Vaginaorgasmeja saava nainen/saavan naisen mies, miten löysit(te) tämän ilon?
Yksin vai yhdessä, välineiden avulla vai miehen avustuksella?.. kauanko etsinnät kestivät... kertokaa lisää!
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Ennen lapsia sain vain klitoriksesta lähteviä orkkuja. Synnytysten jälkeen olen alkanut saada myös g-pisteorkkuja (tai näin ainakin itse hahmotan ne). Siihen ei liittynyt mitään harjoittelua tai kikkoja, niin vain kävi.
Kohdunkaulasta lähteviä orkkuja en ole saanut. Täällä kuulostaa siltä, et jotkut vain saa ja jotkut ei? Minusta meillä miehen penis harvoin edes osuu kohdunkaulaan, mutta ehkä dildolla voisi kokeilla. Tai joku asento, missä pääsee syvälle.
Peniksenjatke?.. tämä tuskin on suurempi palvelus kuin mitä naisilta odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää pillunne, antakaa miehennen naida napsutella milloin haluavat, ja saavat orgasminsa , jääkää ilman,imekää munaa spanielin silmin, runkatkaa itkien sitten yöllä jälkeenpäin. Jatkakaa näin kunne olette kurppia, ja kunne ukkonne ottavat uuden nuoren vaimon.
Näinhän se menee...
Toivottavasti löydätte uuden ihanamman miehen , joka otta teidätkin huomioon, ja tekee teille juuri kuin haluatte! Muuttakaa elämänne ja nauttikaa naiset! Sillä sellaisiakin ihania miehiä on...
Kiitos kernaasti pidän pilluni, jolla saan ihania syviä vaginaorgasmeja. Pidä sinä omasi, en vaihtaisi osia kanssasi.
Vatut tiedä mistään orgasmeistä , paitsi siitä siementen syöksystä housuihisi. Plup, siellä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää pillunne, antakaa miehennen naida napsutella milloin haluavat, ja saavat orgasminsa , jääkää ilman,imekää munaa spanielin silmin, runkatkaa itkien sitten yöllä jälkeenpäin. Jatkakaa näin kunne olette kurppia, ja kunne ukkonne ottavat uuden nuoren vaimon.
Näinhän se menee...
Toivottavasti löydätte uuden ihanamman miehen , joka otta teidätkin huomioon, ja tekee teille juuri kuin haluatte! Muuttakaa elämänne ja nauttikaa naiset! Sillä sellaisiakin ihania miehiä on...
Kiitos kernaasti pidän pilluni, jolla saan ihania syviä vaginaorgasmeja. Pidä sinä omasi, en vaihtaisi osia kanssasi.
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen lapsia sain vain klitoriksesta lähteviä orkkuja. Synnytysten jälkeen olen alkanut saada myös g-pisteorkkuja (tai näin ainakin itse hahmotan ne). Siihen ei liittynyt mitään harjoittelua tai kikkoja, niin vain kävi.
Kohdunkaulasta lähteviä orkkuja en ole saanut. Täällä kuulostaa siltä, et jotkut vain saa ja jotkut ei? Minusta meillä miehen penis harvoin edes osuu kohdunkaulaan, mutta ehkä dildolla voisi kokeilla. Tai joku asento, missä pääsee syvälle.
"Minusta meillä miehen penis harvoin edes osuu kohdunkaulaan, mutta ehkä dildolla voisi kokeilla. Tai joku asento, missä pääsee syvälle."
Näin meilläkin. Kiinnostaisi kovasti, oletteko onnistuneet dildolla löytämään nuo "herkkupisteet".
Mä aloin saamaan vaginaorkkuja kun löysin miehen, jonka kanssa niitä alkoi tulemaan. Mies on taitava ja aika kookas varustukseltaan, mutta mun mielestä vaginaorgasmien taustasyyt on ainakin osittain korvien välissä. Mun eka vaginaorkku tämän miehen kanssa tuli tilanteessa, jossa miehen kokeneisuus ja koko ei ollut mitenkään olennaisessa roolissa. Tilanne ja mies oli vaan niin ennenkokemattoman tuhmat ja kiihottavat.
SE RIIPPUU TOSI PALJON MIEHESTÄ. Siis hänen käytöksestään ja asioista, joihin mies VOI vaikuttaa. Miksi pirussa tätä ei saa sanoa eikä sitä oteta tutkimuksissa huomioon????.. vaikka se on varmaan se KAIKISTA TÄRKEIN ASIA. Niin naiselle kuin miehelle. Ei miehetkään seksiä halua miten tahansa käyttäytyvän naisen kanssa, tätä ei vaan yleensä tiedosteta, koska naiset normisti käyttäytyvät normaalisti.
Eka avioliitossani olin itsekkään, ylimielisen ja aggressiivisen miehen kanssa ja seksi oli pääasiassa antamista paitsi joskus aivan ylivoimaisten ilmoitusten kohdalla joita minulle joskus tulee. Toinen mieheni on toista maata ja hänen kanssaan tää nautintopiste löytyikin.
