Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; nainen lähestyi treffipalstalla

Vierailija
09.07.2015 |

Olin vähän epäuskoinen kun huomasin nainen kirjoittaneen omasta aloitteestaa pitkästä aikaa. Naisen nimimerkki ja ulosanti oli melko välitöntä, viatonta ja ehkä jopa vähän naiivin oloista verrattuna siihen, miten etäisiä naiset usein ovat. Muutamia epätärkeitä kirjoitusvirheitäkin siellä oli, joiden päättelin johtuvan enemmän luonnetekijöistä kuin kirjoitustaidosta.

Tuota pientä hiomattomuutta huomioimatta tuli vähän kuva ihmisestä, joka on jotenkin emotionaaliselta profiililtaan huomattavasti ikäistään lapsenmielisempi tai sitten vain spontaanimpi ja estottomampi täysin tietoisena siitä. Vastasin naiselle nopeasti ja hänkin vastasi hyvin nopeasti aika hössöttävällä vastauksella, johon vastasin sitten vähän huolellisemmin ja nyt sitten katson mitä tapahtuu. Odotan huomenna uutta vastausta.

Update: nainen laittoikin melko pian lisää viestiä ja viestit ovat vieläkin sellaisia kuin 15-vuotias olisi ne kirjoittanut, mutta en halua ottaa kantaa siihen, onko se hyvä vai huono asia.

Ajatuksia?

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava aloitus siihen asti, kunnes kutsuit naista 15-vuotiaaksi.

Vierailija
2/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi olla mies 30v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauppiaalta ostotointa harjoittamassa.

Vierailija
4/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten et missään nimessä vastaa rennosti ja ystävällisessä hengessä, vaan analysoit koko homman perinpohjin ja kerrot hänelle kaikki psykologiset teoriasi naisista, miesten ja naisten suhteesta, hänen omasta persoonastaan ja mahdollisen suhteenne kompastuskivistä. Sitten kun naisesta ei enää kuulu mitään niin muista tulla tänne itkemään miten naiset ovat niin käsittämättömiä.

Vierailija
5/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:45"]

[/quote]Ei vaan hän kirjoittaa kuin 15-vuotias. On se tavallaan ihan herttaista.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös lapsenmielinen nainen, mutta en minkään 15-vuotiaan tasoinen. Aika loukkaavaa.

Vierailija
7/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:45"]

[/quote]Ei vaan hän kirjoittaa kuin 15-vuotias. On se tavallaan ihan herttaista.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ymmärsin kyllä mitä tarkoitit.

Vierailija
8/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lukihäiriö. Olen amk:n käynyt insinööri nainen. Mun on vaikea lukea sun aloituksia. Käytät pitkiä sanoja, jäykkää tekstiä ja analysoit liikaa. En jaksaisi tuollaista ihmistä kauaa. Olen sosiaalinen ja tulen hyvin juttuun ihmisten kanssa mutta sinä olet malli esimerkki ihmisestä jonka kanssa ei kolahda yhteen.
N35v

Vierailija
9/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tulet olemaan ikuisesti yksin. Sitä mieltä.

Vierailija
10/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, tuosta syntyykin jotain hyvää, kun suhtaudut noin alentuvasti mahdolliseen treffikumppaniisi

Vierailija
11/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saletisti lompakkoloinen. Kohta alkaa hirveä salapoliisityö ansioistasi ja omaisuudestasi. Jos huomaa että vois kupata sinulta rahaa, niin sitten on kemiaa, jos tulee tulokseen ettei juuri hyödy sinusta, niin vastaa että sori ei löydy kemiaa.

Vierailija
12/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:04"]

Mulla on lukihäiriö. Olen amk:n käynyt insinööri nainen. Mun on vaikea lukea sun aloituksia. Käytät pitkiä sanoja, jäykkää tekstiä ja analysoit liikaa. En jaksaisi tuollaista ihmistä kauaa. Olen sosiaalinen ja tulen hyvin juttuun ihmisten kanssa mutta sinä olet malli esimerkki ihmisestä jonka kanssa ei kolahda yhteen. N35v

[/quote]Olet siis sosiaalinen sillä tavalla, että tulet juttuun sinulle sopivien ihmisten kanssa. Muutenhan tulisit juttuun kaikkien kanssa. Samalla tavalla minäkin olen sitten sosiaalinen.

En tarkoittanut tai tarkoita arvottaa ihmisiä kirjoitustyylin tai muun perusteella, mutta joskus se vain kertoo jotakin siitä, minkälaisella todennäköisyydellä voi olla jotakin yhteistä toisen ihmisen kanssa. Samalla tavalla sinäkin teit oman skeptisen arviosi minusta ihan sen tekstin perusteella. Kirjoitusvirheet sun muut vain ovat objektiivisemmin todistettava "vika", kun taas sinun mielipiteesi minun jäykkyydestäni tai muusta on tosiaankin vain se mielipide, johon sinulla on tietysti oikeus.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
13/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:09"]

Hieno juttu, tuosta syntyykin jotain hyvää, kun suhtaudut noin alentuvasti mahdolliseen treffikumppaniisi

[/quote]En tarkoita suhtautua alentuvasti, mutta jos jokin näyttää olevan liian hyvää ollakseen totta, se myös monesti sitä on. Eli jos nainen näyttää alussa hirveän innokkaalta ja avoimelta ja juttelee juuri semmoisia mitä mies haluaa kuulla, niin se saa epäilykset heräämään. Ne pienet kirjoitusvirheet ja huolittelematon kirjoitustapa eivät siis osa sitä haavetta ole, vaan yksi juttu sivulla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
14/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miehelläni on lukihäiriö, joka pisti silmään heti ensimmäisissä viesteissä ja kirjoitustyylistä totesin heti, ettei taida olla lukiota käytynä eikä lue kirjoja. Eipä tuo ole elämäämme haitannut; vähän pelkäsin, että josko lapsille olisi myös lukihäiriötä "periytynyt"- turha huoli.

Vierailija
15/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä luku 15 esiintyy tän jampan puheissa jatkuvasti kun iästä puhutaan.

Vierailija
16/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiinnostavaa lukea ihmisanalyysejäsi ap. Vaikka en pitäisikään niitä välttämättä todellisuudessa toimivina, mutta silti seassa on kiinnostavia oivalluksia.

Vierailija
17/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä sinulle kirjoittanut nainen on?

Vierailija
18/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:31"]

Minkä ikäinen tämä sinulle kirjoittanut nainen on?

[/quote]Himpun verran minua vanhempi.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
19/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:22"]

Minunkin miehelläni on lukihäiriö, joka pisti silmään heti ensimmäisissä viesteissä ja kirjoitustyylistä totesin heti, ettei taida olla lukiota käytynä eikä lue kirjoja. Eipä tuo ole elämäämme haitannut; vähän pelkäsin, että josko lapsille olisi myös lukihäiriötä "periytynyt"- turha huoli.

[/quote]Suhtautumiseni on nyt vähän muttunut, kun minulle selvisi, että nainen on kuitenkin periaatteessa opiskellut paljon ja on ilmeisesti taitava käsistä ja sosiaalisesti, joten lahjakkuutta löytyy eri asioihin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
20/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tähän pitäisi sanoa. Saattaa täydentää sinua, joka olet pidättyväisempi ja lukossa naisten kanssa. Tuollaiset ihmiset saa toiset tulemaan kuoristaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi