New Yorkerin vaatteet on PASKALAATUA!
Talvella ostin takin, vuorotellen lähti jokainen nappi irti ja sai olla jatkuvasti ompelemassa niitä kiinni. Nyt ostin tarjouksesta toisen takin mutta on näköjään ihan samanlainen, kerran olen kotona päälle sovittanut ja nyt jo langat roikkuu siitäkin!!! Arghh....
Kommentit (35)
Ok. Mä ostin sieltä vaatteita joskus 10 vuotta sitten ja ne oli ihan ok.
Näkihän sen heti, että HM, Kapphall-kamaa.
No mitäs luulet hinnan perusteella
Odotitko saavasi laatua sillä hinnalla :D
Ihan vilkaisemalla näyteikkunaa voi todeta saman.
Mä ostin kivan hihattoman trikootopin, jossa yläosa on pitsiä. Ekan käyttökerran jälkeen kankaasta törrötti kumilangat kainaloiden kohdalla.
Paskalaadusta kun maksaa sitä myös saa.
Topit ovat olleet hyvälaatuisia. Tyttö osti pari vuotta sitten takin, jota on käyttänyt paljon ja se on vieläkin kuin uusi.
no eipä haittaa mitään, kun ovat myös ihan jäätävän rumia. Kauppaan jäävät kaikki.
Se riippuu niin vaatteesta.. Joku paita meni yhdessä pesussa vituiksi, kun taas farkut ja bleiseri on kestäneet edullisista hinnoistaan huolimatta todella kauan hyvinä ja ovat ahkeraasa käytössä :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:16"]Se riippuu niin vaatteesta.. Joku paita meni yhdessä pesussa vituiksi, kun taas farkut ja bleiseri on kestäneet edullisista hinnoistaan huolimatta todella kauan hyvinä ja ovat ahkeraasa käytössä :)
[/quote] meinasin juuri sanoa, että teinin halpafarkut ovat aina kestäneet hyvin.
Ostin sieltä t- paidan ja mustat 3/4 housut, hyvin on molemmat kestäneet, housut maksoi 9,90 ja t- paita 4,90. Enpä tuohon hintaan kovin kummoista laatua odottaisikaan.
Välillä kiva käydä. Ei mun tyylisiä vaatteita mutta joitain perus toppeja, t-paitoja tms löytyt tosi halvalla. Hinta näkyy kyllä heti laadussa. Ostin kerran perus mustat legginsit ja hädin tuskin ehdin saada ne jalkaan kun sivusauma ratkesi. Vieläpä kokoa normaalia isommat, eli ei ainakaan johtunut siitä että ovat liian tiukat. Muuten vaatteet kestänyt ihan hyvin.
Hinta/laatu on hyvä. Ei tämänhintaisesta voi enempää vaatia. Sitäpaitsi farkkujen saumast kestää. Hmn ei
Tottakai kaikki on nykyään paskalaatua, jotta hajois nopeammin. Enemmän kulutusta = enemmän taloudellista kasvua.
Hehe, ap, ei ne napit välttämättä kalliissakaan takissa pysy. Minulla on ollut suomalaisia kalliita takkeja, mm. Rilsim ja Andiatan takkeja, joista nappi irtoaa, kun kiskaisee langasta kerran. Niitä kun ei käsin ommella.
Mutta tosiaan, halvalla kun ostaa, todennäköisyys saada hyvää laatua on vieläkin heikompi.
Sanoisin, että ihan perus HM-tasoa, mutta kun New Yorkerin vaatteet mulla on jopa kestäneet, toisin kuin hooämmän ja muiden New Yorkeria kalliimpien massaliikkeiden vaatteet.
Joo siis sitä samaa mieltä minäkin. New yorkerin kestää. Hooämmän naisten farkkujen saumat repeää aina.
Kasvuikäisillä näitten molempien tuotteet on tarpeeksi hyviä. Mitä tekisimmekään ilman näitä halpaketjuja??
En edes tiennyt että kyseinen ketju on tullut Suomeen. Tallinnassa se on ollut jo vuosia. Laatu on surkea.
Hyvä tietää. Kävin toissa viikolla katsomassa liikkeen vaatteet, ja jo pelkkä 30 sekunnin kierros kaupassa antoi juuri tuon vaikutelman.
Mietin ihan itsekseni, että kuinka monta halpisketjua Suomeen oikeen tarvitaan? Miksi näitä tulee kuin sieniä sateella?