Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

isketäänkö teitä paljon baarissa?

Vierailija
08.07.2015 |

miten miehet yleensä lähestyy teitä? Ja olettekö silloin yleensä kaveriporukassa vai yksin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua isketään joka kerta koska kuljen aika lailla tissit paljaana, kurkkii ne varatutkin miehet salaa sieltä muijiensa takaa ja näen kyllä että kuolaavat perääni! ;) Olenkin aika upea ilmestys ja tissini ovat melko suuret ja kovin täyteläisen pyöreät. Välillä niitä vessapanoja myös!

Vierailija
22/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:28"]Mua isketään joka kerta koska kuljen aika lailla tissit paljaana, kurkkii ne varatutkin miehet salaa sieltä muijiensa takaa ja näen kyllä että kuolaavat perääni! ;) Olenkin aika upea ilmestys ja tissini ovat melko suuret ja kovin täyteläisen pyöreät. Välillä niitä vessapanoja myös!
[/quote] nyt oli kyllä teksti niin miesmäinen että oksat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:59"]

Parhaimmillaan n. 4 illan aikana. Yleensä liikun parin muun ystävän kanssa, joskus mennyt yksin. Ei mua kauheasti todellakaan tulla mielestäni iskemään, joskus voi hyvinkin mennä ettei kukaan mies tule juttelemaan. Olen normaalipainoinen, laittaudun ja ihan OK näköinen (en erityisen kaunis). 

[/quote]

Niin ja olen oikeastaan lopettanut baareissa käymisen, sen verran huono fiilis tulee omasta ulkonäöstä jos ei kukaan tee aloitteita illan aikana.

[/quote]

Tuskinpa se ulkonäöstäsi jää kiinni, kun kerran toisinaan on tarjokkaita jonoksi asti. Kyllä mieskin voi olla epävarma omasta ulkonäöstään ja tämä karsii huomattavasti lähentymisiä. Ainakin itselläni on näin, ei vain kehtaa yrittää.

m41

[/quote]

Ehkä, tai sitten niinä iltoina kun kelpaan on miehillä huono tarjonta ylipäänsä. Joka tapauksessa en enää baareissa liiku kun ~25-vuotiaana alkaa olla liian vanhakin jo siihen meininkiin ja kysyntään.

Vierailija
24/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:28"]Mua isketään joka kerta koska kuljen aika lailla tissit paljaana, kurkkii ne varatutkin miehet salaa sieltä muijiensa takaa ja näen kyllä että kuolaavat perääni! ;) Olenkin aika upea ilmestys ja tissini ovat melko suuret ja kovin täyteläisen pyöreät. Välillä niitä vessapanoja myös! [/quote] nyt oli kyllä teksti niin miesmäinen että oksat pois.

[/quote]Se on hyvä jos sinulla toimii tuo asioiden kieltäminen. Voin silti vakuuttaa että nainen olen. ;) Valitan, darling.

Vierailija
25/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:28"]Mua isketään joka kerta koska kuljen aika lailla tissit paljaana, kurkkii ne varatutkin miehet salaa sieltä muijiensa takaa ja näen kyllä että kuolaavat perääni! ;) Olenkin aika upea ilmestys ja tissini ovat melko suuret ja kovin täyteläisen pyöreät. Välillä niitä vessapanoja myös! [/quote] nyt oli kyllä teksti niin miesmäinen että oksat pois.

[/quote]Se on hyvä jos sinulla toimii tuo asioiden kieltäminen. Voin silti vakuuttaa että nainen olen. ;) Valitan, darling.
[/quote]
Sitten mä olen pahoillani sun puolesta.

Vierailija
26/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:34"]

[/quote]voiko joku nainen oikeesti kirjottaa noin ja tosissaan vai menikö mulla nyt läppä ohi? :D

Vierailija
27/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:18"]käyn kamun kaa baarissa ja mua isketään joskus mutta ei soiteta takas vaikka pyydettäis puhelinnumeroo..eli mun kustannuksella vaan leikitään :/
[/quote]oon ihmetelly samaa! Miks helvetissä miehet pyytää numeroo vaikka ei oo aikomustakaan ottaa yhteyttä? En käsitä.

Vierailija
28/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:59"]

Parhaimmillaan n. 4 illan aikana. Yleensä liikun parin muun ystävän kanssa, joskus mennyt yksin. Ei mua kauheasti todellakaan tulla mielestäni iskemään, joskus voi hyvinkin mennä ettei kukaan mies tule juttelemaan. Olen normaalipainoinen, laittaudun ja ihan OK näköinen (en erityisen kaunis). 

[/quote]

Niin ja olen oikeastaan lopettanut baareissa käymisen, sen verran huono fiilis tulee omasta ulkonäöstä jos ei kukaan tee aloitteita illan aikana.

[/quote]

Tuskinpa se ulkonäöstäsi jää kiinni, kun kerran toisinaan on tarjokkaita jonoksi asti. Kyllä mieskin voi olla epävarma omasta ulkonäöstään ja tämä karsii huomattavasti lähentymisiä. Ainakin itselläni on näin, ei vain kehtaa yrittää.

m41

[/quote]

Ehkä, tai sitten niinä iltoina kun kelpaan on miehillä huono tarjonta ylipäänsä. Joka tapauksessa en enää baareissa liiku kun ~25-vuotiaana alkaa olla liian vanhakin jo siihen meininkiin ja kysyntään.

[/quote]

Mistäpä tuon viennin kulloisenkin syyn tietää. Juu, varsinainen vanhus olet. :)

m41

Vierailija
29/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:18"]käyn kamun kaa baarissa ja mua isketään joskus mutta ei soiteta takas vaikka pyydettäis puhelinnumeroo..eli mun kustannuksella vaan leikitään :/
[/quote]oon ihmetelly samaa! Miks helvetissä miehet pyytää numeroo vaikka ei oo aikomustakaan ottaa yhteyttä? En käsitä.
[/quote]

Vetävät käteen eikä sitten enää rumilus kelpaa

Vierailija
30/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:18"]käyn kamun kaa baarissa ja mua isketään joskus mutta ei soiteta takas vaikka pyydettäis puhelinnumeroo..eli mun kustannuksella vaan leikitään :/
[/quote/
Jos niillä on jokin pokailukisa menossa. Typerää käytöstä kuitenkin.
m41

Vierailija
31/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, kun olen 45 ja väsynyt pullero. Aiemmin kyllä vientiä on riittänyt ihan 18-vuotiaasta asti. Olen ollut nätti, hyväntuulinen, kohtelias kaikille ja sosiaalinen.