Voisinko oppia saamaan yhdynnässä orgasmin
Ilman että klittaa stimuloidaan...saan kyllä siten seksissä joskus montakin, mutta haluaisin kokea miltä se tuntuisi. Nautin kyllä kun mies on sisälläni ja joskus tuntuu että melkein saan. Olen kuitenkin näinkin tyytyväinen.
Kommentit (158)
No eorgasmi kuitenkin lähtee klitoriksesta yhdynnässäkin. Miten se mukamas olis paremi sellainen orgasmi, joka tulis vain panemalla (jolloin se klitoris saa stimulaatiota vaikka miehen laniosta, tai siitä kalusta sen osuessa siihen) tai sitten panolla ja miehen ormella? tuskinpa mitenkään se klitoris erottaa millä tulee.. ero on siinä, että se on vahvempi ja voimakkaampi kun miehen ihanat sormet tekevät samallakuin se kalukin...
Järkeenkäypäähän se onkin.
Paras orgasmi noin, silloin yleensä myös squirttaan, muulloin en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan joku mies sanoo, että haluaa orgasmin ilman kaluun koskemista. Ei milloinkaan, koska miehill on itsetunto ja arvostavat omaa kaluaan nautinnon lähteenä.
Mikseivät naiset halua arvostaa omaa klitoristaan ja nautintoaan?
Surkeeta.[/
—————-/——-
Kyllä laitoin nyt sinulle yläpeukun vaikka
olen mies. On siinä selvää johdonmukaisuutta
siinä mielessä, että kyylähän se klitoris
naiselle yhtälailla arvostuksen ansaitsee
kuin vaginakin. Miehenä sitä vaan ikäänkuin
aina odottaa, että oliskohan tuo mimmi jo
riittävän kuuma ja kostea että pääsis sinne
vahinaan painamaan.Saat sitten multakin, sen yläpeukun![/
/—/-
I pray for you !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan joku mies sanoo, että haluaa orgasmin ilman kaluun koskemista. Ei milloinkaan, koska miehill on itsetunto ja arvostavat omaa kaluaan nautinnon lähteenä.
Surkeeta.[/
—————-/——-
Kyllä laitoin nyt sinulle yläpeukun vaikka
olen mies. On siinä selvää johdonmukaisuutta
siinä mielessä, että kyylähän se klitoris
naiselle yhtälailla arvostuksen ansaitsee
kuin vaginakin. Miehenä sitä vaan ikäänkuin
aina odottaa, että oliskohan tuo mimmi jo
riittävän kuuma ja kostea että pääsis sinne
vahinaan painamaan.Saat sitten multakin, sen yläpeukun![/
/—/-
I pray for you ![/quotePray for me, why?
Vierailija kirjoitti:
No eorgasmi kuitenkin lähtee klitoriksesta yhdynnässäkin. Miten se mukamas olis paremi sellainen orgasmi, joka tulis vain panemalla (jolloin se klitoris saa stimulaatiota vaikka miehen laniosta, tai siitä kalusta sen osuessa siihen) tai sitten panolla ja miehen ormella? tuskinpa mitenkään se klitoris erottaa millä tulee.. ero on siinä, että se on vahvempi ja voimakkaampi kun miehen ihanat sormet tekevät samallakuin se kalukin...
Järkeenkäypäähän se onkin.
Paras orgasmi noin, silloin yleensä myös squirttaan, muulloin en.
No, tiedät sitten jos opit saamaan emätinorgasmin. Siinä ei klitoriksen hieromista kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin pitkään että en voi saada pelkällä yhdynnällä. Mutta kerran olen onnistunut.
siinä oli yhdistetty äärimmäistä kiihotusta ja todella yhteensopiva seksikumppani (en puhu mitoista siis vaan että hänellä oli jotenkin samanlainen tyyli harrastaa seksiä ja se oli todella intiimiä ja hän selkeästi nautti seksistä kanssani eikä peitellyt sitä) tämä kaikki vaan veti mukanaan ja olin ollut sinkkuna ja puutteessa pitkään.
Kaikki meni kohdalleen ja tulin yhdynnällä omaksi yllätyksekseni. Tuntui erilaiselta kuin pelkästään ulkokautta klitoriksesta saatu. Toki en tiedä kuinka tarkkaan voin tietää lähtikö kaikki klitoriksesta silloinkin. Leijaileva ja euforinen olo joka kesti pitkään vielä seuraavana päivänä. Erilainen orgasmi täysin kuin olin tottunut ennen. Ihan kuin olisi vetänyt jotain huumetta.
En ole sen jälkeen saanut vastaavaa, yrittänyt olen. Ollut hyviä sänkykumppaneita mutta jokin puuttuu ilmeisesti. Tekisin mitä tahansa että kokisin vastaavan uudestaan mutta en vaan osaa päästä samaan mielentilaan. En kehtaa kertoa nykyiselle kumppanille että olen joskus saanut yhdynnällä koska en hänen kanssa saa ilman lisästimulaatiota. Joskus jopa tuntuu että parempi etten olisi ikinä yhdynnällä tullut, nyt en tunnu saavan sitä tunnetta enää kokea :/ muistelen sitä usein.
Mikset vaan voi saada klitorista hankaamalla, niinkuin naisen kuuluu? Nyt olet mennyt pilaamaan naissukupuolen olemalla miehen alistama.
Jokainen orgasmi liittyy klitorikseen. Sitävarten se onkin, ainoa ihmisen elin, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa nautintoa. Ollaan siitä onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen orgasmi liittyy klitorikseen. Sitävarten se onkin, ainoa ihmisen elin, jonka ainoa tarkoitus on tuottaa nautintoa. Ollaan siitä onnellisia.
Kyllä, näin on. Mutta parhaan orgasmin saan yhdynnässä, ilman että klitoriksen näkyvään osaan kosketaan. Syvä emätinorgasmi on ihaninta mitä voin saada!
Jaa minkähänlainen orgasmi sitten on mulla, kun se kalu on siellä pillussa ja silti mies hyväilee klitorista. Minulle se on ihan huikea orgasmi. Nämä asiat on sillai, ettei toinen voi sanoa toiselle että "mulla on paras" kun ei sen toisen tuntemuksia voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa minkähänlainen orgasmi sitten on mulla, kun se kalu on siellä pillussa ja silti mies hyväilee klitorista. Minulle se on ihan huikea orgasmi. Nämä asiat on sillai, ettei toinen voi sanoa toiselle että "mulla on paras" kun ei sen toisen tuntemuksia voi tietää.
Orgasmisi on varmasti hyvä, ja hienoa että saat. Monipuolisin näkemys asiasta on tietenkin naisilla jotka saavat kaikilla tavoin orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmisi on varmasti hyvä, ja hienoa että saat. Monipuolisin näkemys asiasta on tietenkin naisilla jotka saavat kaikilla tavoin orgasmeja.
Mitä tarkoitat? Poissulkeeko se klitoriksen koskettelu jotenkin osan nautinnosta? Ei kyllä mene noin.
Minä en koskaan tule saamaan orgasmia vaginan kautta, tiedän sen satavarmasti. Olen kumminkin tyytyväinen klitorisorgasmeihini. En ole koskaan tuntenut mitään klitorisstimulointia vaginan kautta, joten anatomiani lienee sellainen, ettei se onnistu fysiologisista syistä. Anaaliyhdyntä on muutenkin enemmän mieleeni. Onneksi on itselle sopiva kumppani tuossakin suhteessa, olisi ikävää, jos miehelle olisivat hyvin tärkeät jotkut tietyt orgasmin tavat. Silloin siitä voisi tulla itsellekin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Surkeeta.
Itse asiassa haluaisin kokeaorgasmin pelkällä eturauhasen kiihotuksella. Monesti on ollut lähellä mutta ei sitten kumminkaan. Tuntuu tosi erilaiselta kuin peniksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin pitkään että en voi saada pelkällä yhdynnällä. Mutta kerran olen onnistunut.
siinä oli yhdistetty äärimmäistä kiihotusta ja todella yhteensopiva seksikumppani (en puhu mitoista siis vaan että hänellä oli jotenkin samanlainen tyyli harrastaa seksiä ja se oli todella intiimiä ja hän selkeästi nautti seksistä kanssani eikä peitellyt sitä) tämä kaikki vaan veti mukanaan ja olin ollut sinkkuna ja puutteessa pitkään.
Kaikki meni kohdalleen ja tulin yhdynnällä omaksi yllätyksekseni. Tuntui erilaiselta kuin pelkästään ulkokautta klitoriksesta saatu. Toki en tiedä kuinka tarkkaan voin tietää lähtikö kaikki klitoriksesta silloinkin. Leijaileva ja euforinen olo joka kesti pitkään vielä seuraavana päivänä. Erilainen orgasmi täysin kuin olin tottunut ennen. Ihan kuin olisi vetänyt jotain huumetta.
En ole sen jälkeen saanut vastaavaa, yrittänyt olen. Ollut hyviä sänkykumppaneita mutta jokin puuttuu ilmeisesti. Tekisin mitä tahansa että kokisin vastaavan uudestaan mutta en vaan osaa päästä samaan mielentilaan. En kehtaa kertoa nykyiselle kumppanille että olen joskus saanut yhdynnällä koska en hänen kanssa saa ilman lisästimulaatiota. Joskus jopa tuntuu että parempi etten olisi ikinä yhdynnällä tullut, nyt en tunnu saavan sitä tunnetta enää kokea :/ muistelen sitä usein.
Mikset vaan voi saada klitorista hankaamalla, niinkuin naisen kuuluu? Nyt olet mennyt pilaamaan naissukupuolen olemalla miehen alistama.
Olet ihan sekaisin. Taas haukut ja vähättelet naisia jotka saa orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen räplää mistä. Oletko yhtään miettinyt, että on naisia jotka saavat yhdynnässä orgamismin ottamalla kalulla ja siten alistavat miehiä, eikä toisin päin. Itse olet pilalla ja pihalla noin rajoittuneet ajatusmallisi kanssa. Toisilla naisilla ei voi olla jotain mitä sinulla ei ole. Mutta kun maailmassa ei vain saa kaikkea haluamaansa. Siihen on tyytyminen eikä haukkua muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Poissulkeeko se klitoriksen koskettelu jotenkin osan nautinnosta? Ei kyllä mene noin.
Klitoriksen näkyvän osan koskettelu voi häiritä minulle nautinnollisinta ja parasta stimulaatiota. Kaikkein mieluiten haluan orgasmini yhdynnässä niin, ettei näkyvään osaan kosketa. Kuten jo kirjoitin, syvä emätinorgasmi on ylivoimaisesti huikein tapa saada. Olisi hienoa jos kaikki naiset saisivat kokea sellaisen edes joskus.
Emätinorgasmi vaatii sen että miehen muna on tarpeeksi paksu ja pitkä. Ja sitä pitää panna sinne syvälle pimppiin, ei siinä muuten tule. Suurimman osan miehen kanssa tämä on mahdotonta, koska kalu liian pieni ja tekniikka miehellä kelvoton.
Siksi onkin hauskaa että aina puhutaan siitä että ”kaikki naiset eivät saa yhdyntäorgasmia” ei vaan todennäköisemmin mies on silloin kelvoton antamaan sellaisen. Toki eivät kaikki varmastikaan saa helposti isokaluisenkaan kanssa, mutta kokemusta itsellä kummastakin. Isokaluinen antaa sen todennäköisemmin, jos vielä tekniikka hallussa.
Klitoris tuottaa jokaisen orgasmin jonka nainen saa. Klitoris on huomattavasti laajemalla alueella kuin vain se pieni pallura ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeeta.
Itse asiassa haluaisin kokeaorgasmin pelkällä eturauhasen kiihotuksella. Monesti on ollut lähellä mutta ei sitten kumminkaan. Tuntuu tosi erilaiselta kuin peniksen kautta.
Kirjoitin tuolla alkupuolella että luulin että en pystyisi koskaan saamaan orgasmia yhdynnässä mutta onnistuin kerran. Siinä muuttui käsitys orgasmin monipuolisuudesta naiskehossa.
Mutta mutta, halusin vielä lisätä siihen tämän viestin innoittamana, että myös miehen orgasmissa on monia eri alueita ja syvyyksiä. Olen onnekseni päässyt niitä todistamaan ja tuottamaankin.
Olen antanut miehelle orgasmeja eturauhasen hieronnan avulla, siis ilman mitään peniksen stimulointia. Voin sanoa että ne ovat paljon voimakkaamman oloisia ja pidempikestoisia, syvempiä ja koko vartalossa tuntuvia kuin ns tavalliset, siemensyöksyn kanssa ilmaantuvat orgasmit, joissa toki on myös vivahde-eroja ja eri intensiteettejä eli en vähättele normi orgasmia tässä miehillä. Mutta yksi suuri ero on: eturauhasen kautta voi tulla monta kertaa peräkkäin, siemensyöksy vaatii aina tietyn lepoajan.
Mutta siitä on herännyt ajatus, että naisen klitorisorgasmi on vähän niin kuin miehen peniksen kautta saatu ja naisen vaginan (g-pisteen) kautta saatu on vähän niin kuin miehen eturauhasen kautta saatu orgasmi laadultaan. Toisin sanoen eturauhanen on miehen g-piste. Toki kaikki eivät saa sitä kautta orgasmia niin kuin eivätkä kaikki naisetkaan g-pisteorgasmia emättimestä. Mutta lähinnä haluan sanoa että molemmilla sukupuolilta löytyy tällaiset erilaiset orgasmit laadultaan ja mikäs sen ihanampaa.
Vierailija kirjoitti:
Klitoris tuottaa jokaisen orgasmin jonka nainen saa. Klitoris on huomattavasti laajemalla alueella kuin vain se pieni pallura ulkona.
Tutkijat eivät vieläkään tiedä mikä aiheuttaa yhdyntäorgasmin ja mistä nainen sen saa. Joten väitteesi on perätön tai ei ainakaan ole missään todistettu. Pätee klitoriksesta saatuun orgasmiin muttei yhdynnnässä saatuun. Siihen vaikuttaa minusta ehkä eniten naisen mielentila ja sen vaikuttaminen naisen aivoihin. Aivothan on tunnetusti suurin seksuaalinen elin. Sinne vie kaikki hermoradat joka puolelta ja aivoihin vaikuttavat ne lukuisat mielihyvähormoonit mitkä vapautuvat vain yhdynnässä. Siten nämä viimeisiimät vaikuttavat tod.näk. eniten yhdynnässä saatuihin orgasmeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaattekos, että jos saa lisästimulaatiota, niin nautinto pienenee?
Ei, vaan suurenee. Meillä ainakin noin menee. Ja puhun itsestäni, muiden tuntemukset on sitten heidän kokemiaan.
Jos olit silloin alta 25 vee niin silloin saatat. Mutta tolla taustatarinalla vähän epäilen. Nuoria molemmat olimme.