Mulla on ruumiissani eräänlainen mittari, että onko suhteessa kaikki kunnossa vai ei. Jos ei ole, niin kaikki miehen kosketus alkaa kutittaa ja saa minut tekemään säpsähteleviä ja väisteleviä liikkeitä. Eka miestäni en yleensä Edes pystynyt suutelemaan Tämän takia kun siihen tuli niin hillitön kutina, tai miksi sitä pitäisi kutsua.
Eli nainen, jos et pysty nauttimaan seksistä miehesi kanssa niin mieti onko hän sinua kohdellut jotenkin huonosti, pitääkö sinua väärällä tavalla itsestäänselvyytenä, vai mistä lienee kysymys. Toki jos avioliitossa ollaan ja asiat on suht kunnossa, niin ei saa kumpikaan täysin pihdata mutta jos tilanne on huono ja väljähtynyt, niin ei ole myöskään pakko mitään p**** temppuja harrastaa todellakaan.
Mutta pointsi oli, että ennen kuin tuomitset oman anatomiasi että tämä ja tämä ei ole sinulle mahdollista niin mieti, olisiko parisuhteessasi parantamisen varaa. Mitään miehen vaihtamista en tässä kyllä tarkoita automaattisesti myöskään, mutta moni mies on myös koulutettavissa paremmaksi jos sitä myötä seksikin paranee ;)
Kun nainen on tosi kiihottunut, niin yleensä syvälle vaginaan työntyminen EI tunnu ikävältä vaan ihanalta. Eli naiset jotka pelkäätte sitä tai tunnette ajatusta kohtaan vastenmielisyyttä, ehkäpä miehenne ei vielä ole tarpeeksi ihana ja kiihottava! Hänen kosketuksensa ei vielä tunnu riittävän tajunnanvievältä! Toki syytä on varmistaa, että mitkään lisähormonit eivät ole haluja viemässä, ja vähänkin estoisten naisten kohdalla pari viinilasillista voi tehdä ihmeitä, varsinkin romanttiseen musiikkiin yhdistettynä! Ihan paras on Savage Garden: Truly madly deeply... miehet, tähän kannattaa satsata, jos haluatte tosi halukkaan naisen.
Hyvä, perinteisehkön tuoksuinen partavesi miehellä on myöskin tosi ehdoton halujen herättäjä. Partavesimainosten perusteella muillakin naisilla kuin minulla 😁
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, perinteisehkön tuoksuinen partavesi miehellä on myöskin tosi ehdoton halujen herättäjä. Partavesimainosten perusteella muillakin naisilla kuin minulla 😁
Mikä on mielestäsi hyvä merkki tuossa mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi hyvä merkki tuossa mielessä?
Voi olen pahoillani en tiedä... mut semmonen tosi tyypillinen partaveden miehinen tuoksu, onko se nyt mänty tai joku eukalyptus tai menthol...
Vai on se kiinni jostain tuoksusta.. okei. Ei mulla vaan.
Oliko tarpeeksi määritelty vastaus, vain minun mielipide siis.
Vierailija kirjoitti:
Vai on se kiinni jostain tuoksusta.. okei. Ei mulla vaan.
Oliko tarpeeksi määritelty vastaus, vain minun mielipide
Eroottinen "ilmapiiri" on monen tekijän summa summarum.
Omakohtaisesti vaan sattui kohdalle. Laukeaa muutenkin helposti, antaa aina kun olen tarpeessa. Olen pitänyt kuin kukkaa kämmenellä.
Ehkä helpoin tapa löytää g piste on yhdynnässä kun nainen makaa selällään ja nostat hänen jalkansa ylös olkapäille ja annat palaa 9/10 tulee varmasti. T Mike
Kaikki jotka luulette että pitää päästä syvälle niin ei taida tietää paljoonkaa. Sormillakin on aika helppo löytää kun laitatte keskisormen ja nimettömän naisen sisälle ja pyydätte hieman koukistamaan jalkoja ylös (pitää olla kiihottunut) ja menette vaikka polvilleen naisen viereen pidätte sormet ylöspäin ja ja käsi suorana olkapäätä nopeasti nostaen niin varmasti tulee jos nainen vähänkin luottaa sinuun
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka luulette että pitää päästä syvälle niin ei taida tietää paljoonkaa. Sormillakin on aika helppo löytää kun laitatte keskisormen ja nimettömän naisen sisälle ja pyydätte hieman koukistamaan jalkoja ylös (pitää olla kiihottunut) ja menette vaikka polvilleen naisen viereen pidätte sormet ylöspäin ja ja käsi suorana olkapäätä nopeasti nostaen niin varmasti tulee jos nainen vähänkin luottaa sinuun
Sieltä syvältä löytyy toinen piste, tää toimii ainakin mulla. Tai ei tarvi ainakaan miehen koukistaa sormia, riittää että työntää syvälle. Pitkät kynnet nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä syvältä löytyy toinen piste, tää toimii ainakin mulla. Tai ei tarvi ainakaan miehen koukistaa sormia, riittää että työntää syvälle. Pitkät kynnet nounou.
Tuo kohdunkaula-/vaginaorgasmi vaatii kyllä mieheltä hiemman keskivertoa järeämpää varustusta, jotta päästään sopivan syvälle.
Siis kuka haluaa vastustaa kenenkään orgasmeja? Ei naisten ei miesten, paitsi yksi hullu stalkkaaja, hullu panomies.