Rokkarijäbä vastailee
Elikkäs olen 18-v rokkarin renttu.. :) kuuntelen 80 luvun musaa paljon ja harrastan itse musaa. Tääl näkyy muilki olleen noit kyselkää pois juttui ni ajattelin tylsistyneenä tällasen pistää pystyyn :D
Oisko mitään kyseltävää? :>
Kommentit (173)
Kerro rockpiireistä jotain, mikä ei ole yleisessä tiedossa, joku insidempi juttu?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 07:10"]onpa kyllä syöpänen thread.
[/quote]
Mitä kuvaa syöpänen :D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 06:22"]
99. En naura. Mutta samalla en siedä. Ennen jengi nousi suosioon taidoilla ja imagolla.. nyt etitään kaunis/komea ja tyhmä ihminen, luodaan sille joku massateini imago, kirjotetaan sille paska viisu jonka se vetää päin helvettiä ja sitten se miksataan ja "putsataan" koneil ja syötetään radioon raiskaamaan ihmispoloja 8 kertaa tunnin sisällä.. :,) okeii! Anteeksi jos joku tykkää! Makunsa kullaki mut miks kaikista joista tulee vähänkää normaalia suositumpia ihmisiä esimerkkinä SAARA tai Benjamin peltonen TEHDÄÄN muusikkoja SEN JÄLKEEN ku ne on noussu suosioon esimerkiksi instagramissa?! Really dudes?
[/quote]
Höpöhöpö
Huhhuh, oot viihdyttävä! Tuutko meidän seuraksi joku toinenkin päivä? ❤
125. Pistit pahan. Riippuu niin porukasta ;D yleistä joillain rokkareil on skabaa aina hiusten lookista et kellä on paksuin tms! Sit rokkarit kunnioittaa Rock'n rollin esinmäisiä ja tärkeitä ihmisiä vaikkei niiden musiiksita tykkäuiskää.. Punkkarit yms on sit taas erikseen irokeeneinsä ja väreinensä joita en meinaa sit noil hiuksil.. ;D ei täs sinänsä mitään insidee mut tollasia kuitenki jtn
127. En riitele mielipiteistä :) turhaa. Mjn silmis se on ja ttulee olemaan kuitenkin näin. Onhan se miksaus ja musiikin ylenpalttinen muokkauskin taiteenlajinsa ;)
128. Toki voin tulla :) jos mulla nyt on tällasta menoa ku just nyt ni todennäköisesti pian :DD pitääks mun tehä sit vaan uudella otsikolla vai? ;)
Onko rokkarit suvaitsevaisia ja arvoliberaaleja
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 07:22"]128. Toki voin tulla :) jos mulla nyt on tällasta menoa ku just nyt ni todennäköisesti pian :DD pitääks mun tehä sit vaan uudella otsikolla vai? ;)
[/quote]
Tee vaikka! :) Toivottavasti oon paikalla silloin :D
132. Mun silmis jo niiden pukeutumisen vapaus on aika suvaitsevaa.. kattoo noit 80- luvun musareit esim ni jätkät vetää ihan tyttöjenn meikit naamalle ja käyttää just sellasia vaatteit ku huvittaa oli pinkit ja nahkaset tai ei ;D mun mielestä tosi suvaitsevii! Ja arvoliberaaleja.. hmm ehkä jossainmäärin ainakin "taitavempia"bändejä kunnioitetaan ja toimitaan parempien bändien lämppäreinä yms! Mut jos ei musiikista vaan ihan ihmisinä puhutaan niin mun mielest aika tasa arvosii "veljiä ja siskoi" ;D
133. Mites ajattelit löytää mut :,)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 07:28"]133. Mites ajattelit löytää mut :,)
[/quote]
Kyl mää tunnistan, oot niin uniikki :)
138. Roll's forever ;) love u bro
Mistä kuuntelet musaa, cd:iltä vai jostain spotifystä?
140. Pidetääs homma aitona ;) Mä keräilen vinyylejä, Ja mul on jotainn about 4000 cd levyä ;DD spotifytä en käytä koska sieltä ei oikeen löydy noita vanhoja biisejä vaan niistä jotain uusia covereita vain.. :) sit tietetenki youtubest on kiva katsella ihan niit alkuperäsii Mtv:n kasari musiikkivideoita! ;D
121. Toksiinsa ihan musiikin massakuluttajanakin pitäny seurata ;) joo mikke on kyll chill ja aito ihminen! Just sitä mitä haluaa olla :) respectit!