Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitajat tarjoaako työnantaja aina työvaatteet?

Vierailija
09.07.2015 |

Onko sellaisia työpaikkoja hoitoalalla jossa työnantaja ei anna työvaatteita ?

Jos näin on joissain hoitoalantyöpaikoissa niin millaisia työvaatteita käytätte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 16:33"]

Mä olin kerran yksityisessä palvelutalossa, josta ei saanut mitään vaatteita. Siellä sitä sitten omissa vaatteissa tehtiin vuodepesuja ym. Aika ällöttävää oli.

[/quote]

muoviset essut näkyy olevan noilla jos pesevät, mutta en ole kysynyt onko omat vai talon.2.

[/quote]pelkät essut, kesällä sen ymmärtää kun on lämmin.

Vierailija
2/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:34"]

Kotihoidossa ollaan omilla vaatteilla. Saat korkeintaan jonku liivin päälles.

[/quote]eikö essua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:31"]

En ole hoitaja, mutta isän palvelutalossa näkyy olevan kaikilla ihan tavalliset ja erilaiset vaatteet, joten omia varmaan on vaatteet kaikilla. Ei hoitoalalla ainakin, lasten- ja vanhustenhoidossa? 

[/quote]saman olen huomannut.

Vierailija
4/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran yksityisessä palvelutalossa, josta ei saanut mitään vaatteita. Siellä sitä sitten omissa vaatteissa tehtiin vuodepesuja ym. Aika ällöttävää oli.

Vierailija
5/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveydenhoitaja neuvolassa. Yläosan työnantaja tarjoaa niin halutessani. Housut tai hame omasta kaapista. Käytän pääasiassa mekkoa/tunikaa. Yksi tunika työnantajan puolesta, muut omia.

Vierailija
6/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 14:35"]

Sijaisten vaatteet on ainakin aina vähissä, jämiä, epäsopivia. Käytin omia...

[/quote]millaisia? oliko työnantajalla vaatimuksia?

Vierailija
7/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

muoviset essut näkyy olevan noilla jos pesevät, mutta en ole kysynyt onko omat vai talon.2.

Vierailija
8/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain vanhusten paikoissa ollaan omissa vaatteissa, yleensä syynä on se että halutaan olla kodinomaisia. Työntekijät siis hankkivat itse työvaatteensa. kukaan nyt tuskin tekee töitä niissä samoissa vaatteissa missä muutoinkin hengailee, vaan ihan työntekoa varten on sitten hankittu joustavia ja mukavia vaatteita. Jos työpaikalla vaaditaan käytettävän talon työvaatteita, niin ne kustantaa työpaikka. 

Vierailija
9/18 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:24"]

[/quote]

[/quote]kertakäyttöisiä?

Vierailija
10/18 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Työnantaja kustantaa tietystä paikasta hankitut työvaatteet ja rahaa kukin saa 100€/vuosi. Vanhustyössä vaatteet hikoaa ja likaantuu sitä tahtia että omiakin vaatteita tarvitsee.

Vierailija
11/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 18:12"]

Joissain vanhusten paikoissa ollaan omissa vaatteissa, yleensä syynä on se että halutaan olla kodinomaisia. Työntekijät siis hankkivat itse työvaatteensa. kukaan nyt tuskin tekee töitä niissä samoissa vaatteissa missä muutoinkin hengailee, vaan ihan työntekoa varten on sitten hankittu joustavia ja mukavia vaatteita. Jos työpaikalla vaaditaan käytettävän talon työvaatteita, niin ne kustantaa työpaikka. 

[/quote]eli vaihtovaatteet töissä.

Vierailija
12/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hoitaja, mutta isän palvelutalossa näkyy olevan kaikilla ihan tavalliset ja erilaiset vaatteet, joten omia varmaan on vaatteet kaikilla. Ei hoitoalalla ainakin, lasten- ja vanhustenhoidossa? 

Vierailija
13/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikissa. Tiedän paikkoja missä mennään omilla vaatteilla. Onneksi omassa työpaikassa on pirun hienot vaatteet!

Vierailija
14/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut työssä vain julkisella puolella ja kengät on ainoat, mitkä on pitänyt hankkia itse.

Vierailija
15/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidossa ollaan omilla vaatteilla. Saat korkeintaan jonku liivin päälles.

Vierailija
16/18 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisten vaatteet on ainakin aina vähissä, jämiä, epäsopivia. Käytin omia...

Vierailija
17/18 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:23"]

Sekä että. Työnantaja kustantaa tietystä paikasta hankitut työvaatteet ja rahaa kukin saa 100€/vuosi. Vanhustyössä vaatteet hikoaa ja likaantuu sitä tahtia että omiakin vaatteita tarvitsee.

[/quote]satasella ei paljo saa.

Vierailija
18/18 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pitäisi pitää työpaikan paitaa, mutta eipä noita oikean kokoisia riitä. Ällöttävää sitten kiertää omissa vaatteissa kotihoidossa.