Toivottoman ihastunut uuteen työkaveriin, mitä tehdä?!
Mun työpaikalle n. kolmisen kuukautta sitten saapui uusi työntekijä, mua korkeampaan asemaan siis. Tää uusi työntekijä on saanut mun pään aivan sekaisin! Mies on siis about kolmikymppinen, hyvin pukeutuva ja huomattavan komea mies. Aktiiviurheilija, ja se myös siis näkyy. Miesenkeli, voisin sanoa:D Tän tekstin kirjoittaminen tuntuu todella vaikealta, tunnen itseni ihan teinitytöksi, niin ihastunut mä tähän mieheen olen! Ongelmana siis on se, että tää ihastus varmaankin on toivotonta. Ja vaikuttaa myös mun työskentelyyn, uskoisin. On vaikeaa olla töissä, kun kokoajan miettii miten olla kontaktissa tähän mieheen olematta kuitenkaan liian läpinäkyvä. Enkä voi lakata miettimästä, mitä jos mieskin on ihastunut minuun?? Joitakin merkkejä ilmassa on, mutta silti... Onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa? Yksipuolista rakkautta työmaalla? Miten voin tehdä tähän mieheen vaikutuksen...? Voi apua, kuulostan toivottomalta, vuosiin vain en ole kestäkään ollut kiinnnostunut tällä tavalla!:D
Tämä on mielestäni todella huono neuvo. Aitoja kolahduksia ja itseäni kiinnostavia ihmisiä tulee kohdalle äärimmäisen harvoin. Jos se sattuu olemaan työkaveri, miksi pitäisi jättää tilaisuus käyttämättä? Sen sijaan voisi vaikka opetella käyttäytymään asiallisen neutraalisti siellä TYÖPAIKALLA. Vapaa-ajalla saa sitten tehdä mitä lystää.