Miten mies vietellään sänkyyn?
Sovittiin mieheni kanssa että tänään näytän kaikki temppuni miten saan miehen vieteltyä sänkyyn.
Mieheni on hitaasti lämpiävää sorttia ja nyt olen ihan lukossa miten saan miehen vieteltyä. Jos hän ei tykkääkään siitä mitä teen...
Miten miehen saa lämmiteltyä seksiin?
Kommentit (57)
Lisää ideoita tänne. En ole ap mutta mietin kanssa jotain ylläriä miehelle illaksi. Tänään tai huomenna. Kotona ollaan molemmat. Mies lähtee asioille jossain vaiheessa käymään. En omista mitään hepeneitä. Nukutaan aina alasti ja vapaapäivinä hillutaan muutenkin vähissä vaatteissa. Joten uusia ideoita lisää
Tupladildolla vetäminen miehen edessä! 6
Mä yleensä kotona pyörin lyhyissä minihameissa ja tiukoissa paidoissa, yritän pukeutua aina seksikkäästi. Mies kyllä tykkää näkemästään koska olen tiimalasivartaloinen, isot rinnat, leveät lanteet ja kapea vyötärö. Mies kyllä koskettelee mua usein, halailee, pussailee. Mutta se ei riitä siihen että hän kiihottuisi seksuaalisesti.
Minä kyllä yritän tehdä vaikka mitä, yritän välillä olla päällä, olen aktiivinen alla, otan suihin. Mutta kun se lopahtaa niin nopeasti.
Mulla on ihan ok itsetunto, mä saan paljon huomiota muilta miehiltä missä ikinä kuljenkaan joten se ei ole ongelma. Mutta jos mies sanoo ei kun yritän saada seksiä tai ei oikein innostu enkä saa hänelle seisokkia, niin se on kuin saisi nyrkillä päin naamaa.
AP
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:35"]
JSSap
[/quote]
Ei ole vaihtoehto. En mä nyt miestä jätä sen takia että sen sairaus välillä haittaa seksielämää.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:35"]
JSSap
[/quote]
Ei ole vaihtoehto. En mä nyt miestä jätä sen takia että sen sairaus välillä haittaa seksielämää.
[/quote] sanoit sen olevan muutenkin aika haluton.
Jos mies tietää että seksi on vaimolle tärkeää, miksei ole valmiutta tyydyttää vaimoa muuten kuin perinteisesti yhdynnässä? Nuolla voi monessa asennossa ja homman voi hoitaa loppuun vaikka vibralla. Itsekäs ja masentunut mies. Kyllä miehen pitäisi itse ottaa vähän vastuuta seksielämästä, jos tilanne on noin paha.
Kysäse vinkkejä siltä teiniltä taksitolpalla.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:27"]
Lisää ideoita tänne. En ole ap mutta mietin kanssa jotain ylläriä miehelle illaksi. Tänään tai huomenna. Kotona ollaan molemmat. Mies lähtee asioille jossain vaiheessa käymään. En omista mitään hepeneitä. Nukutaan aina alasti ja vapaapäivinä hillutaan muutenkin vähissä vaatteissa. Joten uusia ideoita lisää
[/quote]
Jos nukutte alasti ja hillutte alasti, on parempi peittää vähän, korsetti, sukkanauhoja, stay-upia, korkokengät. Korkkareita sulla varmaan on, ja stay-upit ja stringit löytyy vaikka seppälästä. Jos yleensä ei meikkaa niin vetää irtoripset ja meikit. Joku sanoikin että vihjailu ja pieni paljastus houkuttaa enemmän kun kaiken paljastus.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:59"]
Ole iloinen, leikkisä ja huumorintajuinen. Naurakaa yhdessä, muistelkaa vanhoja onnistuneita seksikertoja, kattokaa joku hyväntuulinen elokuva, hipelöi miestä "ohimennen", masturboi ja laita sormella ihan vähän kiimaliimaa korvien taakse ja kaulalle, luonnon omia feromoneja ja kun olet valmiiksi tyydytetty, niin olet rennompi ja tuoksut yleisesti kiihottavammalle ;)
[/quote]Miksi tämä keräsi alapeukkuja? Ihan hyvältä kuulostaa.
Ap, voi olla että sulla on nyt aika mahdoton tehtävä jonkin aikaa. Mun mielestä kuulostaa että miehelläsi voi olla masennusta, tai uupumusta tai voihan olla vaihdevuosien testosteronivajettakin. Jos hänellä on särkyjä niin mikään ei silloin auta, se vie huomion eikä pysty keskittyyn eikä rentoutuun. Ratkaisun mun mielestä pitäisi lähteä nyt hänestä. Voit tehdä parisuhteen eteen paljonkin, mutta ihan kaikkeen et pysty. Toisen masennus tai burnout tai kivut on vähän sellainen. Voit odottaa sen seksielämän kanssa, mutta et tietenkään loputtomiin, vaan miestä täytyy saada hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:58"]Miehen itsetunnolle tekee hyvää kun saa naisensa laukeamaan. Annatko hänen tehdä sitä muilla tavoin kuin perinteisesti? Silloin seisokilla ei ole mitään väliä eikä siitä tarvitse tehdä numeroa.
[/quote]
Näin on. Naisen saa tyydytettyä muutenkin kuin sillä peniksellä.
Lääkäriin ja seksuaaliterapeutille. Ei tässä nyt mitkään minarit auta.
Mun miehellä on selkä sökö ja testosteronin vajausta. Alkoi treenaan salilla että pysyy selkä kuosissa, ja saa testosteronilääkitystä. Joskus, tai joskus useinkin, ei ole seisokkia, mutta kun ongelmaa ei ole siellä psyykkisellä puolella, me pärjätään hienosti, tunnen olevani haluttu, ja on antoisa seksielämä. Ap:n mies tarvitsee ehkä mielialapuolta kuntoon, ja kuntoutusta selälle.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:04"]
Ole iloinen, leikkisä ja huumorintajuinen. Naurakaa yhdessä, muistelkaa vanhoja onnistuneita seksikertoja, kattokaa joku hyväntuulinen elokuva, hipelöi miestä "ohimennen", masturboi ja laita sormella ihan vähän kiimaliimaa korvien taakse ja kaulalle, luonnon omia feromoneja ja kun olet valmiiksi tyydytetty, niin olet rennompi ja tuoksut yleisesti kiihottavammalle ;)
[/quote]
Ällöttävää hieroa p*llumehujaan kaulalle tai korvien taakse, hyh!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:04"]
[/quote]
Ällöttävää hieroa p*llumehujaan kaulalle tai korvien taakse, hyh!
[/quote]
Mä kun taas ajattelin että miksi en ole tätä aiemmin tajunnut... et varmaan myöskään suutele miestäsi kun se tulee sieltä alaosastolta :)
Jos oma itseluottamuksesi on alhaalla niin on oikeastaan ihan hyväkin jutella näistä viettelyistä täällä. Nyt ainakin näet että meillä muilla toimii kaikenlaiset asiat, jotka sinun miehelläsi ei toimi. Jolloin ne sinun keinosi eivät ole viallisia, syy on siinä vastaanottajassa. Muista tämä. Vika ei ole sinussa. Sinä olet halukas ja haluttava nainen jonka seurasta moni terve mies olisi enemmän kuin innostunut ja kiitollinen. Ennen kuin lähdet koitokseen, entä jos laittaudut oikein seksikkääksi ja käyt terassilla ja kaupungilla ostoksilla, katsele itseäsi peileistä ja näyteikkunoista, ja tunne miten kesän lämmöstä ja minihameista innostuneet miehet katsovat perääsi. Osta vaikka tyrmäävät alusvaatteet tai käy meikattavana. Lataudu sillä naiseuden voimalla minkä miehesi on nyt onnistunut hukkaamaan. Ota ne pari lasillista viiniä ja anna mennä päähän. Muistuta itseäsi että olet nainen ja haluttava... ja vasta sitten mene kotiin. Sitten jos mies narisee etteivät ne vaatteet sytytä ja sinä et sytytä niin muistat vielä, että se EI ole sinusta kiinni vaan hänestä.