Englannin kielen testi - Pärjäätkö?
Tein tämän testin. Kestää noin 3-5 minuttia... Tulos 20/25
Kiunka hyvin te muut päjäätte?
Kommentit (118)
25/25 ekasta ja 23/25 business englishista. Ihan tyytyväinen oon, vähän jäi harmittamaan virheet tuossa toisessa.
Pitikö muiden ladata joku sovellus?
21/25 ja petyin. Osaan mielestäni englantia hyvin.
kielien opettelu on periaatteessa aika helppoa,pitää vaan sisäistää itselle se että kaikki sanat pitää opetella ulkoa.Ensin pitää opetella ulkoa sanat: minä,sinä,hän,me,te,he,tämä,tuo,ne:Jne.....sitten kun nämä osaa ulkoa,seuraavaksi pitää opetella muita sanoja ulkoa.Näitä opittuja sanoja yhdistelemällä kieli sitten taittuu haluttuun muotoon.esim.minä tai sinä olemme uimahallissa uimassa punaisen pallon kanssa.Sama lause esim.englanniksi I or you are swimming in the swimming pool with the red ball
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:31"]Pitikö muiden ladata joku sovellus?
[/quote]
21 pistettä, kirjoitin ylioppilaaksi yli 20 vuotta sitten ja juurikaan en ole englantia sen jälkeen opiskellut. Ja viimeiseen 7 vuoteen en ole juurikaan käyttänyt englantia tai katsonut telkkaria. Olen aivan tyytyväinen tulokseen.
Business testistä sain 18/25, siinä oli jonkun verran sanoja joita en tiennyt ja lasten tappelu haittasi keskittymistä. Mutta ihan ok tulos.
Saan kaikista testeistä 150% tuloksen, koska nuoresta iästään huolimatta olen asunut londonissa, nykissä ja losissa, kaikissa 14 vuotta.
25/25. Olen englantilaisen filologian opiskelija, ja minusta tuo ei ollut mitenkään superhelppo. Piti miettiä useammassa kohdassa vähän aikaa, ja ajattelin että meni varmaan muutama väärin, mutta eipä sitten mennytkään.
Typerä testi ei ilmeisesti huomioi noita huumorivaihtoehtoja
23/25. Aloitan syksyllä englannin opinnot yliopistossa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:45"]
15/25. Olen ex-vl. Vaikka englantini on parantunut paljon 5:n ei-vl-vuoden aikana, niin ei ole vieläkään hyvällä tasolla taidot. Syytän menneisyyttä.
[/quote]
Olen myös ex-vl ja olen hyvä englannissa, tosin nyt sain vain 20. Miten menneisyytesi vaikutti englannin taitoihisi?
[/quote]
En ole tuo, jota lainasit, mutta kun tv:n katsominen ja maallisen musiikin kuuntelu on kielletty, englannin taito on usein heikompi. Eikä koske pelkästään lestoja, vaan muitakin uskovaisia, jotka eivät esim. tv:tä katso.
[/quote]
Näinpä. Mä erosin kyseisestä lahkosta 18-vuotiaana ja mun kielitaito parani hurjasti sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:23"]
Tein tämän testin. Kestää noin 3-5 minuttia... Tulos 20/25
Kiunka hyvin te muut päjäätte?
http://www.cambridgeenglish.org/test-your-english/
[/quote]
24/25 virhe oli huolimattomuus virhe... olipa vaikeaa meni noin 7min.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 21:51"]11. The builders are ...... good progress with the new house getting doing making taking
tämän tyyppiset taitaa mennä ihan arvaamalla monella
[/quote]
Arvaamalla menee jos ei osaa englantia, muuten pitäisi kyllä tietää mikä on oikein.
[/quote]getting
doing
making
taking
Ota noista sitten selvää
19/25
Ois ny ollu ees 20 niin ois tuntunut paljon paremmalta tulokselta :D