Käyttääkö täällä joku kermaa kahvissa?
Kommentit (19)
Mulla menee vatsa sekaisin jos laitan kahvin sekaan kermaa. Siksi suosin maitoa. Tai sit vaan mustana.
En juo kahvia, mutta mustaan teehen laitan, jos on jäänyt kermaa esim. leipomisen jäljiltä. Vartavasten en ilkeä käyttää, kun on niin rasvaista.
Aina pitää olla kermaa. Muuten en juo kahvia, maistuu pahalta ilman.
Totta kai kermaa. Laitan vielä voitakin lisäksi.
Maitoa laitan. Kermasta jää kettu kitalakeen, en tykkää.
Yleensä vain silloin, kun maitoa ei ole saatavilla. Tosin, yleisimmin juon silloinkin mustana.
Mulla kaveri juo kermaa niin ostan hänelle ja loput menee ruuanvalmistuksessa 😄
Vierailija kirjoitti:
En juo kahvia, mutta mustaan teehen laitan, jos on jäänyt kermaa esim. leipomisen jäljiltä. Vartavasten en ilkeä käyttää, kun on niin rasvaista.
Kahvi-tai kevytkerma 10% rasvaa,on tosi rasvaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noi kermaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitojauhevalmiste, jossa kermaa. Tuoko on mielestäsi kermaa?
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun oikein herkuttelen
Mä herkuttelen joka påivä.
En pidä kermasta kahvissa ja syy on se, että käytän todella paljon maitoa kahviin. Noin kolmasosa maitoa. Eikä kermaa voi kaataa kahviin niin paljoa.
Ehdottomasti kermaa (luomu, siis sellaista, joka ei sisällä karrageenia) jota käytämme muussakin ruuanlaitossa ja juomissa.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kermasta kahvissa ja syy on se, että käytän todella paljon maitoa kahviin. Noin kolmasosa maitoa. Eikä kermaa voi kaataa kahviin niin paljoa.
Miksei voi?
Aina.