Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako kokeilla maidotonta ruokavaliota ihon takia?

Vierailija
08.07.2015 |

Ja kauanko kannattaa olla ilman? Vähintään kaksi viikkoa?

Maidon korvaan soijamaidolla (kahviin) ja muutenkin oon aika selvillä millä korvata minkäkin :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mieluummmin sinkkitabletteja. Terv. Kaikenlaista kokeillut aikuisiän akneen.

Vierailija
2/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mieluummin sokeritonta. On terveellisempää ja luultavasti tehokkaampaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:29"]Kokeile mieluummin sokeritonta. On terveellisempää ja luultavasti tehokkaampaakin.
[/quote]

Käytän jo minimaalisesti sokeria :) eikä mulla oo aknea, mut näppyjä välillä tosi paljon

Vierailija
4/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja gluteenitonta!

Vierailija
5/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:26"]Ja kauanko kannattaa olla ilman? Vähintään kaksi viikkoa?

Maidon korvaan soijamaidolla (kahviin) ja muutenkin oon aika selvillä millä korvata minkäkin :)
[/quote]

Itselläni meni puoli vuotta. sitten vasta iho parantui. ja parantuikin huomattavasti!

Vierailija
6/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaahan sitä kokeilla! Itselläni maidottomuus on auttanut ihon kuntoon huomattavasti, vaikka ihan hirvittävän tarkka en ole (en välitä, jos on pieniä määriä maitoa jossain tuotteessa).

Vierailija
7/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaahan sitä kokeilla, koska kokeilusta ei ole mitään haittaakaan. Jos ei ole hyötyä, niin sitten vaan lopetat kokeilun. Ihon takia jos kokeilee, kannattaa vähintään kuukausi kokeilla. Suolistovaivat, limaisuus hengitysteissä jne häviävät nopeamminkin jos johtuvat maidosta, mutta iho paranee hitaammin. 

Vierailija
8/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

soijallekkin on monet allergisia. Jos et ole aiemmin sitä käyttänyt niin ei kannattaisi ottaa samalla käyttöön kun jätät maidon pois. Voi sotkea tuloksen.

kaksiviikkoa kannattaa kokeilla. Jos jaksat samalla pitsaa ruokapäiväkirjaa tarkasti ja kirjata ihon kunnon paranemisen/pahenemisen voisi päiväkirjasta olla apua pahisten selvittämisessä.

tsemppiä. Minulla maitotuotteet saa ihon todella kuivaksi ja osin haavoillekkin.

Vierailija
9/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:34"]

ja gluteenitonta!

[/quote]

Ei kannata samaan aikaan kokeilla eri asioista, koska muuten ei tiedä mikä se oli mikä oikeasti auttoi. Eli jos ap nyt kokeilee maidotonta, niin jos se ei tehoa, niin sitten vaikka gluteeniton kokeiluun. 

Vierailija
10/10 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kannattaa käyttää kahvissa maidon (ja soijan tilalla)? Ilman kahvia en voi olla, enkä mustana juo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme