Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

isketäänkö teitä paljon baarissa?

Vierailija
08.07.2015 |

miten miehet yleensä lähestyy teitä? Ja olettekö silloin yleensä kaveriporukassa vai yksin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tullaan iskemän ja yleensä olen sillä hetkellä yksin ( esim baaritiskillä tilaamassa juomia). Miehet tulevat ihan normaalisti juttlemaan, kyselemään kuulumisia jne.

Vierailija
2/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskaan tulla iskemään. Kukaan ei edes vilkaise minuun päin. Kavereitani kyllä tullaan iskemään senkin edestä. Onhan se rankkaa olla ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä joo ja olen kova iskemään takaisin.

Vierailija
4/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeastaan koskaan isketty. Olen löytänyt seurani muuten onneksi.

Vierailija
5/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan n. 4 illan aikana. Yleensä liikun parin muun ystävän kanssa, joskus mennyt yksin. Ei mua kauheasti todellakaan tulla mielestäni iskemään, joskus voi hyvinkin mennä ettei kukaan mies tule juttelemaan. Olen normaalipainoinen, laittaudun ja ihan OK näköinen (en erityisen kaunis). 

Vierailija
6/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:59"]

Parhaimmillaan n. 4 illan aikana. Yleensä liikun parin muun ystävän kanssa, joskus mennyt yksin. Ei mua kauheasti todellakaan tulla mielestäni iskemään, joskus voi hyvinkin mennä ettei kukaan mies tule juttelemaan. Olen normaalipainoinen, laittaudun ja ihan OK näköinen (en erityisen kaunis). 

[/quote]

Niin ja olen oikeastaan lopettanut baareissa käymisen, sen verran huono fiilis tulee omasta ulkonäöstä jos ei kukaan tee aloitteita illan aikana.

Vierailija
7/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:50"]

Aika paljon tullaan iskemän ja yleensä olen sillä hetkellä yksin ( esim baaritiskillä tilaamassa juomia). Miehet tulevat ihan normaalisti juttlemaan, kyselemään kuulumisia jne.

[/quote]

Tuo kuulostaa enemmän kohteliaisuudelta ja hyviltä käytöstavoilta kuin iskemiseltä. Itsekin juttelen vastakkaiselle sukupuolelle baareissa usein, vaikkei tavoitteenani ole iskeä ketään. 

Vierailija
8/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään muutama per baari-ilta tulee iskemään. Yleensä lähinnä tarraamalla perseestä tai työntämällä kädet housujen sepaluksesta sisään. Ihan sama olenko yksin vai kaveriporukassa.

t: homomies :D

Vierailija
9/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:54"]

Minua ei koskaan tulla iskemään. Kukaan ei edes vilkaise minuun päin. Kavereitani kyllä tullaan iskemään senkin edestä. Onhan se rankkaa olla ruma.

[/quote]Onpa ikävää. Haluaisin piristää sinua, jos kelpaisin.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
10/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aina. Joko olen kavereiden kanssa tai sitten sillä hetkellä yksin. Tulla juttelemaan tai saatetaan kysyä että haluanko liittyä seurueen pöytään. Sanon aika hetimmiten että olen varattu mutta juttuseura kelpaa.

Jos mieheni sattuu tulemaan vaikka vessasta paikalle miehet pahoittelevat hirveästi seuraan tuppautumisesta vaikka saahan sitä nyt jutella :)

Tosi kohteliaita miehiä! Olen ihan tavallisen näköinen, otan usein ihmisiin katsekontaktin ja olen hymyileväinen.

Vierailija
11/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa. Paitsi jos tehää ratsia. Sillon miehet saattaa vaan vinkkailla silmää kun ota ne käsirautoihin, näitä työn huvittavia puolia.

Vierailija
12/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:03"]

[/quote]

Tuo kuulostaa enemmän kohteliaisuudelta ja hyviltä käytöstavoilta kuin iskemiseltä. Itsekin juttelen vastakkaiselle sukupuolelle baareissa usein, vaikkei tavoitteenani ole iskeä ketään. 

[/quote]

Itsekin (miehenä) tämä ylläoleva kommentti kummaksutti. Itsekin mielellään juttelen niitänäitä baarissa - niin naisten kuin miestenkin kanssa. Tuttujen ja tuntemattomien. Pitäisikö ne nyt jälkikäteen käsittää iskuyrityksiksi ?

Jos joskus olen ollut jostakin naisesta kiinnostunut niin kyllä se kiinnostus on sitten tullut selkeästi esiin.

Vierailija
13/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:09"]En käy baareissa. Paitsi jos tehää ratsia. Sillon miehet saattaa vaan vinkkailla silmää kun ota ne käsirautoihin, näitä työn huvittavia puolia.
[/quote]

Puhelin jätti pari n:ää pois, sori.

Vierailija
14/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 7 miestä tuli iskemään, mutta se olikin sellanen pieni kuppila, jossa ei ollut niin paljoa vaihtoehtoja. Riippuu paljon seurasta kuinka paljon isketään. Jos olen porukassa, niin vähemmän, mutta jos eksyn kavereista, niin en saa olla hetkeäkään rauhassa. Mikä on sinänsä kiva jos kaverit on kadonneet johonkin. Olen mielestäni ihan normaalin näköinen, meikkaan hillitysti ja baariin pukeudun yleensä johonkin vyötäröä korostavaan mutta ei kokonaan ihonmyötäiseen mekkoon tai paita+hame.

Vierailija
15/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:59"]

[/quote]

Niin ja olen oikeastaan lopettanut baareissa käymisen, sen verran huono fiilis tulee omasta ulkonäöstä jos ei kukaan tee aloitteita illan aikana.

[/quote]

Tuskinpa se ulkonäöstäsi jää kiinni, kun kerran toisinaan on tarjokkaita jonoksi asti. Kyllä mieskin voi olla epävarma omasta ulkonäöstään ja tämä karsii huomattavasti lähentymisiä. Ainakin itselläni on näin, ei vain kehtaa yrittää.

m41

Vierailija
16/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kamun kaa baarissa ja mua isketään joskus mutta ei soiteta takas vaikka pyydettäis puhelinnumeroo..eli mun kustannuksella vaan leikitään :/

Vierailija
17/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

~3-5 illassa. Kun vuosi sitten leikkasin tukkaa värjäysoperaation vuoksi lyhyemmäksi niin miesehdokkaat harventuivat silmissä :D Taas kun pitkä vaalea tukka niin alkaa kuhinaa käydä ympärillä.. miehet

Vierailija
18/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähesty, koska suojaudun.

Vierailija
20/31 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 20:03"]

[/quote]

[/quote]

Itsekin (miehenä) tämä ylläoleva kommentti kummaksutti. Itsekin mielellään juttelen niitänäitä baarissa - niin naisten kuin miestenkin kanssa. Tuttujen ja tuntemattomien. Pitäisikö ne nyt jälkikäteen käsittää iskuyrityksiksi ?

Jos joskus olen ollut jostakin naisesta kiinnostunut niin kyllä se kiinnostus on sitten tullut selkeästi esiin.
[/quote]sori taisin vähän epäselvästi kirjottaa. Siis kyllä itsekin juttelen miehille (ja naisille) silloin tällöin niitä näitä mutta kyllä nuo monet kerrat miehet ovat oikeasti tullut iskemään. Kyllä sen eron huomaa..