kertokaa äipälle×4
Oon tässä loppukeväästä\kesällä välillä ottanu cerazette-pillerin vasta illalla,normiaika puoli kolmen aikaan iltapäivällä kun touhunnu muksujen kanssa ulkona jne.nii unohtunu kun känny ei oo jistain syystä muistuttanu vaikka kalenterissa joka päivä ylhäällä.
Elikkä siis olin tuossa kesäkuun lopulla ihan hirmu väsy päivällä vaikka ulkoiltiin muksujen kanssa ja hyvin nukuin jne.
Tässä n.puoltoista viikkoa sitten nipisti mahasta\munanjohdinten kohdalta aika usein kun istuin tai yhtäkkiä nousin lattialta jne. Ja samoihin aikoihin oli pari päivää niukkaa vuotoa. Tänään tissit vähän nipisteli..
Voinko olla raskaana kun oon epäsäännöllisiin aikoihin syöny niitä cerazetteja?
Mulla tuli myös viimeksi kunnon menkat toukokuun lopulla ja sitä ennen tuli joka kuukausi pillereistä huolimatta.
Mulla eka kerta tällee pilsujen aikana tällänen tilanne, muut lapset tullu pillerin syönnin välissä eli oon jättänyt ne syömättä et tuun raskaaksi. Viides lapsi kyllä tervetullut myöskin :)
Voiko testit näyttää oikein kun oon nyt vielä pillereitä syönyt kuitenkin vai voiko esim.neuvolasta saafa jonkun luotettavamman tuloksen?
Vai oonkohan ees raskaana?
Tänään just miehella ehdotin et jos jättäisin pilsut pois, hän ei vielä mitään vastannut.
Kuinka monennella kuulla jo olisin?
Kertokaa mulle :)
Sori jos kuulostan jonkun mielestä tyhmältä mut esim.ei oo ikinä ollut edes raskauspahoinvointiakaan.