Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaginaorgasmeja saava nainen/saavan naisen mies, miten löysit(te) tämän ilon?

Vierailija
22.02.2022 |

Yksin vai yhdessä, välineiden avulla vai miehen avustuksella?.. kauanko etsinnät kestivät... kertokaa lisää!

Kommentit (254)

Vierailija
201/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma kokemus miten sen orgasminsa saa, ei sitä kukaan toinen voi kokea.

Aika absurdia alkaa väittelemään naisen orgasmeista, varsinkaan miesten. Todella törkeitäkin kommentteja, onneksi se viiminen poistettu!

Vierailija
202/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika absurdia alkaa väittelemään naisen orgasmeista, varsinkaan miesten. Todella törkeitäkin kommentteja, onneksi se viiminen poistettu!

Absurdia tässä langassa on se, miten sellaiset naiset jotka eivät ole kokeneet emätinorgasmia kertovat että sellaista joko ei ole, tai että se ei eroa klitorisorgasmista. Heiltä puuttuu oma kokemus, mutta he dumaavat emätinorgasmeja saavia naisia. Ainoat jotka voivat vertailla näitä eri orgasmeja, ovat naiset jotka saavat molemmilla tavoilla, sekä heidän kumppaninsa jotka tietävät omasta näkökulmastaan miten erilaisilta emätin- ja klitorisorgasmi tuntuvat. Muut puhuvat tietämättömyyden suomalla itsevarmuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absurdia tässä langassa on se, miten sellaiset naiset jotka eivät ole kokeneet emätinorgasmia kertovat että sellaista joko ei ole, tai että se ei eroa klitorisorgasmista. Heiltä puuttuu oma kokemus, mutta he dumaavat emätinorgasmeja saavia naisia. Ainoat jotka voivat vertailla näitä eri orgasmeja, ovat naiset jotka saavat molemmilla tavoilla, sekä heidän kumppaninsa jotka tietävät omasta näkökulmastaan miten erilaisilta emätin- ja klitorisorgasmi tuntuvat. Muut puhuvat tietämättömyyden suomalla itsevarmuudella.

Heidän puolisonsa?? Ja millähän konstilla he tieteävät? Eivät millään.

Ja johan on taas outoa väittettä muutenkin. Miten siis  sinä tiedät esim minun orgasmistani, onko se minkälainen? Jumalattoman kova se on ja tuntuu helv.tin hyvälle,niin mikä sinä olet sitä surkuttelemaan!

Ja jos ukkoni kalu on sisällä, niin mikä sellainen orgasmi on? Tai, jos hänen sormensa on samalla pillulla kun panee, onko se huonontava elementti? Lopettakaa jo tämä pas.an puhuminen.

Vierailija
204/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän puolisonsa?? Ja millähän konstilla he tieteävät? Eivät millään.

Ja johan on taas outoa väittettä muutenkin. Miten siis  sinä tiedät esim minun orgasmistani, onko se minkälainen? Jumalattoman kova se on ja tuntuu helv.tin hyvälle,niin mikä sinä olet sitä surkuttelemaan!

Ja jos ukkoni kalu on sisällä, niin mikä sellainen orgasmi on? Tai, jos hänen sormensa on samalla pillulla kun panee, onko se huonontava elementti? Lopettakaa jo tämä pas.an puhuminen.

Mies tuntee sen kullillansa, tai vaikka sormillansa. Kysypä mieheltäsi, onko hän harrastanut seksiä emätinorgasmeja saavan naisen kanssa. Jos on, ja mikäli uskaltaa vastata sinulle rehellisesti, saat tiedon häneltäkin.

Vierailija
205/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa vieraat miehet tietävät paremmin.. johan on kumma. Taitaa olla taas se panohullu mies liikkeellä!

Vierailija
206/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa vieraat miehet tietävät paremmin.. johan on kumma. Taitaa olla taas se panohullu mies liikkeellä!

Älä jaksa vääristellä. Johan tuossa yksiselitteisesti avattiin, millä kokemuksella ja miten kukin voi asiasta kertoa. Jos omaa kokemusta ei ole, on turhaa kommentoida.

Vierailija
207/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa vääristellä. Johan tuossa yksiselitteisesti avattiin, millä kokemuksella ja miten kukin voi asiasta kertoa. Jos omaa kokemusta ei ole, on turhaa kommentoida.

Juuri niin; miehenä turha kommentoida, ei ole eikä voi olla kokemusta.

Vierailija
208/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä voin miehenä kommentoida, sillä minulla on ollut kumppaneina naisia, jotka ovat saaneet emätinorgasmeja, mutta myös sellaisia naisia jotka eivät saaneet kuin klitorisorgasmeja. Ero siinä, miltä naisen orgasmi tuntuu kulliin ja sormiin on suuri, riippuen siitä onko kyseessä emätin- vai klitorisorgasmi. Emätinorgasmin supistelu on voimakkaampaa, ja tuntuu koko emättimen alueella eikä vain suuaukon tuntumassa.

Olen huomannut, että emätinorgasmeja saavilla naisilla on lantionpohjan lihaksisto tosi hyvässä kunnossa, saattaa olla että treenatuila ja hyvässä kunnossa pidetyillä pilluilla voi saada emätinorgasmeja helpommin. Tämä on tietysti vain arvaus, toivottavasti emätinorgasmeja saavat naiset kertovat onko näillä asioilla yhteyttä!

Vierailija
209/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on ihana seksissä, jos sen saa. Mitä väliä millä tavalla.

Vierailija
210/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä voin miehenä kommentoida, sillä minulla on ollut kumppaneina naisia, jotka ovat saaneet emätinorgasmeja, mutta myös sellaisia naisia jotka eivät saaneet kuin klitorisorgasmeja. Ero siinä, miltä naisen orgasmi tuntuu kulliin ja sormiin on suuri, riippuen siitä onko kyseessä emätin- vai klitorisorgasmi. Emätinorgasmin supistelu on voimakkaampaa, ja tuntuu koko emättimen alueella eikä vain suuaukon tuntumassa.

Olen huomannut, että emätinorgasmeja saavilla naisilla on lantionpohjan lihaksisto tosi hyvässä kunnossa, saattaa olla että treenatuila ja hyvässä kunnossa pidetyillä pilluilla voi saada emätinorgasmeja helpommin. Tämä on tietysti vain arvaus, toivottavasti emätinorgasmeja saavat naiset kertovat onko näillä asioilla yhteyttä!

Vastaan esittämäsi kysymykseen: minä aloin saada emätinorgasmeja sen jälkeen, kun otin säännöllisen lantionpohjatreenin ohjelmaani. Aloitin kevyillä treenikuulilla, ja pillun kunnon kohetessa siirryin painavampiin kuuliin. Tässä vaiheessa aloin saada emätinorgasmeja ratsastamassa sekä lähärissä. Olin (ja olen edelleen) aivan häkeltynyt siitä, miten ihanilta emätinorkut tuntuvat. Nykyään haluan orgasmini yhdynnässä, enkä enää nuolemalla tai sormettamalla, sillä orgasmit vaan ovat nykyään niin paljon parempia.

Vierailija
211/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi on ihana seksissä, jos sen saa. Mitä väliä millä tavalla.

Tietysti on hyvä, jos saa edes jollain tavalla. Minä kuitenkin haluan emätinorgasmin mieluummin kuin klitorisorgasmin, kun kerran emätinorgasmeja voin saada.

Vierailija
212/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaka jo pee.Eiköhän se nainen itsetiedä mikä on paras.

Ja itse saan siis penetraatiossa. Onko se nyt sitten vihamielistä ja pahaa, kun mies samalla hivelee klitorista.

Vierailija
213/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse saan siis penetraatiossa. Onko se nyt sitten vihamielistä ja pahaa, kun mies samalla hivelee klitorista.

Eikö se asia ole kanssasi jo käyty sata ja yksi kertaa täällä läpi, miksi jankkaat.

Vierailija
214/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon viestisi yläpuolella parikin naista kertoo mikä heistä on parasta. Yläpeukkuja näyttävät saavan, joten missä sulla nyt on ongelma tässä?

Vierailija
215/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon viestisi yläpuolella parikin naista kertoo mikä heistä on parasta. Yläpeukkuja näyttävät saavan, joten missä sulla nyt on ongelma tässä?

Sinun kertomuksia.  Mulla tuntemukset omassa pillussa, ei sun kalussas. joten tiedän.

Vierailija
216/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kertomuksia.  Mulla tuntemukset omassa pillussa, ei sun kalussas. joten tiedän.

Eli sinä edelleen haluat täällä päättää kirjoittajien sukupuoletkin sen perusteella, että pidätkö kirjoituksesta vai et.

Vierailija
217/254 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisko tänne kirjoittaa? Minä miehenä koin vasta päälle kolmevitosena kumppanin vaginaorgasmin. Se oli eka yhteinen yö meille. Luulin että toinen huijaa ja yrittää miellyttää, mutta niin hän vannoi ja vakuutti, että hän oli itsekin unohtanut miltä tuollainen humahdus tuntui.

Nyt vähän enemmän kokeneena osaan tunnistaa jo sellaisen kehittymisen naisella. Se matka kiihotuksesta, huohotuksesta ja uikutuksesta on nimittäin yllättävän pitkä. Se ei ole pieni loppukiri, vaan ennemmin viimeinen kierros kellojen kilkattaessa, joka sitten päättyy sätkimiseen ja haukkomiseen maaliviivan jälkeen. Nuorena miehenä en ehkä vaan kestänyt tuota vaihetta.

Jos vertaa sitä antajan näkökulmasta, niin esim klitorikseen kohdistuvalla kielihoidolla orgasmi on paljon helpommin minun hallittavissa ja siinä voi leikitellä viivytellenkin. Ja pienen tasaantumisen jälkeen voi taas jatkaa kohti uutta. Todella voimakkaan vaginaorgasmin jälkeen nainen saattaa olla jopa kyvytön jatkamaan, eikä alakroppa meinaa totella edes niin, että saisi pissatuksi.

Vierailija
218/254 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä saa miehet asettaa naisia hyviin ja "vajaisiin" sen perusteella miten luulevat naisen saavan orgasminsa. Onhan paljon naisia jotka eivät saa millään minkäänlaista.

Mitä ihmeen jumalia te miehet kuvittelette olevanne, ja oletteko  oikein tyytyväisiä kun saatte noin halventaa naisia.

Naisia saa täälläkäsitellä miten vain, näköjään.

Vierailija
219/254 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä saa miehet asettaa naisia hyviin ja "vajaisiin" sen perusteella miten luulevat naisen saavan orgasminsa. Onhan paljon naisia jotka eivät saa millään minkäänlaista.

Mitä ihmeen jumalia te miehet kuvittelette olevanne, ja oletteko  oikein tyytyväisiä kun saatte noin halventaa naisia.

Eihän niiden miesten tarvitsekaan täällä jumaloida jokaista naista, miksi ihmeessä pitäisi. Eivätköhän he valitse itselleen sopivan kumppanin itse asettamiensa kriteerien perusteella ja hyvä niin, ei sinulla tai muillakaan ole siihen nokan koputtamista. Joku nainen arvostaa miehessä rahaa, toinen älyä, kolmas isoa munaa. Kukin valitkoon mieleisensä ja jos valintaa kohdistuu rahaan niin alkaako köyhät silloin valittaa että miksi olen huonompi kun en kelpaa?

Vierailija
220/254 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niiden miesten tarvitsekaan täällä jumaloida jokaista naista, miksi ihmeessä pitäisi. Eivätköhän he valitse itselleen sopivan kumppanin itse asettamiensa kriteerien perusteella ja hyvä niin, ei sinulla tai muillakaan ole siihen nokan koputtamista. Joku nainen arvostaa miehessä rahaa, toinen älyä, kolmas isoa munaa. Kukin valitkoon mieleisensä ja jos valintaa kohdistuu rahaan niin alkaako köyhät silloin valittaa että miksi olen huonompi kun en kelpaa?

No ei ole kyse jumaloimisesta, todella kaukana siitä!

Kysehän on siitä, voiko miehet julkisesti julistaa naisia hyviksi tai huonoiksi jollain kuvittelemallaan syyllä.

Jokainen järkevä ihminen tajuaa eron.