Englannin kielen testi - Pärjäätkö?
Tein tämän testin. Kestää noin 3-5 minuttia... Tulos 20/25
Kiunka hyvin te muut päjäätte?
Kommentit (118)
12 / 25 olen huno engannissa. Ihan arkipuhe sujuu. Kirjoitin sen 20 v sitten lyhyenä lukiossa ja parikurssia on ollut AMK-ssa . Haluisin oppia kyllä paremmin:(
15/ 25 siitä lasten testistä:( Ei oikien taivu enkku meikäläisellä.
Molemmista 24/25. Ihan oikea virhe molemmissa, en tiennyt, nyt tiedän.
18/25
Olen viisikymppinen ja aikoinaan lukenut lyhyen englannin. Hävettää joka tilanteessa, kun en oikein osaa engantia. Osaan ruotsia ja saksaa, mutta mitä niillä tekee.
Musta tuossa oli joissain kohdissa kaksi ihan relevanttia vaihtoehtoa. Valitsin sitten väärin kuitenkin.
18/25.
Yksi oli aivan älytön virhe. Olin aivan tolkuttoman laiska ja huono koulussa, englanti oli suunnilleen 6 max 7. Nykyään ymmärrän ihan hyvin, mutta tuottaminen on vielä surkeahkoa... 41v m
23/25. Olen hyvä enkussa, olen tyytyväinen. Huolimattomuusvirheitä niinkun mulla yleensä.
18/25 ja vähän hävettää, mun pitäis kyllä ihan osata kaiken järjen mukaan....
25/25 surkea kielipää koulussa mutta vajaan 30v opiskelulla ja lukemisella saa näemmä tuloksia.
Nyt kun englanti on hallussa niin pakkoruotsin kimppuun, ehkä eläkkeellä voi lukea huvdstdspsrkle... sitä ruotsinkielistä lehteä.
24/25 Jäi ärsyttämään :) englanti on mun toinen kotikieli
15/25. Olen ex-vl. Vaikka englantini on parantunut paljon 5:n ei-vl-vuoden aikana, niin ei ole vieläkään hyvällä tasolla taidot. Syytän menneisyyttä.
23/25. Höh, olisin halunnut täydet :(
Tein vaan ekan, 16/25 :// mut onneks käytännössä osaan kumminkin englantia ja osaan lausua, aina oon ulkomailla pärjännyt :)
20/25 ekasta ja 23/25 business englishistä. Aikoinaan eximian englannista kirjoitin.
Vinkkinä. Sain 25, mutta käytin aikaa runsaasti enemmän kuin 3-5 minuuttia. Jos teet tuon testin juosten kusten, niin itsessäsi on vika. Siellä on vaihtoehtoja, joita pitää hiukan miettiä, koska yhdellä roiskasulla "loogisempi" vaihtoehto on väärä. Olen varma, että lähes jokainen, joka ei täyttä saanut, saisi pari pistettä enemmän hiukan miettimällä.
Miten se menikään. Miksi koskaan ei ole aikaa tehdä ensimmäisellä kertaa oikein ja hitaasti, mutta on ikuisuuksiin aikaa korjata virheitä.
24/25 tuosta General English -testistä. Ja 24/25 myös tuosta Business English -testistä. Opiskelen englanniksi yliopistossa ulkomailla, joten odotinkin hyviä tuloksia.