Englannin kielen testi - Pärjäätkö?
Tein tämän testin. Kestää noin 3-5 minuttia... Tulos 20/25
Kiunka hyvin te muut päjäätte?
Kommentit (118)
Hmm, oli kyllä aika lailla helpompi kuin itse testi. 25/25.
tässä myös business english testi:
http://www.cambridgeenglish.org/test-your-english/business/
sain 19/25
Nuo tulokset riittää mulle. Työssä olen pärjännyt aina ihan hyvin...
- ap
25/25. Enkä sen kummemmin ole englanti opiskellut, peruskoulussa ja ammattikoulussa. Jotain iloa siis siitä, että tykkään brittisarjoista (katson joko ilman tekstitystä tai tekstit englanniksi) ja luen kirjoja englanniks.:) Tosin aika helppohan tuo testi oli.
Tuo englannin taito on nykyään muuttunut yleistiedoksi, vähän niin kuin tietotekniikka.
Sattumanvaraisesti valittu perus 17-vuotias lukio-opiskelija osaa ainakin melko hyvin englantia, lukea, puhua ja kirjoittaa sekä osaa käyttää tietokoneita ja älylaitteita sekä asentaa esimerkiksi kaupoista saatavia oheislaitteita niihin. Samaan tapaan esimerkiksi AMK-tutkinto on nykyään aikalailla "normaalikoulutus" siinä mielessä, että vähintään se on lähes jokaisella. Tietysti osa menee töihin ammattikoulusta, mutta näitäkin on vuosi vuodelta vähemmän.
Lyhennettynä: Jos olet yli 20, voi englannin kielitaitosi olla huonokin, mutta tätä nuoremmista lähes jokainen osaa hyvin tai todella hyvin englantia.
15/25 lopussa en vaan jaksanut enää keskittyä :)
17/25.. Olen aina ollut melko surkea englannissa. Osa meni ihan arvaamalla näköjään oikein.
23/25. Oon luokanope, enkkuakin opetan, mutta en oo siihen erikoistunut.
Molemmista 25/25. En pitänyt kumpaakaan testiä vaikeana.
23/25. Toinen virheistä oli ns. "tyhmä" ja toista en olisi kyllä tiennyt.