Millaisista nimistä isät pitävät?
Meillä valitaan vauvalle nimeä. Onko muillakin niin että mies pitää ihan tavallisista nimistä ja itse olisit valmis antamaan jotain uutta ja erilaistakin.
Kommentit (7)
Ihan tosissaan ehdotti Jaana Susannaa?!
Ei mitään kovin erikoista. Tytölle tykästy heti nimeen Kiia kun ehdotin, itsekin pidän siitä kovasti. Laura, Jere ym helpot nimet miehen makuun.
halunnut jotain Isabella-Aleksandra -tyyppistä, huh.
maku kuin naisilla. Miehet ovat tyrmänneet monesti naisten ehdottamia harvinaisempia nimiä.
Tässä just yhden nuoren kollin kanssa puhuttiin nimistä (he ilmeisesti aikeissa hankkia lapsia lähiaikoina) ja hänen ehdotuksensa olivat hyvin tavallisia, osa vanhojen hyvännäköisten koulukavereiden (tyttöjen)nimiä, joiden alkuperästä ei tietysti tyttöystävälle mainita! Poikien nimistä toinen oli yleinen ja toinen hiukan harvinaisempi.
Johtunee varmasti yleensä siitä, että miehet eivät kauheasti seuraa nimiä ja ole kaikki niistä kiinnostuneita. Saattavat pitää erikoisena jotain hyvinkin yleistä nimeä lapsilla, johon itse eivät vain ole törmänneet ja kiinnittäneet huomiota.
ja maku on aika samanlainen (siinäkin suhteessa)
Vierailija:
Johtunee varmasti yleensä siitä, että miehet eivät kauheasti seuraa nimiä ja ole kaikki niistä kiinnostuneita. Saattavat pitää erikoisena jotain hyvinkin yleistä nimeä lapsilla, johon itse eivät vain ole törmänneet ja kiinnittäneet huomiota.
Omani oli esikoisemme syntymän aikoihin aivan yllättynyt, kun kerroin hänelle, että ehdottelemani " mummonimet" ovat suuressa suosiossa, eikä lapsi joutuisi kärsimään sellaisesta.
sopivan, joka käy myös ulkomailla. Tää on meidän yks yhteinen harrastus. Mun miehelle joku tavis nimi olis kauhistus.