mies ei siivoa? Miksi mietit, minkälainen edellisen perheen äiti on ollut, kun on sotkuista? Eikö siellä ollut miestä talossa? Miksi siivoaminen on niin monen mielestä vain naisten hommaa? [/quote] Mieheni on yksin kantanut tavarat asunnosta toiseen ja loppusiivonnut entisen asuntomme. Hän on siivonnut täällä isoja alueita, esim. keittiön lähes kokonaan, ja tehnyt lisäksi pikkuremppaa. Lisäksi hän käy töissä ja tekee kotitöitä ja hoitaa vauvaamme. Normaalioloissa mies hoitaa viikkosiivouksesta ehkä 75%. Kelpaako? Aina te jaksatte takertua tuollaisiin yksittäisiin sanavalintoihin. Oma mieheni siivoaa paljon, mutta tottapuhuen myyjien perheessä äiti vaikutti kotiäidiltä ja mies "vanhan ajan 'bisnesisältä' ". Ap
[/quote]
Eli sinulle jäi tässä taloudenpidossa + muutossa se, että roikotat sitä lastasi tissillä koko valveillaoloajan. Melkoinen kannettava nakkisuoja.
[/quote]
Jep. Ja valittaa, varsinkin valittaa.
Taas tyypillinen ÄiTyLI, sen sijaan, että ottaisi myyjään yhteyttä ja vaatisi korvausta huonosta siivouksesta, tulee vauva.fihin avautumaan.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:46"]Meillä luki kauppakirjassa, että ostaja teettää loppusiivouksen myyjän laskuun. Myyjä totesi, että hän ei ryhdy kuuraamaan pattereita tai kattolistoja. Omakotitaloa siivosi 2 siivoojaa 2 päivän ajan. Lopputulos oli mainio. [/quote] No ei todella tullut tällaiset mieleen. Olen muttanut aiemmin useasti vuokra-asuntoihin ja opiskelijakämppiin ja ne ovat olleet tätä siistimpiä! Ainoa tätä pahempi on ollut eräs opiskelija-asunto, jossa loppusiivous oli jäänyt kokonaan tekemättä ja herättelimme muuttoaamuna 18v poikaa krapulassa asunnosta. (Edellisenä päivänä oli tietenkin otettu "muuttomatkaa". Lopulta pojan äiti tuli raahaamaan pojan pois asunnosta.
[/quote]
No opiskelija-asunnoissa ja vuokra-asunnoissa usein lukee vuokrasopparissa, että siivous teetetään vuokralaisen laskuun, jos kämppä ei ole riittävän hyvin siivottu. Mikään ei estä sopimasta siivouksesta myös omistuskämpän omistajanvaihdoksen yhteydessä.
Tuskin niitä ihmisiä kiinnostaa yhtään mihin kuntoon asunto jää, jotka ovat valmiita jättämään paskaisen asunnon seuraavalle asukkaalle. Kertoohan se aika paljon jo muutenkin ihmisestä.