Gallup: Monennellako tapaamisella menitte sänkyyn nykyisessä parisuhteessasi? Onko todella niin että panttaaminen kannattaa jos haluaa parisuhdetta?
Kommentit (87)
Vuoden päästä tutustumisesta, en jaksa laskea mobesko tapaamjnen oli ja homma jatkuu edelleen, yli 50 v oltu yhdessä ja mielenkiinto ei ole loppunut
Nykyisessä suhteessa ehkä viides tai kuudes? Ei ollut pienintäkään epäilystä etteikö näin tulisi tapahtumaan, joten ei ollut tarvetta kiirehtiä. Yleensä olen tehnyt aloitteen viimeistään kolmannella tapaamisella. Useimmiten jo aiemmin. Odotuttaminen on ollut aina sen merkki, että jompaa kumpaa ei vain kiinnosta tarpeeksi. Nyt ei ollut sellaista tuntua.
Ei sillä ole väliä, vaikka hyppäisi heti sänkyyn. Kiinnostusta muuhunkin joko on tai ei. Korkeintaan se odotuttaminen voi tappaa orastavan kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka menitte heti ensimmäisellä, tai jo muutaman tapaamisen tai viikon jälkeen: oletteko varmoja ettei kumppaninne petä teitä? Nimittäin itse en voisi alkaa parisuhteeseen niin kevytkenkäisen ihmisen kanssa joka hyppää sänkyyn vasta tapaamansa ihmisen kanssa noin nopeasti. Sellaiset pettävätkin helposti, ja onhan se selvää kun vertaa heitä ihmisiin jotka vaativat pidemmän tutustumisajan ennen seksiä.
Valitettavasti olet väärässä.
Pettämiskiinnostus on yleensä hetken huumaa joka voi alkaa välittömästi, vaikka olisi suhteessa kuinka hitaasti etenevää tyyppiä. Helpompikin niin pohdiskelevalle ihmiselle, ettei tarvitse eikä ehdi miettiä seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka menitte heti ensimmäisellä, tai jo muutaman tapaamisen tai viikon jälkeen: oletteko varmoja ettei kumppaninne petä teitä? Nimittäin itse en voisi alkaa parisuhteeseen niin kevytkenkäisen ihmisen kanssa joka hyppää sänkyyn vasta tapaamansa ihmisen kanssa noin nopeasti. Sellaiset pettävätkin helposti, ja onhan se selvää kun vertaa heitä ihmisiin jotka vaativat pidemmän tutustumisajan ennen seksiä.
Ei se pitkä tutustuminen pettämistä ehkäise millään tavalla. Pettäminen on niitä asioita joista stressaamiseen en viitsi käyttää aikaa enkä energiaa. Jos tulee vastaan niin tulee, mietin sitten jatkon. En itse henk.koht. pidä pettämistä edes kovin pahana, kun puhutaan seksistä. En ole itse pettänyt (vaikka ensitreffeillä minä myös sitä seksiä harrastin).
Ehkäiseepäs, koska se on ihmisessä itsessään oleva ominaisuus, pettääkö vai ei. Jos ei pysty eikä koe halua yhden yön suhteeseen tai heti-sänkyyn-tyyppiseen tutustumiseen, niin ei petäkään seksin merkeissä. Itse en esimerkiksi pystyisi, ja se johtuu nimenomaan siitä etten pysty seksiin ilman pidempää tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pitkä tutustuminen pettämistä ehkäise millään tavalla. Pettäminen on niitä asioita joista stressaamiseen en viitsi käyttää aikaa enkä energiaa. Jos tulee vastaan niin tulee, mietin sitten jatkon. En itse henk.koht. pidä pettämistä edes kovin pahana, kun puhutaan seksistä. En ole itse pettänyt (vaikka ensitreffeillä minä myös sitä seksiä harrastin).
Ehkäiseepäs, koska se on ihmisessä itsessään oleva ominaisuus, pettääkö vai ei. Jos ei pysty eikä koe halua yhden yön suhteeseen tai heti-sänkyyn-tyyppiseen tutustumiseen, niin ei petäkään seksin merkeissä. Itse en esimerkiksi pystyisi, ja se johtuu nimenomaan siitä etten pysty seksiin ilman pidempää tutustumista.
Ole niin ystävällinen ja lakkaa esittämästä oman tunne-elämäsi toimintaa jonain totuutena. Me ihmiset ollaan erilaisia ja kuten tässäkin ketjussa huomaat, ensimmäisenä iltana seksin harrastaminen on luonut monia onnistuneita pitkiä suhteita. Ei se tee ihmisestä ”kevytkenkäistä” jos hän haluaa toista ja ryhtyy halusta tekoihin.
Eikä sinun odottamisesi tee sinusta parempaa ihmistä.
Jokainen tekee kuten itsestä hyvältä tuntuu ja mitä kumppanin kanssa yhteisymmärryksessä päätetään. Seksin ajoitus ei korreloi pettämisen kanssa, lopettakaa jo tämä elähtänyt höpöhöpö.
Näitä vastauksia lukiessa mietin miksi itse kelpaan lähinnä s-suhteeseen/pump & dump... Kukaan ei ole koskaan osoittanut seurustelumielenkiintoa minua kohtaan