Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kelvollinen menu häihin?

Vierailija
09.07.2015 |

Alkupala

Kaurapuuroa + täytteenä oman maun mukaan seuraavista: voi, sokeri, kaneli, mansikkahillo.

Pääruoka

Makaroni-tonnikala-hernemaissipaprika -paella ja vihreä salaatti.

Jälkiruoka

Mokkapaloja, täytekakkua, keksejä.

Juomina kaikissa aterioissa maito, vesi ja omenamehu. Jälkiruoalla lisäksi kahvi ja tee.

Opiskelijoiden budjetti on pieni, joten pitää soveltaa itse. Mutta onko ihan OK?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:43"]Alkupala

Kaurapuuroa + täytteenä oman maun mukaan seuraavista: voi, sokeri, kaneli, mansikkahillo.

Pääruoka

Makaroni-tonnikala-hernemaissipaprika -paella ja vihreä salaatti.

Jälkiruoka

Mokkapaloja, täytekakkua, keksejä.

Juomina kaikissa aterioissa maito, vesi ja omenamehu. Jälkiruoalla lisäksi kahvi ja tee.

Opiskelijoiden budjetti on pieni, joten pitää soveltaa itse. Mutta onko ihan OK?

[/quote]

Vierailija
42/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap niin lykkäisin häitä tai menisin ihan vain maistraatissa naimisiin ilman kummempia juhlia. Lahjojen peräänkö ollaan vai miksi aliarvioidaan vieraita? Tosin Porvoosta päivää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se puuro on muka oikeasti huono idea, niin voin korvata sen vaikka kinkkuvoileivillä, mutta itse pidin siitä ideasta. Ne täytteetkin! :( Ap

Vierailija
44/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:23"]

Jos olisin ap niin lykkäisin häitä tai menisin ihan vain maistraatissa naimisiin ilman kummempia juhlia. Lahjojen peräänkö ollaan vai miksi aliarvioidaan vieraita? Tosin Porvoosta päivää :D

[/quote]

No mitähän ihmettä? Mitä minä olen aliarvioinut? Kerro!

Tuossahan on jo niin paljon ruokaa, että jokaisen vatsa tulee varmasti täyteen, ja monipuolista vieläpä. Minullakin on oikeus pitää hienot unelmahäät vaikka köyhä olenkin. Ap

Vierailija
45/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella yllättynyt ihmisten vastauksista. Heti kun luin menusi ajattelin että onpa tosi kiva ja hyvältä kuulostaa. Tekee oikein itse mieli päästä vieraaksi :) ainut asia mikä tuli mieleen on että kun olet budjetilla liikenteessä niin tuleehan ruokaa sitten tarpeeksi? Ettei lopu kesken ja vieraille jää nälkä, usein kuitenkin haluaa hakea lisää. Mutta älä ihmeessä vaihda ruokia, noi oli tosi hyvät valinnat! Ja en ole opiskelija :)

Vierailija
46/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, jos teet puuron luomuhiutaleista, niin onhan se sitten fiini juhlaruoka.

Vierailija
47/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin häät ovat? Ihan etten vahingossakaan eksy.

Vierailija
48/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:29"]

Milloin häät ovat? Ihan etten vahingossakaan eksy.

[/quote]

Parin viikon päästä sunnuntaina. Sua tuskin on kutsuttukaan... Ap

Vierailija
49/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää näistä kinkkuvoileivistä :-D

Vierailija
50/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:32"]

Kerro lisää näistä kinkkuvoileivistä :-D

[/quote]

Paahto-/ruisleipä, margariinia, juustoa ja kinkkua. Ap

Vierailija
51/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:10"]Keksin yhden säästökeinon taas: omenamehun tilalle Mehukatti mehutiiviste! Miksen ennen tajunnut laimennettavia mehuja. Tulee paljon halvemmaksi. Niillä rahoilla voisi saada kattauksiin vielä jotain koristeita. Ap
[/quote]

onko teillä teemaväriä? Jos vihreä, sopisi kuivatut herneet somisteeksi. Nehän on kuin helmiä! Eikä maksa paljoa, voi vaikka ripotella suoraan pöydille.

Vierailija
52/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hernekeitto... Kun joku ehdotti keittoa ja saisin sen kinkun mukaan, jos en kerran puuroa saa. Ap

Vierailija
53/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa satsata täysjyvämakaroneihin! Vähän kalliimpaa mutta kerranhan sitä naimisiin mennään, että ranttaliks vaan!

Vierailija
54/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:10"]Keksin yhden säästökeinon taas: omenamehun tilalle Mehukatti mehutiiviste! Miksen ennen tajunnut laimennettavia mehuja. Tulee paljon halvemmaksi. Niillä rahoilla voisi saada kattauksiin vielä jotain koristeita. Ap [/quote] onko teillä teemaväriä? Jos vihreä, sopisi kuivatut herneet somisteeksi. Nehän on kuin helmiä! Eikä maksa paljoa, voi vaikka ripotella suoraan pöydille.

[/quote]

Ja kerätä häiden jälkeen talteen ja keitellä edullista soppaa.

Vierailija
55/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:10"]Keksin yhden säästökeinon taas: omenamehun tilalle Mehukatti mehutiiviste! Miksen ennen tajunnut laimennettavia mehuja. Tulee paljon halvemmaksi. Niillä rahoilla voisi saada kattauksiin vielä jotain koristeita. Ap [/quote] onko teillä teemaväriä? Jos vihreä, sopisi kuivatut herneet somisteeksi. Nehän on kuin helmiä! Eikä maksa paljoa, voi vaikka ripotella suoraan pöydille.

[/quote]

Ei sovi... Teemavärit on violetti ja oranssi. Kukkakoristeita ostettu jo ja kynttilöitä. Ap

Vierailija
56/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:27"]

Olen todella yllättynyt ihmisten vastauksista. Heti kun luin menusi ajattelin että onpa tosi kiva ja hyvältä kuulostaa. Tekee oikein itse mieli päästä vieraaksi :) ainut asia mikä tuli mieleen on että kun olet budjetilla liikenteessä niin tuleehan ruokaa sitten tarpeeksi? Ettei lopu kesken ja vieraille jää nälkä, usein kuitenkin haluaa hakea lisää. Mutta älä ihmeessä vaihda ruokia, noi oli tosi hyvät valinnat! Ja en ole opiskelija :)

[/quote]

Pienen budjetin tarjoilutkin voi valmistaa niin, ettei lopputulos huuda pientä budjettia.

Vierailija
57/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vierasta on tulossa?

Vierailija
58/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kala allergiset tai ei lihaa syövät?

Vierailija
59/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 20:42"]

Montako vierasta on tulossa?

[/quote]

63. Ap

Vierailija
60/104 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 19:53"]Muutenkin tuo paella on minun bravuurini ja haluaisin sen mukaan menuun. Ap

[/quote]

Sinun bravuurisi? Aiot siis itse kokata hääpuvussasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän