Miksi halveksit tatuointeja?
Kommentit (49)
No siksi koska... hetkinen, halveksinko mä siis tatuointeja?
Jos Sijaltainen nousisi.
Koska itselläkin tekisi sellaista mieli mutta ei ole rahaa.
En halveksu. Hyvä tapa kertoa, että on linnakundi, merimies tai maksullinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Koska itselläkin tekisi sellaista mieli mutta ei ole rahaa.
No ei tekisi!
Mulle saisi maksaa aika paljon, että suostuisin ottamaan tatuoinnin, edes pienen jonnekin piiloon.
Tänään viimeksi ihmettelin nuoren naisen rumia tatuointeja kuntosalilla. Miksi pilata kaunis iho tummilla kuvioilla?
Tatuoinnit on poikkeuksetta ihan v'tun rumia ja lähinnä wt- hommia. Siksi
En haluaisi itse tatuointia, mutta ei se minulta pois ole jos jollain muulla on.
Tatuointi on syytön, sen ottaja on idiootti ja tekijä myös potenssiin 2.
Tatuointimusteista voi saada syövän. Moni rokotekammoinen on tatuoitu ties millä litkuilla.
Vaikuttaa itsetuhoiselta toiminnalta. Ketään ei ole vielä tatska kaunistanut ja jos identiteetti on tatuointien varassa, niin aika hauras on psyyke.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit näyttävät harvoin hienoilta ihmisen iholla. Siksi.
Niin, sinun mielestäsi. Kauneus ei ole objektiivinen asia eikä sinun kauneuskäsityksesi ole sen oikeampi kuin sen täyteen tatuoidun tyypin.
Neon vähän sellaisia säälittäviä, yksinkertaisille ihmsille, jotka kuvittelevat olevansa kovin yksilöllisiä.
Tatuointi laskee naisen markkina-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa itsetuhoiselta toiminnalta. Ketään ei ole vielä tatska kaunistanut ja jos identiteetti on tatuointien varassa, niin aika hauras on psyyke.
Nyt on kyllä taas hienoa kyökkipsykologiaa. Mitä se tuhoaa, ja miksi identiteetti olisi tatuoinnin varassa? Veikkaan, että tämän ketjun aloittajakin on vain taas palstan antitatuointihullu, tällä kertaa käänteisellä tyylillä. Sillä on identiteetti tatuointien varassa.
Tatuoinnit näyttävät harvoin hienoilta ihmisen iholla. Siksi.