Gallup: Monennellako tapaamisella menitte sänkyyn nykyisessä parisuhteessasi? Onko todella niin että panttaaminen kannattaa jos haluaa parisuhdetta?
Kommentit (87)
Ensimmäisellä tapaamisella. Naimisissa ollaan oltu kohta 30 vuotta.
Ekana iltana suoraan baaritiskiltä. 22 vuotta sitten.
Hyvin monta tapaamista, 4-5 kk. Yhdessä oltu onnellisesti jo 15 vuotta, yhtä rakastuneita ollaan yhä kuin alkuhuumassakin.
Neljännellä tai viidennellä. Tunnettiin toisemme teininä, mutta ei oltu nähty 10 vuoteen. Tavattiin yhteisten kavereiden kanssa ja sitten muutama kerta kahdestaan n. kuukauden aikana. Muutettiin yhteen heti ensimmäisen yhteisen yön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä on seksiä ollut 2. tapaamisella. Nykyisen kanssa nyt lapsia ja aiemmista tullut useamman vuoden parisuhde. En usko seksin pihtaamiseen. Yhden kanssa sitä kokeilin ja lopputuloksena oli seksitön liitto ja ero, koska meidän mieltymykset poikkesi liikaa toisistaan.
Sama kokemus!!
20 vuotta sitten tapasin mieheni, seksiä ei ollut n 2kk. Tein poikkeuksen.
Ja lopputuloksena olen ollut seksittömässä kaveriliitossa jo pitkään. Itse haluaisin, mies ei.
Ensimmäisessä suhteessa 1kk jälkeen (olin 15v) ja suhde kesti 13 vuotta. Toisessa, kolmannessa ja neljännessä ensimmäisellä tapaamisella baari-illan jälkeen, toinen kesti 2,5v, kolmas 3,5v ja nykyinen eli neljäs on kestänyt 6 vuotta. Mitä näistä voi päätellä, ei mitään.
Ekoilla treffeillä, nyt 12 vuotta yhdessä.
Asuttiin samassa opiskelija-asuntolassa 1,5 vuotta ennenkuin mentiin sänkyyn. Yhdessä 35 vuotta.
Kolmannella tapaamisella. Kaksi ekaa tapaamista kahvilassa. Yhdessä olemme olleet noin yhdeksän vuotta.
4 kk aktiivista tapailua. Tästä 5 v aikaa, olemme kihloissa.
Olisiko ollut 5 tai 6 kerta kuin vietettiin iltaa yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten seksittömän liiton mies saa ottamalla naisen joka panttaa viikkoja tai jopa kuukausia
Ei pidä paikkaansa. Ei kaikki halua heti seksiä, ennen kuin tutustuu onko toinen sen arvoinen
Tunsimme järjestötovereina toisemme reilut 3 vuotta, ennen kuin ihastuttiin toisiimme. Ihastumisesta kului vielä noin puoli vuotta siihen, että oli seksiä ensimmäisen kerran.
Kaksi nyt jo aikuista lasta.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten seksittömän liiton mies saa ottamalla naisen joka panttaa viikkoja tai jopa kuukausia
No, itse "panttasin" kuukauden ja olisi pitänyt tehdä sitä vielä pidempään. Ja se, että haluaa aloittaa omalla tahdillaan, ei tarkoita sekistöntä eikä seksikylläistäkään suhdetta, koska asiat riippuvat toisistaan niin paljon.
Vaikka itse aloittelin hitaasti, olisin halunnut enemmän seksiä - useammin ja laadukkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 3kk ja tämä tapahtu noin 30 vuotta sitten
Loppuiko seksielämä 29 vuotta sitten?
Kiitos kysymästä, ei loppunut. Olen ihminen, joka tarvitsee vahvan tunnesiteen ennen seksiä. Ja mies osasi onneksi sitä arvostaa. Vahva tunneside jatkuu edelleen ja niin myös aktiivinen seksielämä. Näin me ihmiset ollaan erilaisia 😊
Pihtarit saa pihdata keskenään, aina löytää naisia jotka antaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ei kaikki halua heti seksiä, ennen kuin tutustuu onko toinen sen arvoinen
Kaikkiin tällaisiin keskusteluihin ilmestyy aina ihmisiä, joiden on pakko vakuutella että missään nimessä ei kannata ottaa sitä, joka haluaa tustustua ennen seksiä. Sellainen ei voi olla mitään muuta kuin huono valinta, ja paras on aina se joka on jo tunnin jälkeen valmis sänkyyn.
En ymmärrä mitä tuollaisilla kommenteilla haetaan.
Muutaman tapaamisen jälkeen. Yhdessä on oltu joitain vuosia. En ole niin hyvä laskemaan. Vuosipäivääkin vietetetään tapaamispäivän jälkeen, koska kumpikaan ei osaa sanoa, milloin virallisesti aloimme seurustella. Asiat vaan tuntuu hyviltä ajallaan ja suhde on syventynyt pikku hiljaa. Ei ole kiire.
Ekana iltana, tai yönä. Yhdessä siitä asti,vuodesta 1991.