Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi halveksit tatuointeja?

Vierailija
21.02.2022 |

Mitä tatskat muka kertovat ihmisestä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 prosenttisesti rumia. Katsotaan vaikka tribaaleja. Yli 20 vuotta vanha juttu ja naurettavia olivat jo silloin. 

Vierailija
22/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tatuointi ei varsinkaan käy. Se vain tekee halvan näköiseksi, bi, lesbo tai muuten vain mt-ongelmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski nainen + tatuointi = oksennus

Vierailija
24/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten kamalilta ne näyttää sitten vanhalla kurttuisella ihmisellä kun iho on täynnä jotain hölmöjä kuvia.

Vierailija
25/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat niin yleisiä ja itseään toistuvia, että niistä on tullut täysin yhdentekeviä.

Vierailija
26/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkiinnostavia kuten muutkin muoti-ilmiöt.

Vierailija
27/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää miten kamalilta ne näyttää sitten vanhalla kurttuisella ihmisellä kun iho on täynnä jotain hölmöjä kuvia.

Silloinhan ne näyttävät juuri parhaimmilta.

Vierailija
28/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkiinnostavia kuten muutkin muoti-ilmiöt.

Aika melkoisen pitkäikäinen ja kauaskantoinen muoti-ilmiö kun jossain viidakkoheimoissakin on hurahdettu

Vierailija
29/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat niin yleisiä ja itseään toistuvia, että niistä on tullut täysin yhdentekeviä.

No ei näköjään näille, jotka tatuointeja edelleen jaksavat kauhistella. Ihan huvittavaa tavallaan, itse parikymppisenä olen sitä sukupolvea jolle tatuoinnit eivät tosiaan ole kovin iso asia. Ihmettelen, miten juuri tatuoinnit herättävät niin voimakkaita reaktioita? Voimakkaampia kuin esim. hiustyylit, vaatteet tai lävistyksetkään. Onko se sen tatuoinnin pysyvyys, mikä tekee siitä kontroversiaalimman? Mutta mitä se sittenkään nyppii, jos se ruusu on pysyvästi jonkun toisen ihossa?

Itse tykkään tatuoinneista, etenkin kesäisin on hauska nähdä niitä ja hiljaa pohtia, mitä ne kertovat kantajastaan... (Ei siis sitä, että tuopa on nyt vee tee, vaan tyyliin että harrastaakohan tuo kauhuleffoja kun on kauhuaiheisia tatuointeja, tai tuopa taitaa olla luontoihminen kun on isot luontoaiheiset kuvat yms...)

Vierailija
30/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervon merkkejä.

No ei kaikki tatuoidut taatusti ole pervoja vaikka itse toivoisinkin. Pidän ruoskista, kahleista ja kivusta. Tatuoinnit on musta kauniita. Kun vain löydän idean olen aikonut itsekin hankkia kuvan. Olen muuten vanhoillinen arvoiltani ja uskon Raamattuun Jumalan ilmoituksena.

Vierailija
31/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien mollaaminen on vain keino yrittää hallita muita ihmisiä. Varsinkin tämä kohdistuu usein naisiin. Halutaan hallita toisen kehoa, koska koetaan naisen itsenäisyys uhkana.

Vierailija
32/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä työväenluokkaisten naisten juttu. Nuoret duunarinaiset tatuoivat itsensä varsin runsaasti. On kaulatatuointeja ja isoja kuvia näkyvillä paikoilla. Tietää sosiaaliluokan vanhempain illassa kun pariskunnalla molemmilla tatuointeja.

Vierailija
33/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä työväenluokkaisten naisten juttu. Nuoret duunarinaiset tatuoivat itsensä varsin runsaasti. On kaulatatuointeja ja isoja kuvia näkyvillä paikoilla. Tietää sosiaaliluokan vanhempain illassa kun pariskunnalla molemmilla tatuointeja.

Näin juuri, luokkakysymys. Eipä ole akateemisia tutkintoja noilla porukoilla, varmaan tekevät fyysistä työtä, jos töitä tekevät.

Vierailija
34/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski nainen + tatuointi = oksennus

Oikeesti siinä vaiheessa kun olet sen naisen sängyssä muna pystyssä kuvat ja läskit ei haittaa yhtään.

Vierailija
35/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on liian pysyviä. Itseään voi ilmaista koruilla, vaatteilla, asusteilla niitä vaihdellen. Joku kuva on siinä kohtaa sitten aina yötä päivää vuosikaudet.

Vierailija
36/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99 prosenttisesti rumia. Katsotaan vaikka tribaaleja. Yli 20 vuotta vanha juttu ja naurettavia olivat jo silloin. 

Entäs koko iän ollut luomi kasvoissa? Ruma kuin mikä, vanha ja näyttää naurettavalta.

Vierailija
37/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointien mollaaminen on vain keino yrittää hallita muita ihmisiä. Varsinkin tämä kohdistuu usein naisiin. Halutaan hallita toisen kehoa, koska koetaan naisen itsenäisyys uhkana.

Tämä on ihan totta. Nainen on edelleen julkista riistaa, näissäkin keskusteluissa harvemmin puhutaan tatuoiduista miehistä.

Ja missään en ole nähnyt niin raskaasti tatuoitua ihmistä, kuin Metsätalolla Helsingin yliopiston kampuksella. Kyllä akateemisilla ihmisilläkin on tatuointeja ja sitäkin useammilla taideyliopiston käyneillä, vaikka noissa tapauksissa kuvat ovat usein vaatteiden alla.

Vierailija
38/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on liian pysyviä. Itseään voi ilmaista koruilla, vaatteilla, asusteilla niitä vaihdellen. Joku kuva on siinä kohtaa sitten aina yötä päivää vuosikaudet.

Ja se on sulle ongelma koska...?

Vierailija
39/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neon vähän sellaisia säälittäviä, yksinkertaisille ihmsille, jotka kuvittelevat olevansa kovin yksilöllisiä.

Niin, onneksi et ole itse sellainen vaan sinulla on Puhdas Iho ja olet itse niin yksilöllinen ja kompleksinen ihminen...

Vierailija
40/49 |
27.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät tyhmiltä ja piirustuspaperia saa kaupasta.