Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajan palkkaluokka?

Vierailija
09.07.2015 |

Lähihoitajat, mikä teidän palkkaluokkanne on ja missä olette töissä? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä yleisintä ole. Lähtee sieltä paskasta 1700 eurosta (josta ihmettelen, että kukaan menee sillä rahalla töihin, kun parempiakin on). Päättyy sitten sinne 2200 euroon parhaimmissa paikoissa.

Siis vielä vuonna 2017 pian 2018 about 1700e/kk ja lisät ou nou kuulostaa vitsiltä tai piilokamera show:lta.

Ei mikään ihme jos ei kiinnosta, sillä tyhjää saa pyytämättäkin.

Vierailija
22/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

G17 yksityinen päiväkoti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksityisellä puolella on niin paljon huonommat palkat ? Ei ihme jos ei ole tulijoita.

Vierailija
24/27 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valmistuin vuosi sitten lähäriksi. Palkkaluokka on g22 ja saan siihen täydet kokemuslisät päälle vaikken hoitoalan töitä ole aikaisemmin tehnyt. Toki toimin hoitoapulaisena opintojeni ajan eli 3v.

Eli peruspalkkani on noin 2500€/kk+lisät. Yleensä se on kuukaudessa noin 3000€ mihin olen ihan tyytyväinen. Teen keskimäärin joka toinen sunnuntai työvuoron eli 2 pyhää/kk. Tietysti pääsiäisen, joulun yms aikoihin palkka on huomattavasti yli 3000€, mikäli vuoroja kertyy.

Ottakaa selvää, mitkä kaikki edelliset työt mahdollisesti kerryttävät ikälisiä!

Vierailija
25/27 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäynninohjaajana työskentelen ja palkka n. 2050€/kk..lähihoitaja olen siis koulutukseltani.

Vierailija
26/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää kirjoitti:

Itse valmistuin vuosi sitten lähäriksi. Palkkaluokka on g22 ja saan siihen täydet kokemuslisät päälle vaikken hoitoalan töitä ole aikaisemmin tehnyt. Toki toimin hoitoapulaisena opintojeni ajan eli 3v.

Eli peruspalkkani on noin 2500€/kk+lisät. Yleensä se on kuukaudessa noin 3000€ mihin olen ihan tyytyväinen. Teen keskimäärin joka toinen sunnuntai työvuoron eli 2 pyhää/kk. Tietysti pääsiäisen, joulun yms aikoihin palkka on huomattavasti yli 3000€, mikäli vuoroja kertyy.

Ottakaa selvää, mitkä kaikki edelliset työt mahdollisesti kerryttävät ikälisiä!

Oletko niin nuori, että veroprosenttisi on 0%?

Senkö takia saat tuon verran (lue: tavallista enemmän) käteen palkasta?

Vierailija
27/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää lähihoitajat on köyhiä luusereita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi