Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottoman ihastunut uuteen työkaveriin, mitä tehdä?!

Vierailija
08.07.2015 |

Mun työpaikalle n. kolmisen kuukautta sitten saapui uusi työntekijä, mua korkeampaan asemaan siis. Tää uusi työntekijä on saanut mun pään aivan sekaisin! Mies on siis about kolmikymppinen, hyvin pukeutuva ja huomattavan komea mies. Aktiiviurheilija, ja se myös siis näkyy. Miesenkeli, voisin sanoa:D Tän tekstin kirjoittaminen tuntuu todella vaikealta, tunnen itseni ihan teinitytöksi, niin ihastunut mä tähän mieheen olen! Ongelmana siis on se, että tää ihastus varmaankin on toivotonta. Ja vaikuttaa myös mun työskentelyyn, uskoisin. On vaikeaa olla töissä, kun kokoajan miettii miten olla kontaktissa tähän mieheen olematta kuitenkaan liian läpinäkyvä. Enkä voi lakata miettimästä, mitä jos mieskin on ihastunut minuun?? Joitakin merkkejä ilmassa on, mutta silti... Onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa? Yksipuolista rakkautta työmaalla? Miten voin tehdä tähän mieheen vaikutuksen...? Voi apua, kuulostan toivottomalta, vuosiin vain en ole kestäkään ollut kiinnnostunut tällä tavalla!:D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:50"]Muista ammatillisuus.
[/quote]

Tämä pitäisi joo pitää mielessä... Mutta...! Sanokaa nyt, onko aivan mahdoton ajatus alkaa suhteeseen työkaverin kanssa? Kukaan tässä ei siis suhteeseen ole hyppäämässä, haluaisin vain hillitä näitä ajatuksia

Vierailija
2/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kuulosta toivottomalta vaan lapselliselta. Ihastuminen ihmiseen jota et tunne lainkaan on bändäritasoa, olet ihastunut kuvitelmaasi hänestä. Koeta tutustua tyyppiin ja pyydä häntä kahville esimerkiksi, jos hän on yhtään kiinnostunut se käy kyllä ilmi. Mies voi olla jees, tai sitten teillä ei ole mitään yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ihan normaali lompakkoloissyndrooma, joka herää naisilla kun he tietävät varmaksi miehen työtilanteen, että mieheltä voisi jotain rahaa saada.  Odottele vähän aikaa, niin eiköhän se siitä mene ohi. Katsele vaikka työttömiä miehiä vähän aikaa, niin eiköhän se ole sellainen turn off että rauhoitut.

Vierailija
4/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan hormoneiksi. Ne sun pään pistää pyörälle eikä se mies. Hormonit yrittää saada sut lisääntymistilanteeseen tuon miehen kanssa. Sinuna miettisin hetken aikaa aivoillani, että onko työpaikkaromanssi oman etusi mukaista. Tietty jos haluat edetä reittä pitkin, niin en ota kantaa. Muista vain että miehet näistä yleensä hyötyy ja naiselta menee maine.

Vierailija
5/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suhde työkaveriin voi onnistua, töissä tavanneita pareja on paljon. Ongelmaksi tulee se, että jos et saa vastakaikua asia voi töissä vaivaannuttaa jatkossa molempia, tai jos suhde päättyy pitää kuitenkin kyetä työtoveruuteen.

Vierailija
6/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan yhtä lapsellinen kuin ap. Ja ikää on jo 45. Kumma miten se ihastuminen taannuttaa teinitytön asteelle... :D Ohimenevää, mutta kihelmöivän mukavaa!

Vierailija
7/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pasko sinne missä syöt. Toisin sanoen älä aloita suhdetta työkaverin kanssa.

Vierailija
8/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:54"]Ap, et kuulosta toivottomalta vaan lapselliselta. Ihastuminen ihmiseen jota et tunne lainkaan on bändäritasoa, olet ihastunut kuvitelmaasi hänestä. Koeta tutustua tyyppiin ja pyydä häntä kahville esimerkiksi, jos hän on yhtään kiinnostunut se käy kyllä ilmi. Mies voi olla jees, tai sitten teillä ei ole mitään yhteistä.
[/quote]

Tämä hyvin mahdollista, enhän mä häntä tunne. Pintapuolisesti ollaan toki tutustuttu, ja mies on kovasti kysellyt esim. harrastuksistani, kouluistani sun muista.. Varmasti olenkin ihastunut siihen kuvaan minkä hänestä olen saanut, mutta sen tiedän varmaksi että erittäin mukava ja herrasmiesmäinen, omaa samanlaisen huumorin kuin itselläni on. Kun tähän lisää ulkoisen annin on ihastumiseni jo aika vahvaa... Huoh, en taida kuitenkaan uskaltaa kahville pyytää, liian läpinäkyvää, mielummin kai murehdin kuplassani.. Tai yritän saada miehestä vähän enemmän ensin irti. Tietäisikin vain kuinka.

Vierailija
9/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:56"]Sitä kutsutaan hormoneiksi. Ne sun pään pistää pyörälle eikä se mies. Hormonit yrittää saada sut lisääntymistilanteeseen tuon miehen kanssa. Sinuna miettisin hetken aikaa aivoillani, että onko työpaikkaromanssi oman etusi mukaista. Tietty jos haluat edetä reittä pitkin, niin en ota kantaa. Muista vain että miehet näistä yleensä hyötyy ja naiselta menee maine.
[/quote]

Reittä pitkin eteneminen ei tässä(kään) tapauksessa ole kyseessä, sillä niin korkeassa asemassa herra ei ole ettäkö se mun etenemiseen jotenkin vaikuttaisi. Sitäpaitsi, enpä mä kovin edes ole seksistä haaveillut, enemmänkin hellistä kosketuksista ja juttelutuokioista takahuoneen puolella;D se tässä kai pelottavaa onkin, että tää ei ole sellaista "ota mut!!!" - tunnetta, vaan enemmänkin ihan muunlaista vetovoimaa

Vierailija
10/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies varattu? Oletko sinä?

Vierailija
11/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:01"]Onko se mies varattu? Oletko sinä?
[/quote]

Kumpikaan ei ole varattu, näin olen siis käsittänyt. Mies kun mainitsi asuvansa yksin ja on muutenkin puhunut siihen malliin, ettei naista ole tällä hetkellä kuvioissa:)

Vierailija
12/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä yrittäisin jotenkin kaveerata miehen kanssa, siis työn puitteissa, ja jotenkin sitten tehdä selväksi kiinnostukseni- tuommoinen mies tod näk tekee itse "varsinaisen" aloitteen jos häntä kiinnostaa. Ei tää ehkä paras neuvo ole mutta sen olen todennut monesti että jos miestä kiinnostaa niin silloin sitä ei "ujostuta" tai "pelota puhua tunteistaan" tai muuta soopaa.

Vierailija
13/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, samassa tilanteessa täällä ollaan :) Suurin fantasiani on se että salaa työkavereilta saisi käydä pussailemassa siivouskopissa tai jotain vastaavaa, haha :)

Vierailija
14/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:07"]No mä yrittäisin jotenkin kaveerata miehen kanssa, siis työn puitteissa, ja jotenkin sitten tehdä selväksi kiinnostukseni- tuommoinen mies tod näk tekee itse "varsinaisen" aloitteen jos häntä kiinnostaa. Ei tää ehkä paras neuvo ole mutta sen olen todennut monesti että jos miestä kiinnostaa niin silloin sitä ei "ujostuta" tai "pelota puhua tunteistaan" tai muuta soopaa.
[/quote]

Tää on hyvä vinkki, ja tätä oon koittanut noudattaa.. Vaikeaa on;D

Vierailija
15/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:09"]Oih, samassa tilanteessa täällä ollaan :) Suurin fantasiani on se että salaa työkavereilta saisi käydä pussailemassa siivouskopissa tai jotain vastaavaa, haha :)
[/quote]

Ihanaa, sieluntoveri!:D sormet ristiin ja toivotaan parasta kummallekin;)

Vierailija
16/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon kanssa ruokatunnilla panemassa, oli yhdessä pienessä firmassa yhden neidin tapa, ammattilaisia, jotka tekivät oikeasti töitä, tämä tapa ärsytti. Me perustimme oman firman, saivat sitten pomo 50 v ja sihteeri 25v paneskella vaikka koko työpäivän keskenään.

Vierailija
17/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk on lyhyt aika. Palaa sitten kun on kulunut 3 vuotta.

Siihen asti pidä itsesi tyytyväisenä räpläämällä vessassa ruokatauolla.

Vierailija
18/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ihanaa! Mä sanoisin tähän että nauti tunteesta:) Ihastuminen on ihanaa

Vierailija
19/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ammatillisuus.

Vierailija
20/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin. Kerroin tunteet. Keskusteltiin ja jatketaan työkavereina. Ja tyyppi vastaa hyvin kuvausta. Miesenkeli 😇

Vaikka vanha ketju, niin nostin.

Jos tunteet pääsee liian voimakkaisiin mittasuhteisiin, niin sen voi katkaista noin. Toki joillain voi syntyä myös muutakin eli vaikka suhde.

Myöskään muiden mielipide ei kiinnosta yhtään. Ja asia on meidän välinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi