Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi huomioit miehesi?

Vierailija
10.07.2015 |

Eletään tasa-arvon aikaa ja hyvä niin. Miehille opetetaan käytöstapoja ja että naiset - niin nuoret kuin vanhat - tulee ottaa huomioon ja olla heille kohtelias. Moni mies avaa oven naiselle, antaa istumapaikan bussissa jne. Oma vaimo tietysti huomioidaan erityisesti: tuodaan kukkia, muistetaan juhlapäivinä lahjoilla, autetaan kaikin puolin arjessa ja hierotaan hartioita. Naiset ovat tähän tottuneita ja osaavat tätä jopa vaatia. Kuulen usein kun miesporukoissa jutellaan miten kukin on milloinkin omaa vaimoaan hemmotellut: vienyt teatteriin, balettiin, oopperaan, ravintolaan, antanut lahjoja, kukkia, tehnyt ja rakentanut sitä sun tätä ,korjannut sen ja tuon ja suostunut tämän kevään sisustus/puutarha/harrastus/laihdutushömppään jne. jne.

Milloin sinä nainen olet viimeksi huomioinut ja hemmotellut miestäsi? Vaikka miehet  eivät yleensä anna ymmärtää kaipaavansa hemmottelua, niin moni aviomies kuitenkin ilahtuisi pienemmistä tai suuremmista huomionosoituksista. Käsi sydämellä: milloin olet viimeksi ilahduttanut epäitsekkäästi omaa aviosiippaasi ja miten sen teit? Olisiko aika naistenkin alkaa huomioimaan miehiään eikä vain odottaa tultavansa itsestäänselvyytenä palvelluiksi? Kokeilepa tänään hemmotella miestäsi vaikkapa hyvällä ruualla, pienellä lahjalla tai vaikka kakulla tai jopa kahdenkeskisellä spontaanilla ja oma-aloitteisella laatuhetkellä: saatat hämmästyä vastineesta;)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huomioidaan pienillä asioilla toisiamme joka ainoa päivä. Isommilla yleensä syntymäpäiviä ja juhlapyhinä

Vierailija
2/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aamupalan eilen, illalla keitin teet, tänään olen antanut nukkua myöhään rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:52"]Eletään tasa-arvon aikaa ja hyvä niin. Miehille opetetaan käytöstapoja ja että naiset - niin nuoret kuin vanhat - tulee ottaa huomioon ja olla heille kohtelias. Moni mies avaa oven naiselle, antaa istumapaikan bussissa jne. Oma vaimo tietysti huomioidaan erityisesti: tuodaan kukkia, muistetaan juhlapäivinä lahjoilla, autetaan kaikin puolin arjessa ja hierotaan hartioita. Naiset ovat tähän tottuneita ja osaavat tätä jopa vaatia. Kuulen usein kun miesporukoissa jutellaan miten kukin on milloinkin omaa vaimoaan hemmotellut: vienyt teatteriin, balettiin, oopperaan, ravintolaan, antanut lahjoja, kukkia, tehnyt ja rakentanut sitä sun tätä ,korjannut sen ja tuon ja suostunut tämän kevään sisustus/puutarha/harrastus/laihdutushömppään jne. jne.

Milloin sinä nainen olet viimeksi huomioinut ja hemmotellut miestäsi? Vaikka miehet  eivät yleensä anna ymmärtää kaipaavansa hemmottelua, niin moni aviomies kuitenkin ilahtuisi pienemmistä tai suuremmista huomionosoituksista. Käsi sydämellä: milloin olet viimeksi ilahduttanut epäitsekkäästi omaa aviosiippaasi ja miten sen teit? Olisiko aika naistenkin alkaa huomioimaan miehiään eikä vain odottaa tultavansa itsestäänselvyytenä palvelluiksi? Kokeilepa tänään hemmotella miestäsi vaikkapa hyvällä ruualla, pienellä lahjalla tai vaikka kakulla tai jopa kahdenkeskisellä spontaanilla ja oma-aloitteisella laatuhetkellä: saatat hämmästyä vastineesta;)
[/quote]
Mieheni ei ole huomioinut minua, joten en minäkään häntä.

Vierailija
4/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä huomioin! On ruoka valmiina kun tulee töistä, useimmiten sitä mitä hän haluaa. Tekee pitkiä työpäiviä ja minä kotona viimeisilläni raskaana joten on aika itsestäänselvyys mulle. Häneltä en ole koskaan saanut kukkia tai muitakaan lahjoja, ei ole todellakaan mitenkään romanttinen ihminen.. mutta pienistä asioista huomaa että rakastaa joten vaikka se kukkapuska olisi joskus kiva saada niin en sitä todellakaan odota. Että aloitus ei todellakaan kuulostanut millään tavalla tutulta, ei tule montakaan miestä mieleen joka olisi kasvatettu tuolla tavalla. Päivittäin saa tuntea itsensä kakkosluokan kansalaiseksi siksi että olen nainen.

Vierailija
5/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otti aamulla huuleen. Oli hyvin huomioitu :)

Vierailija
6/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten otin töistä viikonlopun vapaaksi ja lensin yhdysvalloista suomeen. Mies oli siitä jo pakahumaisillaan ilosta. Kyllä mä vein tuliaisiksi rannekellon.

Vierailija
7/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:14"]Pari viikkoa sitten otin töistä viikonlopun vapaaksi ja lensin yhdysvalloista suomeen. Mies oli siitä jo pakahumaisillaan ilosta. Kyllä mä vein tuliaisiksi rannekellon.
[/quote]

Pakahtumaisillaan*

Vierailija
8/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on tärkeää huomioida miestä. Ketju kaipaisi hieman isompia asioita naiselta miehelle.

Vierailija
10/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomioin miestä käymällä vieraissa. Nyt ei tartte pihtari.. anteeksi oikeutetusta haluttomuudesta kärsivän miehen stressata että vaimo olisi tyytymätön ja ahdistelusta seksillä. Saa rentoutua ja kitata kaljaa sohvalla

Vierailija
11/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioi miestäni ollenkaan. Jos hän joutuu reitilleni, kävelen häntä päin.

Oikeasti nyt tuon huomioi-sanan kanssa. Ei se tarkoita mitään.

Vierailija
12/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:07"] Päivittäin saa tuntea itsensä kakkosluokan kansalaiseksi siksi että olen nainen.

[/quote]

Voitko antaa esimerkkejä mistä tämmöinen tunne tulee?

Vierailija
13/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kämpän yksin tällä viikolla (mulle oikeesti kova saavutus) ja järjestin sunnuntaina yllätyksenä aamiaispiknikin puistoon. Melkein päivittänäin pikkuasioilla muistetaan toisiamme. Tuodaan aamukahvit sänkyyn, lähetetään keskellä päivää kiva viesti, järkätään yllätysillallisia jne..

Vierailija
14/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:02"]

Mieheni ei ole huomioinut minua, joten en minäkään häntä.

[/quote]

Onpa kypsä asenne. Miehenkö se pitää aloittaa?

Vierailija
15/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 12:07"] Päivittäin saa tuntea itsensä kakkosluokan kansalaiseksi siksi että olen nainen.

