kuinka monta grillimakkaraa jaksat syödä peräkkäin?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:45"]1,5 sit tökkää. Ja BMI on muuten 20 :)
[/quote]
Aijaa, mulla BMI 18.5 mutta syön helposti neljä makkaraa. Relevanttia?
Syökö naiset muka makkaraa? Eikö pitäisi olla tofua, tai soijarouhetta, tai pari salaattilehteä ja joku muodikas dippikastike.
Miten relevanttia lie tämä minun makkarointi kun olen tämmönen 182/77 -ap :D
Syön normaalisti yhden, menisi korkeintaan kolme.
0 hyi sentään. Joskus söin puolikkaan, oksensin ulos.
Pelkkää makkaraa maksimissaan 1 1/2. Perunoiden kanssa menee aina 2. Kolmas mahtuisi varmaan myös.
Jaksaisin varmaankin enemmän kuin 2, mutta siitä tulee huono olo sen kahden jälkeen. Jotenkin päätä särkee tai jtn
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 19:00"]0 hyi sentään. Joskus söin puolikkaan, oksensin ulos.
[/quote]
Olisiko tässä kyseessä joku rotunainen tai laatunainen? Onko myös tohtorin hattu tms.? Jos kyse on syömishäiriöstä, niin voit vetää itsesi makkaran mukana pöntöstä alas.
Puolikas - 2 kokonaista, makkarasta ja fiiliksestä riippuen.
No riippuu tilanteesta. En oo syönyt tänään vielä mitään, aivan varmasti menisi nyt koko paketti, mut jos oon grillaamassa ja samalla on muutakin, makkaraa menee 0-2.
3-4. BMI on 17.4 ja ei, en niiden syömisen jälkeen mene oksentamaan :)
En hirveästi tykkää, mutta nälkäisenä pakko syödä 3-4.
Siis oikeasti? Oon isoruokainen löllerö, mutten pysty syömään kahta enempää?
Kolme pakettii kabanossii tai wilhelmii, jauhomakkaraa menee 1 tai kaks just ja just kun ei maistu miltään, loput 2 makkaraa paketista silppuan ja anna linnuille