Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; nainen lähestyi treffipalstalla

Vierailija
09.07.2015 |

Olin vähän epäuskoinen kun huomasin nainen kirjoittaneen omasta aloitteestaa pitkästä aikaa. Naisen nimimerkki ja ulosanti oli melko välitöntä, viatonta ja ehkä jopa vähän naiivin oloista verrattuna siihen, miten etäisiä naiset usein ovat. Muutamia epätärkeitä kirjoitusvirheitäkin siellä oli, joiden päättelin johtuvan enemmän luonnetekijöistä kuin kirjoitustaidosta.

Tuota pientä hiomattomuutta huomioimatta tuli vähän kuva ihmisestä, joka on jotenkin emotionaaliselta profiililtaan huomattavasti ikäistään lapsenmielisempi tai sitten vain spontaanimpi ja estottomampi täysin tietoisena siitä. Vastasin naiselle nopeasti ja hänkin vastasi hyvin nopeasti aika hössöttävällä vastauksella, johon vastasin sitten vähän huolellisemmin ja nyt sitten katson mitä tapahtuu. Odotan huomenna uutta vastausta.

Update: nainen laittoikin melko pian lisää viestiä ja viestit ovat vieläkin sellaisia kuin 15-vuotias olisi ne kirjoittanut, mutta en halua ottaa kantaa siihen, onko se hyvä vai huono asia.

Ajatuksia?

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit?

Vierailija
22/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Kerro sit miten treffit meni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus nettikirppareilla ja treffipalstoilla ihmetellyt välimerkkien ja hymiöiden puutetta joidenkin ihmisten kanssa viestiessä, se kun antaa mielestäni tylyn vaikutelman. Kuitenkin kaikki ovat olleet mukavia, asiallisia ja ystävällisiä naamatusten tavatessa. Ehkä naisen ulosanti on mitä on, mutta livenä saattaa olla täysin erilainen. Lykkyä tykö, jospa onnistaisi ja pariutuisit!

Vierailija
24/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:47"]

Miksi et voi olla mies 30v?

[/quote]

Mä oon ajatellut että se on mies 29 v + hamsteri 1v 

Vierailija
25/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:47"]

Miksi et voi olla mies 30v?

[/quote]

Mä oon ajatellut että se on mies 29 v + hamsteri 1v 
[/quote]
Se ois supersööttiä ♡.♡ Mullakin oli aikoinaan hamsteri

Vierailija
26/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt noita palstoja mutta mun kirjotustyyli on niin virheellistä ettei kukaa usko mun olevan lähellä kolmeakymppiä. Taidan unohtaa koko jutun.

Vierailija
27/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Tsemppiä treffeille :-)

Vierailija
28/28 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tekstit on kyllä raskasta luettavaa... :(