[/quote]
Mielipidettä ei oteta huomioon koska olen nainen. Ei oteta sanomisia tosissaan koska olen nainen. En ymmärrä mistään mitään koska olen nainen. Osaan kyllä keskustella maailman tilanteesta, politiikasta, urheilusta (jota seuraan ihan väkisinkin oman miehen mukana ja ihan jopa kiinnostaa myös itseäni) mutta kyllä sen naamasta näkee jos joku keskusteluun osallistuneesta miehestä on sitä mieltä että mun pitäis olla vaan hiljaa ja näyttää nätiltä koska en kuitenkaan tajua mistään mitään. Monen miehen kanssa olen saanut hyvät keskustelut aikaan erilaisista asioista ja joku "ennakkoluuloinen" on jopa jälkikäteen sanonut että oli aluksi vähän väärällä asenteella alunperin liikenteessä koska olen nainen. Ei mekään tosiaan ihan tyhjäpäitä olla, vaikka ollaan naisia. Ihan ollaan kaikki ihmisiä, ei se tyhjäpäisyys sukupuolta katso.. Oma mieheni ei siis näin tee, se tietää että päässä on muutakin kuin valot ja paljon puhutaan asioista ja mietitään maailman menoa, mutta yllättävän moni muu mies kyllä kohtelee kuin aivovammaista.

Voitko antaa esimerkkejä mistä tämmöinen tunne tulee?
[/quote]

Vierailija
16/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:52"]Eletään tasa-arvon aikaa ja hyvä niin. Miehille opetetaan käytöstapoja ja että naiset - niin nuoret kuin vanhat - tulee ottaa huomioon ja olla heille kohtelias. Moni mies avaa oven naiselle, antaa istumapaikan bussissa jne. Oma vaimo tietysti huomioidaan erityisesti: tuodaan kukkia, muistetaan juhlapäivinä lahjoilla, autetaan kaikin puolin arjessa ja hierotaan hartioita. Naiset ovat tähän tottuneita ja osaavat tätä jopa vaatia. Kuulen usein kun miesporukoissa jutellaan miten kukin on milloinkin omaa vaimoaan hemmotellut: vienyt teatteriin, balettiin, oopperaan, ravintolaan, antanut lahjoja, kukkia, tehnyt ja rakentanut sitä sun tätä ,korjannut sen ja tuon ja suostunut tämän kevään sisustus/puutarha/harrastus/laihdutushömppään jne. jne.

[/quote]

Usein, viimeksi tällä viikolla ja eilen. Olen mm ajanut pidemmälle kauppaan jotta saisin tehtyä paremman lounaan miehelleni. Antanut nukkua pitkään, leiponut siivonnut, hemmotellut noin muuten. Ostanut mm pieniä ylläreitä kaupasta. Ja miksi sen tein? Kosla rakastan tuota miestä ja hän mua ja lastamme.
En oikein ymmärrä niitä jotka valittavat etteivät tule kohdelluiksi kuin prinsessat, kun käyttäytyvät kuin porsaat...

Vierailija
17/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju todistaa aika hyvin, millaisia eukkoja täällä pyörii. Vain yksi kaksi huomioi miestä enemmän.

Vierailija
18/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuan kun hän jäi nukkumaan. Hän on lomalla ja jäi aittaan nukkumaan. Oli viileää joten kävin hakemassa torkkupeiton pirtistä ja peittelin hänet ennen kuin lähdin töihin. Näin hän ei herää siihen että palelee.

Meillä hemmoitellaan ja huolehditaan toisistaan. Kumpikin huomioi toisensa. Mutta takana onkin onnellinen 39v avioliitto.

Vierailija
19/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:51"]Ketju todistaa aika hyvin, millaisia eukkoja täällä pyörii. Vain yksi kaksi huomioi miestä enemmän.
[/quote]

Miksi pitäisi huomioida enemmän? Ei mies ole jumalaan verrattavissa oleva olento jota pitää huomioida. Parisuhde on tasavertainen asia joten meillä hemmotellaan saman verran toisiamme

Vierailija
20/32 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:51"]Ketju todistaa aika hyvin, millaisia eukkoja täällä pyörii. Vain yksi kaksi huomioi miestä enemmän. [/quote] Miksi pitäisi huomioida enemmän? Ei mies ole jumalaan verrattavissa oleva olento jota pitää huomioida. Parisuhde on tasavertainen asia joten meillä hemmotellaan saman verran toisiamme

[/quote]Enemmän = enemmän kuin puuron teko tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme