Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveän kosketusarat nännit ja imetys :( Voiko mun

Vierailija
27.07.2015 |

tilanteessa ylipäänsä imettää? Koko ikäni olen kärsinyt liiasta tuntoherkkyydestä nänneissä, ja esim seksissäkin se siis ei ole hyvä juttu, koska tekee kipeää jos niihin koskee. Nyt raskausaikana ongelma on vaan pahentunu, kivusta tulee kyyneleet silmiin jos esim suihku osuu niihin, mies vahingossakaan edes hipaisee, tai jopa kun vedän paidan päälle :( Tää on ihan kamalaa. En voi edes kuvitella sitä kipua mikä tulis, jos vauvaa yrittäisin näillä imettää :(

Kenelläkään ollu samaa ongelmaa? Millä näitä voisi puuduttaa?

ahdistunut mamma rv 30

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti pysty imettämään. Mul oli sama ja sanoin siitä ajoissa jolloin sain lääkkeen joska esti maidon nousun. kasvaa se vauva pullomaidollakin :) onnea vauvasta!

Vierailija
2/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No testaa nyt kuitenkin. Voi onnistuakin. Ja testaa vielä rintakumeilla, jos pelkiltään ei onnistu. Jos ei millään niilläkään onnistu, niin sitten ei. Ainakin kannattaa yrittää. Olet sen velkaa vauvallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:33"]No testaa nyt kuitenkin. Voi onnistuakin. Ja testaa vielä rintakumeilla, jos pelkiltään ei onnistu. Jos ei millään niilläkään onnistu, niin sitten ei. Ainakin kannattaa yrittää. Olet sen velkaa vauvallesi.
[/quote]

Niin ja älä stressaa etukäteen. Stressaaminen voi estää maidontulon.

Vierailija
4/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa sama juttu. Ensimmäiset 2 kuukautta imetys oli lähes sietämättömän tuskallista, mutta sitten alkoi helpottaa, nännit yksinkertaisesti karaistuivat vähitellen. Hammasta purren ja vauvan parasta ajatellen päätin kestää, panadolia ja lanoliinia kului. Kyllä se voi onnistua jos jaksat yrittää! Nyt on tosi hyvä fiilis onnistuneesta imetyksestä. :) Tsemppiä sulle!

Vierailija
5/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laittaisit miehen karaisemaan niitä? Niin hitaasti ja hellästi kuin vain voi? Tai näpeltäisit niitä itse?

Vierailija
6/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsellesi heti sairaalaan käyttöön jo rintakumit. Kuulema ne voi jotenkin heikentää imetystä, mutta ihan hyvin imetin kaksi poikaa niiden avulla vuoden ikään asti, joten itse en tuohon kuulopuheeseen kauheasti uskoisi. Uskoisin, että ilman rintakumia minun imetykset olisivat jääneet tekemättä, koska nytkin joudun kosketusurtikariaan syömään aamuin illoin lääkkeitä.

Vierailija
7/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeellä pyörittelet niitä, että tottuu

Vierailija
8/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku just vasta kirjoitti täällä että nännit ovat tunnottomat imetyksen ajan (?) En kyllä olisi samaa mieltä, mutta suosittelen kanssa hankkimaan ne rintakumit valmiiksi jo synnytykseen, samoin hanki sitä Lanoliinia ja Bepanthenia, imetys voi hyvinkin onnistua :) Kannattaa kanssa keskustella näistä neuvolassa ja varsinkin siellä synnytyssairaalassa, siellä ainakin on ammattitaitoinen henkilökunta auttamassa imetyksessä (multa ainakin tulivat kyselemättä ottamaan tissistä kiinni ja laittamaan sen vauvan suuhun :) )

Vierailija
9/9 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, mutta yritin ja onnistuin imetyksessä :) kannattaa koittaa alun yli, ja jollei millään pysty ni sitten vaan korvikkeet käyttöön :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan