New Yorkerin vaatteet on PASKALAATUA!
Talvella ostin takin, vuorotellen lähti jokainen nappi irti ja sai olla jatkuvasti ompelemassa niitä kiinni. Nyt ostin tarjouksesta toisen takin mutta on näköjään ihan samanlainen, kerran olen kotona päälle sovittanut ja nyt jo langat roikkuu siitäkin!!! Arghh....
Kommentit (35)
12v poika tykkää. Paljon pesty tietysti, hyvin kestäneet. Yhdet verkkarit nyppyyntyivät puolessa vuodessa. Kalsarit hyviä!
Mulla on joitakin vaatteita New Yorkerista, ainakin pari mekkoa ja rintsikat, laatu ollu ihan OK, ei mitään valittamista mut en erityisesti kehuisikaan. Iso osa vaatteista siellä niin rumia ettei niitä ostaa voi. Tiedän parin kaverin ostaneen takit joista samantien hajonnut vetskarit / revennyt taskua tms. Mitä enemmän liikkuvia osia, sitä heikkokuntoisempia?
Mielestäni H&M:n ja Cubuksen laatu esimerkiks on ihan ok ollut aina, ei mitään valittamista niissä mulla vaikka näköjään kaikilla muilla tuntuu olevan.
Ei niissä kalliimmissakaan merkeissä aina laatu ihan hintansa arvoista ole, katselin yhtä takkia pitkään ylihinnoitellussa Vilassa, mutta en viitsinyt laittaa 150e kyseisen puljun takkiin. Ostin kuitenkin sitten kun oli -70% aleissa ja napit ei pysy lainkaan, jokaisen korjannut ainakin kertaalleen. Muuten ihan sievä takki ja pesuakin kestänyt.
En ole pariin vuoteen ostanut mitään, mutta aikaisemmin siis takin, kengät, paidan ja pari tunikaa/mekkoa. Kaikki olleet ihan ok. Mikään ei ole hajonnut.
Ite ostan melkein kaikki vaatteeni sieltä, ja ne kestää hyvin? Kai nyt pidät niistä huolta et riepottele ties missä jos napit vaan irtoilee, tai sitten sun ompelutaidoissa on vikaa.
Käyttäjässä vika sanoisin mun vaatteet kestää hyvin monia vuosia
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä kalliimmissakaan merkeissä aina laatu ihan hintansa arvoista ole, katselin yhtä takkia pitkään ylihinnoitellussa Vilassa, mutta en viitsinyt laittaa 150e kyseisen puljun takkiin. Ostin kuitenkin sitten kun oli -70% aleissa ja napit ei pysy lainkaan, jokaisen korjannut ainakin kertaalleen. Muuten ihan sievä takki ja pesuakin kestänyt.
Vilahan on halpisketju. Kalliimpi merkki? Siis tuohan on Bestsellerin merkkejä ja musta ne on kaikki halpismerkkejä. Mä kierrän nuo kaukaa.
Tuossa paskãpuljussa huonoimmat vaatteet hajoaa jo sovituskopissa.
Itse ostan aina New Yorkerista vaatteita ja ne on todella hyviä! Olen ostanut esim mustan hupparin, napapaitoi/toppeja ja t-paitoi ja todella hyvii on!
Kävin vähän aikaa sitten Ratinan New Yorkerissa ja osa vaatteista (esim. naisten uikkarit ja alusvaatteet) näyttivät siltä, että hajoavat siitä kun edes katsoo päin. Mutta oli siellä ihan ok kuteitakin, kesämekkoja ja huppareita esimerkiksi. Kaikki nämä halpisketjut myyvät aika lailla samaa p*skaa eri paketissa.
Kolme vuotta sitten ostin talvitakin New Yorkerista. Odotukset eivät olleet kovin korkealla, kun takki maksoi alle 30€. Kolme talvea sillä on menty, ja menee ensi talvenkin vielä, yksi langanpätkä lähti viime talvena pesun jälkeen törröttämään, olen siis pessytkin takin muutaman kerran. Hinta-laatusuhde on mielestäni erinomainen, etenkin kun takki toimii juuri kuten halusinkin: on lämmin, tuulenpitävä ja kestää räntäsadetta.
Ostin pari vaatetta ja molemmista alkoi viikon sisään ostosta saumojen ommel purkautua. Toisesta jo ensimmäisellä käyttökerralla. Enpä sinne eksy enää ostoksille.
Farkkuja tullut ostettua ja yhtä kestäviä ovat olleet, kuin muutkin monikertaisesti maksavat...
Tosi halpojahan ne vaatteet myös on. Toisaalta itse olen onnistunut löytämään pari suht hyvälaatuista hupparia