Työpäivän aikana nuhjaantuminen
Siivouksesta kyse. Olen jo tunnin töissä olon jälkeen aivan räjähtäneen näköinen. Hiukset sojottaa pystyssä ja nuttura ei pysy. Kasvot kiiltää hiestä ja iho rasvoittuu. Hikoilenkin hirveästi ja tietty alan haista pahalta, kun koko keho hikoilee. En ole huomannut työkavereiden näyttävän yhtä räjähtäneeltä kuin minä vaan he näyttää suurin piirtein samalta työvuoron jälkeenkin kuin miltä näyttivät töihin tullessa.
Ei ole kiva siivota asiakkaiden parissa, kun näytän epäsiistiltä ja haisen. Enkä ehdi käydä korjaamassa ulkonäköä joka välissä kun työtahti on kiireinen. Enkä ymmärrä miten muut työkaverit onnistuu näyttämään siistiltä vaikka tekee samoja hommia kuin minä, eikä hekään käy päivän mittaan korjailemassa mitään.
Auttakaa!!
Kommentit (15)
Jos uurastat ja näytät siltä, ei siinä ole mitään vikaa. Jos joku alkaa vinoilemaan, voit kehottaa heitä menemään vaikka töihin.
''Puhtaat haalarit eivät ole nähneet päivääkään töitä.''
Mulla sama ongelma ollut aina. Tällä hetkellä olen päiväkodissa töissä ja ryhmässä on todella hektistä. Ja sen olen näköinen jo puolessa välissä päivää. Ei auta kuin suhtautua huumorilla.
Olen miettinyt että onnistuisinkohan jossain toimistotyössäkin räjähtämään ulkonäöllisesti päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ja paranna kuntoa.
Ai silloinko hiukset eivät hapsota? XD -ei ap
Jos englanninkieli sujuu, niin Youtubesta löytyy esimerkiksi lentoemäntien vinkkivideoita miten pysyvät freesinä pitkillä lennoilla.
Mä oon ihan karseen näköinen töiden jälkeen.
ehkä ne eivät ole niin ahkeria, työkaverit siis, kyllähän ripeä siivoaminen käy liikunnasta. Eikä toimistotyössäkään moni ole klo 16 yhtä freessi kun klo 8, ellei sitten fiksaile meikkiä/tukkaa pitkin päivää, itse en näin jaksa tehdä.
L V 48 Deodorantti pitää hajuttomana. Hikoilua ei estä mikään. Hiuskiinne ja kasvoilta liikaa kiiltoa pois ihan vessapaperilla painelemalla. Meikiksi vain ripsiväri (vedenkestävä) ja huulirasva jossa on sävyä. Ei huulikiilto joka on liian kiiltävä ja tahmea ja korostaa hikoilua.
Vierailija kirjoitti:
Käythän suihkussa ennen työpäivääsi, hiki ei haise puhtaalla iholla. Hiukset voi kiinnittää suihkeella, puuteria kasvoihin, jotta kasvot ei kiillä. Puuteripaperia päivän mittaan.
No ei kyllä suihkeet ja puuterit auta kun on kuuma ja hikoilee. Naama kiiltää tulipunaisena ja hiukset ihan järkyttävät, osa lintassa pitkin päätä ja osa hapsottaa epäsiistinä.
Eri.
Kun kerran teet fyysistä siivoustyötä, niin ei kait tuolle oikein mitään mahda? Kertonee siitä että ainakin teet työsi kunnolla.
Itsehän olen pelkkä toimistorotta ja työpäivät koostuu tietokoneella istumisesta - silti näytän räjähtäneeltä pultsarilta työpäivän päätteeksi :D
Vierailija kirjoitti:
L V 48 Deodorantti pitää hajuttomana. Hikoilua ei estä mikään. Hiuskiinne ja kasvoilta liikaa kiiltoa pois ihan vessapaperilla painelemalla. Meikiksi vain ripsiväri (vedenkestävä) ja huulirasva jossa on sävyä. Ei huulikiilto joka on liian kiiltävä ja tahmea ja korostaa hikoilua.
Paitsi että LV rikkoo ihon. On tainnut saada allergiatunnuksen vain tuoksuttomuuden takia. Kokeile ennemmin illalla levitettävää TripleDry -antiperspiranttia,
Siivosin lauantaina 6 tuntia putkeen kotona ja todellakin näytin räjähtäneeltä sen jälkeen! Oli sairaan kuuma, naama punoitti ja hiukset sojotti, varmaan hikikin haisi. Eli ne, jotka näyttää saman rupeaman jälkeen ihan freeseiltä, eivät taatusti tee töitään yhtä pieteetillä kuin sinä. Ja nostan hattua kaikille raskaan työn tekijöille, itse teen toimistohommia kotona ja siinä ei onneksi juurikaan hiki tule.
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi hyvä neuvo. Jos mulla vaan ripsaria niin naama on kiiltävä ja punoittava, verisuonet näkyy kun couperosaiho. Se jos mikä näyttää epäsiistiltä 😡😂
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran teet fyysistä siivoustyötä, niin ei kait tuolle oikein mitään mahda? Kertonee siitä että ainakin teet työsi kunnolla.
Itsehän olen pelkkä toimistorotta ja työpäivät koostuu tietokoneella istumisesta - silti näytän räjähtäneeltä pultsarilta työpäivän päätteeksi :D
Sama!
Käythän suihkussa ennen työpäivääsi, hiki ei haise puhtaalla iholla. Hiukset voi kiinnittää suihkeella, puuteria kasvoihin, jotta kasvot ei kiillä. Puuteripaperia päivän mittaan.