Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näin toimi työvoimavirkailija

Vierailija
09.07.2015 |

Laittoi piruuttaan työnhakuni keskeytyneeksi, just ennen juhannusta.
Valitin ja asia korjattiin.
Että tällä tavalla täällä toimitaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä virkailijalla on noin 600 asiakasta, ei sillä ole aikaa tehdä mitään piruuttaan. Mietipä mitä olet itse jättänyt tekemättä ennen juhannusta.

Vierailija
2/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:50"]Sillä virkailijalla on noin 600 asiakasta, ei sillä ole aikaa tehdä mitään piruuttaan. Mietipä mitä olet itse jättänyt tekemättä ennen juhannusta.
[/quote]

No se ei todellakaan liity juhannukseen enkä jättänyt mitään tekemättä.
Päätöksessä luki että on aiheeton katkaisu eli mitään syytä ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:50"]Sillä virkailijalla on noin 600 asiakasta, ei sillä ole aikaa tehdä mitään piruuttaan. Mietipä mitä olet itse jättänyt tekemättä ennen juhannusta. [/quote] No se ei todellakaan liity juhannukseen enkä jättänyt mitään tekemättä. Päätöksessä luki että on aiheeton katkaisu eli mitään syytä ei ollut.

[/quote]

Todennäköisesti työttömyysaikasi laskenta alkaa nyt uudestaan, eli tilastoissa et ole pitkäaikaistyötön tai vaarassa joutua sellaiseksi.. eli siivotaan vaan tilastoja paremman näköiseksi

Vierailija
4/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, jo pelkästään se henkilöjärjestelmä katkoo omia aikojaan työnhakuja. Joku eräajo taas mennyt pieleen.

Vierailija
5/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kauheesti meidän kaikkien työvoimavirkailijoiden takia. Mekin olemme ihmisiä. Kesäkuussa oli ruuhkaa kun opiskelijat valmistuivat ja määräaikaiset opettajat potkittiin kesäksi kortistoon ynnä muuta. Joku teki väsyksissään virheen ja sun rahat viivästy. Lohduttaudu sillä, että se virkailija on itsekin isolla todennäköisyydellä vuoden lopussa työtön, koska valtio höylää sen palkkarahat veke.

Vierailija
6/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:29"]

Lohduttaudu sillä, että se virkailija on itsekin isolla todennäköisyydellä vuoden lopussa työtön, koska valtio höylää sen palkkarahat veke.

[/quote]

Ja ihan oikein. 99 % työttömistä ei tarvitse teidän palveluitanne mihinkään muuhun kuin siihen, että on mahdollista saada työttömyyskorvauksia.

Eipä paljoa tarvii Kelassa käydä asioimassa siksi, että voisi jäädä äitiyslomalle tai voisi sairastaa. Riittää, että toimittaa hakemuksen ja kaikki tarvittavat liitteet.

Vierailija
7/7 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:29"]

Lohduttaudu sillä, että se virkailija on itsekin isolla todennäköisyydellä vuoden lopussa työtön, koska valtio höylää sen palkkarahat veke.

[/quote]

Ja ihan oikein. 99 % työttömistä ei tarvitse teidän palveluitanne mihinkään muuhun kuin siihen, että on mahdollista saada työttömyyskorvauksia.

Eipä paljoa tarvii Kelassa käydä asioimassa siksi, että voisi jäädä äitiyslomalle tai voisi sairastaa. Riittää, että toimittaa hakemuksen ja kaikki tarvittavat liitteet.

[/quote]

Tulevaisuudessa asioit Kelassa myös näissä työttömyysasioissa ja saat huomata, että järeät keinot otetaan käyttöön. Nyt voit vielä selitellä virkailijalle asioitasi, mutta kun Kela on maksajana, toimitat liitteet eikä selityksiä kaivata. Jos ei ole työtodistusta niin ei ole työtodistusta eikä rahaa tule euroakaan. Jos olet työvoimakoulutuksessa, huolehdit itse Kelaan kaikki tarvittavat paperit ja varmistat, että saat rahat myös loma-aikoina. Moni työtön jää tulevaisuudessa ilman euroja, koska ei jaksa itse tehdä sitä kaikkea, minkä nyt tekee työkkärin täti. Esimerkiksi ilmoittaa koulutuksen alkaneen ja päättyneen. Tulevaisuudessa työtön tekee sen itse ja yhden päivän virhe tarkoittaa sitä, että olet 3 kuukautta ilman rahaa.

Tuskin maltat odottaa!