Voisinko oppia saamaan yhdynnässä orgasmin
Ilman että klittaa stimuloidaan...saan kyllä siten seksissä joskus montakin, mutta haluaisin kokea miltä se tuntuisi. Nautin kyllä kun mies on sisälläni ja joskus tuntuu että melkein saan. Olen kuitenkin näinkin tyytyväinen.
Kommentit (158)
Milloinkahan joku mies sanoo, että haluaa orgasmin ilman kaluun koskemista. Ei milloinkaan, koska miehill on itsetunto ja arvostavat omaa kaluaan nautinnon lähteenä.
Mikseivät naiset halua arvostaa omaa klitoristaan ja nautintoaan?
Surkeeta.
En osaa oikein auttaa. Itse olen oppinut saamaan yhdynnässä, mutta toki vaatii klitoriksen hieromista. Mutta on aika työlästä edelleen sekä minulle että miehelleni, mutta kyllä se ihanin o yhdynnässä tulee.
Koska vagina ja klitoris ovat samaa hermostoa,
niin ei kai niitä pidä toinen toisestaan poiskaan
sulkea. On hyvä saada ainakin riittävä
alkukiihotus ja vaginan kostuminen ennen varsinaista
yhdyntää. Ei se pelkän liukkarinkaan kanssa
yhdyntään alkaminen näytä hyväksi olevan
Näin miehenä olen asian ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
En osaa oikein auttaa. Itse olen oppinut saamaan yhdynnässä, mutta toki vaatii klitoriksen hieromista. Mutta on aika työlästä edelleen sekä minulle että miehelleni, mutta kyllä se ihanin o yhdynnässä tulee.
Siis, eikö tossa lukenut, että ilman klitorikseen koskemista? Miksi ihmeessä, sehän sen nautinnon tuottaa, miksi sitä pitäs vältellä?
Eli miehenä en edes yritä vastaavasti vaikka
pelkkiä terska orgasmeja tai pelkkiä varsi
orgasmeja. Koko vehkeen työntelen sinne
naisen uumeniin ja sitten .....
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan joku mies sanoo, että haluaa orgasmin ilman kaluun koskemista. Ei milloinkaan, koska miehill on itsetunto ja arvostavat omaa kaluaan nautinnon lähteenä.
Surkeeta.
Ja miksiköhän nainen ei saisi arvostaa omaa klitoristaan? Jo 5 alapeukkua saanut - eikä varmaankaan naisilta!
Taas tätä dissausta.
Vierailija kirjoitti:
Surkeeta.
Itse tässä juuri yrität painaa ap ta omaan muottiisi. Miksei ap saa haluta orgasmia ilman klitoriksen koskemista?Eikö nainen saa olla oma itsensä sängyssä, ja haluissaan?
Miksi se orgasmi pitäisi saada ilman klitorisstimulointia?
Itse en ainakaan saa enkä tarvitse yrittääkään. Rakastan klitoriksen hieromista samalla kun mies panee.
Mikä idea on saada orgasmi pelkällä penetraatiolla?
Miksi naisen pitäisi saada millään muulla kuin omalla tavallaan? Sillä mikä parhaiten toimii on se paras.
Luulin pitkään että en voi saada pelkällä yhdynnällä. Mutta kerran olen onnistunut.
siinä oli yhdistetty äärimmäistä kiihotusta ja todella yhteensopiva seksikumppani (en puhu mitoista siis vaan että hänellä oli jotenkin samanlainen tyyli harrastaa seksiä ja se oli todella intiimiä ja hän selkeästi nautti seksistä kanssani eikä peitellyt sitä) tämä kaikki vaan veti mukanaan ja olin ollut sinkkuna ja puutteessa pitkään.
Kaikki meni kohdalleen ja tulin yhdynnällä omaksi yllätyksekseni. Tuntui erilaiselta kuin pelkästään ulkokautta klitoriksesta saatu. Toki en tiedä kuinka tarkkaan voin tietää lähtikö kaikki klitoriksesta silloinkin. Leijaileva ja euforinen olo joka kesti pitkään vielä seuraavana päivänä. Erilainen orgasmi täysin kuin olin tottunut ennen. Ihan kuin olisi vetänyt jotain huumetta.
En ole sen jälkeen saanut vastaavaa, yrittänyt olen. Ollut hyviä sänkykumppaneita mutta jokin puuttuu ilmeisesti. Tekisin mitä tahansa että kokisin vastaavan uudestaan mutta en vaan osaa päästä samaan mielentilaan. En kehtaa kertoa nykyiselle kumppanille että olen joskus saanut yhdynnällä koska en hänen kanssa saa ilman lisästimulaatiota. Joskus jopa tuntuu että parempi etten olisi ikinä yhdynnällä tullut, nyt en tunnu saavan sitä tunnetta enää kokea :/ muistelen sitä usein.
