Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mies vietellään sänkyyn?

Vierailija
10.07.2015 |

Sovittiin mieheni kanssa että tänään näytän kaikki temppuni miten saan miehen vieteltyä sänkyyn.

Mieheni on hitaasti lämpiävää sorttia ja nyt olen ihan lukossa miten saan miehen vieteltyä. Jos hän ei tykkääkään siitä mitä teen...

Miten miehen saa lämmiteltyä seksiin?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 168 cm pitkä mies liian lyhyt? Jos on muuten täydellisen ihana?

Vierailija
2/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:14"]Roolileikit? Jotain ronskia ja odottamatonta? Jos yleensä olet hillitty ja kiltti, vedät päälle jotain rokkaripimuvetimiä ja rajut meikit, ja kysyt kotiin tullessa että tännekö oli tilattu koko hoito. Sitten otat homman haltuun ilman mukinoita häneltä. Jos seisokki lopahtaa niin se ei ole este vaan hidaste, käsittelet häntä vaan edelleen ja puhut tuhmia?
[/quote] niin ja toiset miehet tykkää katsoa aikuisten filmejä, toiset miehet tykkää kun ne sidotaan kiikkiin käsistä ja kiusataan. . . Josko syy löytyisi iha vaan tällaisesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleskelet päivän hänen lähellään kesämekossa ilman pikkareita menemättä kuitenkaan iholle kiinni? 

Vierailija
4/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon katsoa saa muttei koskea. Sinä tietenkin saat koskea, esim tunkea tissit niskaan kun tarjoat kahvia. Pudonneen lusikan nostaminen lattialta on myös hyvä. Piilossa oleva on kiihottavampi kuin paljastettu jos on lupaus paljastuksesta...

Vierailija
5/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti täysin miehestä.

Vierailija
6/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä voi kun olen töissä. Ja usein muutenkin oleskelen kotona mekossa ilman pikkareita joten se ei ole mitään uutta.

Vierailija
7/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella nöyryyttävältä asetelmalta Ap. En ikinä suostuisi tuollaiseen "testiin", joka antaa ymmärtää että miehen haluttomuus johtuu sinusta.

Vierailija
8/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vaikealta, mulle riittää pienikin vihjaus, vaatteet pois ja käyt kiinni, pelkkä ajatuskin kiihottaa kesämekosta ilman alusvaatteita, joku tiukka ohut paitakin ilman liivejä ja nöpöttävät nännit.
Tulisipa mulle joku tarjoamaan pillua mekkopäällä, vähän helmaa ylös ja levittäisit/hivelisit pillua tai ohjaisit mun sormet sinne.
T.mies

Vierailija
9/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen haluttomuus ei johdu minusta vaan miehen sairaus on saanut hänen ennestään minua matalamman libidon nolliin.

Meidän seksielämä on niin solmussa että kaikkea pitää kokeilla. Mies on joutunut tähän mennessä tekemään kaikki aloitteet koska kymmenien kieltävien vastausten jälkeen en ole voinut tehdä aloitteita. Kai se rupeaa puuduttamaan jo valmiiksi halutonta miestä.

Lisäksi mä kyllä teoriassa ja ennen tykkäsin kyllä tehdä kaikkeni miehen nautinnon eteen, mutta nykyään meidän seksielämä on niin lukossa että nyt mua pelottaa. Lähinnä siksi että jos mies sanookin jossain vaiheessa ettei kiinnosta tai että seisokki lopahtaa kesken. Se olisi kaikista pahinta mitä nyt voi tapahtua.

AP

Vierailija
10/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo seisokin lopahataminen ei nyt minusta kuulosta kovin pahalta, vaan lähinnä se miten siihen suhtaudut. sitä tapahtuu täysin terveillekin miehille joskus, saati sitten jos on jokin sairaus. Sellaisesta ei mielestäni pitäisi mitään numeroa tehdä, vaan jatkaa hitaammin, ja jos ei sitten tosiaan onnistu niin siirtää seuraavaan päivään.

Mutta itse pukeutuisin seksikkäästi (mikä nyt sinun ja miehesi mielestä on seksikästä, itse laittaisin lyhyen mekon ja stay-upit), hommailisin niitä näitä keittiössä, kumartelisin, antaisin silloin tällöin vietteleviä katseita, ja aikani tätä tehtyäni menisin vasta oikeasti tekemään aloitteen, esim. koskettelemalla itseäni. Mutta nämä nyt on mies- ja henkilökohtaisia juttuja mistä kukakin tykkää, meille toimii tuollainen.

Vierailija
11/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii parhaiten se, että olen pari päivää kuin en muka edes ajattelisi seksiä lainkaan. 6

Vierailija
12/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolileikit? Jotain ronskia ja odottamatonta? Jos yleensä olet hillitty ja kiltti, vedät päälle jotain rokkaripimuvetimiä ja rajut meikit, ja kysyt kotiin tullessa että tännekö oli tilattu koko hoito. Sitten otat homman haltuun ilman mukinoita häneltä. Jos seisokki lopahtaa niin se ei ole este vaan hidaste, käsittelet häntä vaan edelleen ja puhut tuhmia?

Vierailija
13/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seisokki heikkenee niin kunnon suikkari jelppaa yleensä siinä ongelmassa.

Vierailija
14/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes yritä saada häntä sänkyyn, vaan kuljeskelet jossain seksikkäässä asussa ja alat sitten hänen näkyvissään tehdä sitä itsellesi, oikein huolella ja riettaasti, vaikka välineiden kanssa. Minun mieheni ei pystyisi olemaan kauaa katsomossa.

Vierailija
15/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvistut,vetoketju alas ja suu auki. Muuta ei tarvita.

Tosimies

Vierailija
16/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 09:23"]Et edes yritä saada häntä sänkyyn, vaan kuljeskelet jossain seksikkäässä asussa ja alat sitten hänen näkyvissään tehdä sitä itsellesi, oikein huolella ja riettaasti, vaikka välineiden kanssa. Minun mieheni ei pystyisi olemaan kauaa katsomossa.
[/quote] onko sinun miehesi haluton? Minun mieheni kun on välillä ollut js tein ton, niin tuli kyllä katsoamaan mutta sanoi että näyttää siltä ettei häntä tässä tarvita. Sitten jouduin vakuuttelemaan että tarvitaan kyllä jolloin sain panon (en mitään muuta) 6

Vierailija
17/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat jännitätte niin paras olisi ettei kumpikaan edes tavoittele laukeamista, vain nautintoa. Vaikka sovitte että tänään kukaan ei tule. Jos ei ole seisokkia niin käsin ja suulla voi käsitellä loputtomiin väsymättä. Sanot että laita silmät kiinni ja rentoudu, tämä ei lopu lähimpään tuntiin.

Sinun ei tarvitse vietellä häntä sänkyyn, voit määrätä hänet sinne.

Vierailija
18/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä tauko on ollut? Runkkaako mies kuitenkin?

Vierailija
19/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei runkkaa. Meillä yritetään harrastaa seksiä kerran viikossa mutta usein lopahtaa juurikin sen sairauden takia. Mies saa niin kivuliaan krampin jalkaan että ei pysty, ja sitten se ottaa sen itsetuntoon eikä halua enää. AP

Vierailija
20/57 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oleskelin kyllä korsetissa hetken ja mies kyllä olisi ollut halukas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän