Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaginaorgasmeja saava nainen/saavan naisen mies, miten löysit(te) tämän ilon?

Vierailija
22.02.2022 |

Yksin vai yhdessä, välineiden avulla vai miehen avustuksella?.. kauanko etsinnät kestivät... kertokaa lisää!

Kommentit (254)

Vierailija
181/254 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen aina ollut kateellinen naisten orgasmeille ja yleensä miten voitte räplätä/nussia vaikka miten pitkään nautinnollisissa tunnelmissa. Ainoastaan peniksen helppous puhtaudessa/ei menkkoja ja kussemisessa ovat asioita, jotka haluaisin pitää. Olisi todella kiihottavaa, jos minun aikanani tulisi tekniikkaa, jolla mieskin voisi kokea seksin niin kuin nainen kokee. Naisen seksuaalisuus on ihan eri tasoista kuin miehen tympeän yksinkertainen värkki.

Miehet saa silti helpommin sillä värkillään. Naisella se voi olla arka, kuiva ja tulehtua helposti.

Mutta kyllä naisella voi sukupuolielin olla terve, toimiva ja helposti laukeava. Minusta on ikävää, että naisten kyvystä nauttia seksuaalisuudesta kirjoitetaan aina niin negatiivisesti ja yksipuolisesti.

Kyllä, mutta se on elävä elin. Se voi saada, mutta koska mitään siemensyöksyn keltaista ei tarvita, se ei ole niin automaatista kuin miehillä.

Arveletko että näin on kaikkien naisten kohdalla? Juuri tuo yleistäminen on naiseuden alentamista ja tasapäistämistä. Ja kyllä, on olemassa naisia joiden on vaikeaa tai mahdotonta saada orgasmia. Ja kyllä, on olemassa naisia, joiden sukupuolielin ei ole terve. On vaan aika kauheaa, että naiseutta lähestytään siten, että ensisijaisesti naisilla olisi toiminnallisia häiriöitä seksuaalisuudessaan.

Ymmärrätkö nyt yhtään, mitä ajoin takaa? Yksi ja sama värkki voi olla saava ja saamaton, kuiva ja kostea. Se ei toimi automaattisesti peniksen tavoin, koska sen ei tarvitse.

Ihan sama koskee penistä, ei sekään mikään kone ole. Mistä kumpuaa tällainen miesten alentaminen?

Peniksen mekaanisesta kiihottamisesta seuraa lähes aina ejakulaatio. Se on keskushermostoperäinen toiminto.

Nainen ei saa samalla periaatteella orgasmia, kun puhutaan vaginayhdynnästä.

Ymmärsitkö?

Kyllä saa monetkin naiset ihan samalla periaatteella.  Ei pidä väittää muuta vain siksi, jos ei itse saa.

Olen usein saanut. On ollut aikoja ja kertoja, kun se ei ole onnistunut.

Toosani on ollut tiukka, löysä, sopiva, liukas, liian märkä, kuiva, kestävä, herkkä.

Emätin elää ja muuttuu ajan ja hormonien vaikutuksesta.

No niin, jos et ole tuosta ymmärtävinäsi, niin ei voi mitään.

Vierailija
182/254 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen aina ollut kateellinen naisten orgasmeille ja yleensä miten voitte räplätä/nussia vaikka miten pitkään nautinnollisissa tunnelmissa. Ainoastaan peniksen helppous puhtaudessa/ei menkkoja ja kussemisessa ovat asioita, jotka haluaisin pitää. Olisi todella kiihottavaa, jos minun aikanani tulisi tekniikkaa, jolla mieskin voisi kokea seksin niin kuin nainen kokee. Naisen seksuaalisuus on ihan eri tasoista kuin miehen tympeän yksinkertainen värkki.

Miehet saa silti helpommin sillä värkillään. Naisella se voi olla arka, kuiva ja tulehtua helposti.

Mutta kyllä naisella voi sukupuolielin olla terve, toimiva ja helposti laukeava. Minusta on ikävää, että naisten kyvystä nauttia seksuaalisuudesta kirjoitetaan aina niin negatiivisesti ja yksipuolisesti.

Kyllä, mutta se on elävä elin. Se voi saada, mutta koska mitään siemensyöksyn keltaista ei tarvita, se ei ole niin automaatista kuin miehillä.

Arveletko että näin on kaikkien naisten kohdalla? Juuri tuo yleistäminen on naiseuden alentamista ja tasapäistämistä. Ja kyllä, on olemassa naisia joiden on vaikeaa tai mahdotonta saada orgasmia. Ja kyllä, on olemassa naisia, joiden sukupuolielin ei ole terve. On vaan aika kauheaa, että naiseutta lähestytään siten, että ensisijaisesti naisilla olisi toiminnallisia häiriöitä seksuaalisuudessaan.

Ymmärrätkö nyt yhtään, mitä ajoin takaa? Yksi ja sama värkki voi olla saava ja saamaton, kuiva ja kostea. Se ei toimi automaattisesti peniksen tavoin, koska sen ei tarvitse.

Ihan sama koskee penistä, ei sekään mikään kone ole. Mistä kumpuaa tällainen miesten alentaminen?

Peniksen mekaanisesta kiihottamisesta seuraa lähes aina ejakulaatio. Se on keskushermostoperäinen toiminto.

Ymmärsitkö?

Kyllä saa monetkin naiset ihan samalla periaatteella.  Ei pidä väittää muuta vain siksi, jos ei itse saa.

Juuri näin. Ja voi siinä peniksessäkin olla toiminnallisia häiriöitä ihan siinä missä naistenkin sukupuolielimissä.

Tietenkin, mutta koska sen tehtävä on toimittaa siementä munasolulle, se ejakuloi lähes aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/254 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö?

Olen usein saanut. On ollut aikoja ja kertoja, kun se ei ole onnistunut.

Toosani on ollut tiukka, löysä, sopiva, liukas, liian märkä, kuiva, kestävä, herkkä.

Emätin elää ja muuttuu ajan ja hormonien vaikutuksesta.

No niin, jos et ole tuosta ymmärtävinäsi, niin ei voi mitään.

Niin, tuo koskee sinua. Jos sinulla seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys vaihtelee, se ei kuitenkaan koske kaikkia naisia. Osa naisista saa vaginaorgasmin automaattisesti simulaatio seurauksena. Naisissa on eroja, ja hyvä niin.

Vierailija
184/254 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsitkö?

Juuri näin. Ja voi siinä peniksessäkin olla toiminnallisia häiriöitä ihan siinä missä naistenkin sukupuolielimissä.

Tietenkin, mutta koska sen tehtävä on toimittaa siementä munasolulle, se ejakuloi lähes aina.

No mutta, tässä ketjussahan juuri keskitytään naisten nautintoihin! Ei pidä aliarvioida niitäkään! Sovitaan että kun miehille on kaikki niin helppoa, niin sitä vastaan auttavat maksimoimaan myös naisten nautinnot, ja niinhän kaikki fiksut miehet tekevätkin! :D One for you, one for me!

Vierailija
185/254 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni pikkusen hauskuttavaks jo tää ketju 😁 Sun värkkis toimii paremmin. Eiku sun. Eiku sun... voi kiukku sentään.. 😂

Vierailija
186/254 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä syvän ja ainutlaatuisen orgasmin saanut voisi vihdoin vastata, onko sellainen yhdyntä, jossa mies samalla hyväikee sitä klitorista, nyt sitten vaginaorgasmi vai ei? Odotan yhä mielenkiinnolla vastausta. Ja jos ei niin miksi ei? Jos mies vain panee, ja se klitoris siinä kiihottuu, niin sekö on siis parempi? Kertoisitko vihdoin.

Kuten useampikin kommentoija on jo kertonut, huomaat aivan varmasti eron, jos koet syvän emätinorgasmin.

Täällä on ollut kyse vagina orgasmista, eimistään avaruusorgasmista. Vai onko näitä vieläkuinkamonta tasoa?

Siis mikä on vaginaorgasmi? Kertokaa nyt herranjestas ylitietäjät??

Näin sekaisin he ovat. Ei mitään tolkkua koko tekstissä.

Kyllä tästä on ihan tietoakin saatavissa, jos viitsii hakea. 

https://www.nainen.com/mika-on-voimakkaalta-tuntuva-kohdunkaulan-orgasm…

Oli kyllä vähän masentava ja pelkoja herättävä juttu. Peloissaan on turha kuvitella nauttivansa mistään, ainakin mun... hyvä kiihotus vie mennessään! Se on eka juttu josta täytyy pitää huolta. Toki jos on joku puolen metrin muna ja nainen neitsyt niin ongelmia voi tulla, mutta jälleen voimakkaat halut auttaa pitkälle...

Vierailija
187/254 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on masentava naiselle. Miehet senku riekkuvat ja haukkuvat naisia.

Vierailija
188/254 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen lapsia sain vain klitoriksesta lähteviä orkkuja. Synnytysten jälkeen olen alkanut saada myös g-pisteorkkuja (tai näin ainakin itse hahmotan ne). Siihen ei liittynyt mitään harjoittelua tai kikkoja, niin vain kävi.

Kohdunkaulasta lähteviä orkkuja en ole saanut. Täällä kuulostaa siltä, et jotkut vain saa ja jotkut ei? Minusta meillä miehen penis harvoin edes osuu kohdunkaulaan, mutta ehkä dildolla voisi kokeilla. Tai joku asento, missä pääsee syvälle.

"Minusta meillä miehen penis harvoin edes osuu kohdunkaulaan, mutta ehkä dildolla voisi kokeilla. Tai joku asento, missä pääsee syvälle."

Näin meilläkin. Kiinnostaisi kovasti, oletteko onnistuneet dildolla löytämään nuo "herkkupisteet".

Mulla tuo kohdunsuu ei edes ole erityisen syvällä, ja synnytykset plus kiihotus kuulemma laskevat sitä. Jostain syystä miehen sormet osuvat siihen hyvin, mutta kikuli ei.

Vierailija
189/254 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänen peniksensä on erektiossa kyllä pidempi kuin hänen sormensa.

Vierailija
190/254 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N98 kirjoitti:

Mä aloin saamaan vaginaorkkuja kun löysin miehen, jonka kanssa niitä alkoi tulemaan. Mies on taitava ja aika kookas varustukseltaan, mutta mun mielestä vaginaorgasmien taustasyyt on ainakin osittain korvien välissä. Mun eka vaginaorkku tämän miehen kanssa tuli tilanteessa, jossa miehen kokeneisuus ja koko ei ollut mitenkään olennaisessa roolissa. Tilanne ja mies oli vaan niin ennenkokemattoman tuhmat ja kiihottavat.

Mutta oliko ne g-piste, kohdunkaula- vai u- vai a-pisteorkkuja?.. 😁

Vierailija
191/254 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N98 kirjoitti:

Mä aloin saamaan vaginaorkkuja kun löysin miehen, jonka kanssa niitä alkoi tulemaan. Mies on taitava ja aika kookas varustukseltaan, mutta mun mielestä vaginaorgasmien taustasyyt on ainakin osittain korvien välissä. Mun eka vaginaorkku tämän miehen kanssa tuli tilanteessa, jossa miehen kokeneisuus ja koko ei ollut mitenkään olennaisessa roolissa. Tilanne ja mies oli vaan niin ennenkokemattoman tuhmat ja kiihottavat.

Juu äärimmäisen tärkeä tieto; näin saa jaotella naiset eri kasteihin. Ja seuraavksi sitten riidellään siitä mikä noista on se arvokkain.

Vierailija
192/254 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N98 kirjoitti:

Äärimmäisen tärkeä tieto, näin voidaan naiset jaotella eri kasteihin.