Vierailija kirjoitti:
Surkeeta.[/
—————-/——-
Kyllä laitoin nyt sinulle yläpeukun vaikka
olen mies. On siinä selvää johdonmukaisuutta
siinä mielessä, että kyylähän se klitoris
naiselle yhtälailla arvostuksen ansaitsee
kuin vaginakin. Miehenä sitä vaan ikäänkuin
aina odottaa, että oliskohan tuo mimmi jo
riittävän kuuma ja kostea että pääsis sinne
vahinaan painamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeeta.[/
—————-/——-
Kyllä laitoin nyt sinulle yläpeukun vaikka
olen mies. On siinä selvää johdonmukaisuutta
siinä mielessä, että kyylähän se klitoris
naiselle yhtälailla arvostuksen ansaitsee
kuin vaginakin. Miehenä sitä vaan ikäänkuin
aina odottaa, että oliskohan tuo mimmi jo
riittävän kuuma ja kostea että pääsis sinne
vahinaan painamaan.Saat sitten multakin, sen yläpeukun!
Hmm..kysymys oli ehkä liian laaja,tuosta voi jokainenmiettiä ja ajatella vaikka mitä.
Kyllähän siitin kyntää todella taitavalla miehellä niin että kiltti saa osansa.
Minä olin nuorempana sellainen nainen että en yhdynnässä saanut mieheni kanssa
sellaista tunnetta jota voi kutsua orkuksi. Tähänkin varmaan joku viisastelia sanoo että voi hyvänen aika.
En tiedä osaako edes vähän avata tuntemuksiani.
Mieheni tämänkin sai aikaan,näki rakastelujen jälkeen että jotain puuttui.
Otti puheeksi ,eikä antanut periksi,mun piti saada kokea jotain sellaista mitä tarvitsisin.
Mieheni oli sitä mieltä että iso siitin,ja minun silmät kaipasivat siihen vielä silmän ruokaa.
Alkoi etsintä,kaikki chatit ,alaston suomet ym käytiin läpi.
Se oli yllättävän vaikeaa.
Ja vielä vaikeampaa oli sitten se kun se vieras mies löytyi.
Puhuimme useamman kerran puhelimessa ,ja mies sai nähdä minut videopuhelimesssa.
Itse en halunnut nähdä kun miehen vartalon.
Puhetta oli että se on iso.
Moneen kertaan sanoin miehelleni että osaisipa käyttääkkin.
Tuli se ilta,milloin meidän piti nähdä.
Teki mieli perua kaikki ,mutta mieheni piti päätökset voimassa.
Olimme menneet hyvissä ajoin miehen asuinkaupunkiin ja asettuneet hotelliin yöksi.
Vapisevaan jaloin menin sovittuun ravintolaan,näin jo kaukaa miehen ,soitin kuitenkin
Hänen puhelimeen.
Näin kun hän vastasi,ja kääntyi katsomaan.
Meinasin pissiä housuihin,no housut siinä kuitenkin kastui.
Hän tuli mua vastaan ja suuteli välittämättä muista.
Voi jumankauta mikä mies,sydän hakkasi.
Otimme juomat ja ehkä toisetkin,halusin ettei mulla olis estoja.
Lähdimme miehen hotellihuoneeseen,hississä ei muuta tehtyään kun suudeltiin James kehui kuinka kaunis olen ja kuinka hän haluaa minua.
Minut hän riisui heti ja katseli minua hymyillen.
Kysyi haluanko mennä suihkuun,halusin sillä olin valunut ja hikoilut.
Katsoin kun hän otti vaatteita pois,ja,,ja kun bokserit oli alhaalla mulla pääsi woi hitto.
Se oli komea,eteenkin se terska oli valtava ,ja pussit roikkui .
Kun päästiin suihkuun hän teki minulle posliinin ja haukoin henkeä kun sormet teki työtä,pyllyssäkin.
Pyyhki siin kiedottuna menimme vuoteeseen ja hän alkoi tutkimaan minua.
Valuin,ja mietin kuinka kipeää se tekee.
Olin selällään ja hän tuli päälleni,tunsin kuinka siitin tökki pillun reikää ,takuulla kulli tiesi missä se on,emätin.
Hän ei kuitenkaan työntynyt sisään vaan leikki minulla,olin kiimassa.
Halusin sen jo sisään,,ja keräsin ja Käskin. Hän teki kuitenkin kaikki päätökset.
Kun hän sitten tuli,näin tähtiä,haukoin henkeä.
Useamman kerran hän hoki kuinka tiukka olen,hän tulee kohta.
Ei kuitenkaan tullut,kulli oli syvällä minussa.
Laitoin sormet klittalle, ja hän otti käsistä kiinni ja vei ne pääni päälle.
Ja alkoi rajusti naimaan,silloin se tuli .
Voihkin ja vikisin ,vapisin ja jalat sätkivät.
Suustani taisi tulla vaikka mitä.
Nyyhkytin ja pyysin lopettamaan,hän nousikin sen verran että sai kondomin pois.
En ehtinyt sanomaan mitään kun siitin oli sisässäni,,
Etkaitvaan, pääsi suustani.
En lopeta ennen kun multa tulee ja suuteli minua etten voi sanoa mitään.
En voinut sille mitään,halusin ja sain orkkuja sarjana,viimeisen silloin kun hän junttas kullin niin syvään kun sai.
Mun jalat levesivät ja tunsin kuinka sain sellaisen orkun että tuntui tajunta menevän.
Musta valui nesteitä.
Sitä oli koko yö,sain neljät lastit sisään.
Kun seuraavana päivänä menin mieheni tykö ,meidän hotellihuoneeseen.
Olin onnellinen että mieheni oli hellä,ja sain orkun yhdynnässä,ja hyvin monesti sen jälkeen.
Että ilmeisesti orkun voi oppia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan saa enkä tarvitse yrittääkään. Rakastan klitoriksen hieromista samalla kun mies panee.
Siksi, kun sellainen orgasmi on huomattavasti nautinnollisempi kuin klitorista hieromalla saatu. Suosittelen tavoittelemaan syvää emätin orgasmia, se on aivan omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan saa enkä tarvitse yrittääkään. Rakastan klitoriksen hieromista samalla kun mies panee.Siksi, kun sellainen orgasmi on huomattavasti nautinnollisempi kuin klitorista hieromalla saatu. Suosittelen tavoittelemaan syvää emätin orgasmia, se on aivan omaa luokkaansa.
Vai niin. kukahan se taas tietää paremmin...joku nainen (eiku mies..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan saa enkä tarvitse yrittääkään. Rakastan klitoriksen hieromista samalla kun mies panee.Siksi, kun sellainen orgasmi on huomattavasti nautinnollisempi kuin klitorista hieromalla saatu. Suosittelen tavoittelemaan syvää emätin orgasmia, se on aivan omaa luokkaansa.
Vai niin. kukahan se taas tietää paremmin...joku nainen (eiku mies..)
Nainen. Sellainen nainen, jolla on kokemusta sekä emätin-, että klitorisorgasmeista. Olen pahoillani puolestasi, tiedän etteivät kaikki naiset saa emätinorgasmeja.
On olemassa erilaisia orgasmeja: klitorisorgasmi, klitoris+ emätinorgasmi, pelkkä emätinorgasmi. Emätinorgasmi on ilmeisesti kaikkein nautinnollisin ja pitkäkestoisin?( ns. syvä yhdyntä).
Vierailija kirjoitti:
Luulin pitkään että en voi saada pelkällä yhdynnällä. Mutta kerran olen onnistunut.
siinä oli yhdistetty äärimmäistä kiihotusta ja todella yhteensopiva seksikumppani (en puhu mitoista siis vaan että hänellä oli jotenkin samanlainen tyyli harrastaa seksiä ja se oli todella intiimiä ja hän selkeästi nautti seksistä kanssani eikä peitellyt sitä) tämä kaikki vaan veti mukanaan ja olin ollut sinkkuna ja puutteessa pitkään.
Kaikki meni kohdalleen ja tulin yhdynnällä omaksi yllätyksekseni. Tuntui erilaiselta kuin pelkästään ulkokautta klitoriksesta saatu. Toki en tiedä kuinka tarkkaan voin tietää lähtikö kaikki klitoriksesta silloinkin. Leijaileva ja euforinen olo joka kesti pitkään vielä seuraavana päivänä. Erilainen orgasmi täysin kuin olin tottunut ennen. Ihan kuin olisi vetänyt jotain huumetta.
En ole sen jälkeen saanut vastaavaa, yrittänyt olen. Ollut hyviä sänkykumppaneita mutta jokin puuttuu ilmeisesti. Tekisin mitä tahansa että kokisin vastaavan uudestaan mutta en vaan osaa päästä samaan mielentilaan. En kehtaa kertoa nykyiselle kumppanille että olen joskus saanut yhdynnällä koska en hänen kanssa saa ilman lisästimulaatiota. Joskus jopa tuntuu että parempi etten olisi ikinä yhdynnällä tullut, nyt en tunnu saavan sitä tunnetta enää kokea :/ muistelen sitä usein.
Joo voin kokemuksesta kertoa, että parempi olla asiasta puhumatta. Entinen vaimoni kertoi, että oli saanut ennen minua ja kyllä se "vähän" ahdisti kun 10+ vuoden aikana sen tuottaminen ei minulta onnistunut.
Mutta vaihtamalla parani se minullakin ja sinkkuaikana avointen kumppanien kautta opin kuinka kokonaisvaltaista se naisen iso O onkaan ja kuinka väärin sitä tuli aiemmin tavoiteltua! Voisin jopa olla tuo sinun yksi kokemuksesi.
Voi järjettömyys.