kuinka monta grillimakkaraa jaksat syödä peräkkäin?
Kommentit (41)
1,5 sit tökkää. Ja BMI on muuten 20 :)
Enintään puolikkaan.
aiemmin,kun vielä pidin lihasta,saatoin nälissäni ja himoissani syödä puoltoista tai jopa kaksi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:45"]1,5 sit tökkää. Ja BMI on muuten 20 :)
[/quote] Sama täällä :) Tökkää niin pahasti, että joudun sylkemään pois, jos yritän edes enempää..
Yksi ei riitä, kaksi on sopivasti, kolmas on jo liikaa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:46"]Pari pakettia menee.
[/quote]
Jos nälkä on nii mulla menee helposti saman verran
2 jos on hirmuinen nälkä, tai ehkä silloinkin jää 1 1/2 makkaraan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:41"]Siis oikeasti? Oon isoruokainen löllerö, mutten pysty syömään kahta enempää?
[/quote] Joo, äsken söin sen 9. :D on ihan ähkyki kyllä nyt, tykkään noista.
2 on oltava tai en edes rupea syömään. Kolme menee joskus jos lisukkeita ei paljon ole.
3. Jos on todella nälkäinen eikä syö mitään muuta lisuketta. Yleensä 2 riittää.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:00"]0 hyi sentään. Joskus söin puolikkaan, oksensin ulos.
[/quote]
Olisiko tässä kyseessä joku rotunainen tai laatunainen? Onko myös tohtorin hattu tms.? Jos kyse on syömishäiriöstä, niin voit vetää itsesi makkaran mukana pöntöstä alas.
[/quote]
Mitä? En ihan tajunnut. On vissiin vaikeaa ymmärtää ettei jotkut tykkää makkarasta.
0 en tykkää ja en voi syödä makkarasta joku siinä ei sovi kun tulee aina paha olo.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:45"]1,5 sit tökkää. Ja BMI on muuten 20 :) [/quote] Aijaa, mulla BMI 18.5 mutta syön helposti neljä makkaraa. Relevanttia?
[/quote]
On. Minulla BMI 22, enkä syö yleensä noinkaan paljoa, mieluusti puolikas jollekin muulle. Huomaatko, mitä laihempi, sen nälkäisempi? ;-)
1, ja siinäkin on vika suupala liikaa. En todellakaan ole mikään pieniruokainen ja kaikenlainen roska maistuu turhankin hyvin, jostain syystä toi makkara vaan alkaa tökkiä tosi helposti.
Kaksi, jos on oikein nälkä eikä saatavilla ole juuri muuta. Yhden syön yleensä esim nuotiolla tai grillaressa tai jossain tapahtumissa.
Yhden korkeintaan mielummin puolikkaan kun on niin täyttäviä. Ketä vitun läskit täällä sanoo et menis koko paketti hyi vittu!
Tämä on kyllä aito WT -ketju vailla vertaa
3, jos kova nälkä ja ei juuri muuta syötävää ole. Yleensä syön 2.