Seuraavaksi voidaankin riidellä sitten siitä, mikä noista olis se arvokkain.

Vierailija
193/254 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus ja yhteinen halu. Olen tavannut nykyisen mieheni erottuani 28 v kestäneestä liitosta. Alusta saakka jotain kolahti. Seksiä emme heti harrastaneet ja kun se aika tuli molempia jännitti ja ehkä jopa ujostutti. Siitä lähti tutkimus matka itseeni. Osaan heittäytyä, nauttia ja antaa nautintoa. Ja vaginaorgasmin myös sain ensimmäisen kerran tämän uuden miehen kanssa. Niitä tule jos on tullakseen. En ota siitä paineita. Seksiä on paljon ja kuuluu meidän viiskymppisten elämään siinä kuin nuorempienkin. Ja tätä on nyt 5 vuotta saanut rakastaa tätä ihanaa miestä. Ja siis vastaan vielä mieheni puolesta, tuntee kun minä saan.. kertoo että meinaan pullauttaa aina hänet pihalle samalla kun tulen.

Vierailija
194/254 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen muka tietää onko vaginaorgasmi vai ei. Kyllä ainakin oma mies lähärissä työntelee niin, että osumaa saa se klitoriskin. Ja kun se orgasmi tulee, ei se kerro mistä tulee. Se vaan tukee.

Sama esim kun panee ja samalla sormeilee klitorista, onko yhteisvaikutus vai mikä, kun tunne on tulviva ja pistää väliin ihan huutamaankin, ja niin munkin mies tuntee jotain supistuksia ynnä muita, just siltä kysyin huvikseni.

Vierailija
195/254 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kateellisia kun osa saa parempia orgasmeja. Jospa olisitte iloisia heidän puolestaan ja kokeilisitte itse? Jossain on vikaa jos kaikki ei saa hyviä orkkuja. Etsikää vika sen sijaan että räksytätte täällä!

Vierailija
196/254 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kateellisia kun osa saa parempia orgasmeja. Jospa olisitte iloisia heidän puolestaan ja kokeilisitte itse? Jossain on vikaa jos kaikki ei saa hyviä orkkuja. Etsikää vika sen sijaan että räksytätte täällä!

Mitä höpäjät? Sinäkös tiedät mikä on paras orgasmi? Ja miten niin eivät saa hyviä orkkuja. Miehet ne täällä latelevat mikä on hyvämikä huono, eivät naiset.

Vierailija
197/254 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginaorgasmi taitaa olla sama kuin miehellä eturauhasorgasmi. Vaikeampi saada, mutta räjäyttää mielen.

Vierailija
198/254 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen muka tietää onko vaginaorgasmi vai ei. Kyllä ainakin oma mies lähärissä työntelee niin, että osumaa saa se klitoriskin. Ja kun se orgasmi tulee, ei se kerro mistä tulee. Se vaan tukee.

Sama esim kun panee ja samalla sormeilee klitorista, onko yhteisvaikutus vai mikä, kun tunne on tulviva ja pistää väliin ihan huutamaankin, ja niin munkin mies tuntee jotain supistuksia ynnä muita, just siltä kysyin huvikseni.

Kyllä sen vaginaorgasmin saadessaan tietää mistä on kyse, ei tarvitse arvuutella mistä se oikein tuli. Ero klitorisorgasmiin on selvä.

Vierailija
199/254 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen vaginaorgasmin saadessaan tietää mistä on kyse, ei tarvitse arvuutella mistä se oikein tuli. Ero klitorisorgasmiin on selvä.

No minä ainakin, saan mistä assa, ei kerro tullessan. mutta upeeta on! Se lie tärkeintä.

Vierailija
200/254 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä emätin supistelee myös klitorisorgasmissa, mutta todella paljon vaimeammin kuin emätinorgasmissa. Eron voi tietää vain jos on kokenut myös emätinorgasmin. Ei tämän pitäisi olla harmin tai kiukun aihe kenelläkään.