Englannin kielen testi - Pärjäätkö?
Tein tämän testin. Kestää noin 3-5 minuttia... Tulos 20/25
Kiunka hyvin te muut päjäätte?
Kommentit (118)
24/25. Näkeekö jostain mikä meni väärin?
23/25 ja ne missä meni vikaan oli kyllä ihan oikeita lauseita. :)
Syntyperäinen britti sai 23/25....
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 16:40"]
[/quote]
Mullakin meni yksi väärin, aika varmasti viimeinen kohta. Eipä sitä mistään näköjään näe.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:12"]
[/quote]
Näkee sen. (Tai olisi nähnyt)
Mullakin meni yksi väärin, aika varmasti viimeinen kohta. Eipä sitä mistään näköjään näe.
[/quote]
Nyt 25/25. Näköjään virhe olikin eri kohdassa missä luulin.
18/25, kirjoitin a:n englannista :)
25/25 General English. Jee! Tosin, olisin huolestunut huonosta tuloksesta sillä asuin monta vuotta englanninkielisessä maassa.
21/25. Virheet testin loppupäässä. Odotin saavani 23/25 eli vähän yllättynyt olen!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 17:12"]
[/quote]
Näkee sen. (Tai olisi nähnyt)
[/quote]
[/quote] Rullaa testin jalkeen muutama rivi alaspain "review your test results" kohdasta naet oikeat vastaukset.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:39"]
kielien opettelu on periaatteessa aika helppoa,pitää vaan sisäistää itselle se että kaikki sanat pitää opetella ulkoa.Ensin pitää opetella ulkoa sanat: minä,sinä,hän,me,te,he,tämä,tuo,ne:Jne.....sitten kun nämä osaa ulkoa,seuraavaksi pitää opetella muita sanoja ulkoa.Näitä opittuja sanoja yhdistelemällä kieli sitten taittuu haluttuun muotoon.esim.minä tai sinä olemme uimahallissa uimassa punaisen pallon kanssa.Sama lause esim.englanniksi I or you are swimming in the swimming pool with the red ball
[/quote] Englanniksi kylla sanotaan You or I, (puhekielessa me or you/you or me), koska muuten sen kuulee IOU=I owe you.
14/25. Ei kyllä yllätä, olen aina ollut surkea enkussa :D peruskoulussa juuri ja juuri seiskaa tuli, lukiossa vitosta vaan enkä ees kirjottanut sitä (kirjotin sen sijaan ruotsin pitkänä, kun siinä olen parempi) ja amk:ssa enkunumeroksi tuli 3(asteikko 1-5)...
24/25 General English testistä. Jäi harmittamaan se yksi virhe, kun kuitenkin voi sanoa, että according to my knowledge, niin en tiennyt että se pitää muuttaa jos puhuu toisen henkilön tiedosta, että according to Richard's information :/. Molempia vaihtoehtoja kyllä pohdin.
21/25. Jotkut olivat vaikeita. Ihan hyvä tulos kuitenkin.
23/25
Inhoan virheitä. :D Ikää 23 vuotta, AMK:ssa opiskelen. Englantia tulee kuunneltua, muttei puhuttua.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:04"]
17/25.. Olen aina ollut melko surkea englannissa. Osa meni ihan arvaamalla näköjään oikein.
[/quote]
Sama, tosin lopuissa olin osan puhelimessa ja luultavasti tein virheet viimeisessä. Alkupään oli ihan helppoja.
21/25, olen yllättynyt koska käytän englantia paljon ja pidän itseäni erittäin sujuvana puhujana ja kirjoittajana. Toisaalta tällaiset testit eivät korreloi yksi yhteen sen kanssa, kuinka hyvin osaa kommunikoida kielellä, mutta oikeaoppisuus on toki tärkeää aina tiettyyn pisteeseen asti...