Kyllä toi mun äijä on tumpelo!!!
Taulu oli kuulemma vinossa, nousi äsken leveän tv-tason päälle seisomaan jotta voisi fiksata sen. No se telkkaritason päällyslevy sit hajosi. Ei tullut mieleen, ettei kestä aikuisen miehen painoa se kalustelevy, jonka päällä on jo telkkarikin... Viikko sitten kattotuuletin-valaisimesta meni lamppu ja hän alkoi vaihtaa, no sai pudotettua sen KOKO KUVUN (semmoisen umpinaisen) lattialle ja säpäleiksihän se meni. Pientä lasinsirua olkkari ja ruokailutila täynnä, järjetön imurointi. Ja se tuuletin-valaisin on nyt tosi askeettisen näköinen kun pelkkä lamppu eikä kupua. Ja se taulu, jonka asentoa äsken yritti korjata - minä jouduin sen seinälle poraamaan kuten kaikki muutkin meidän taulut, mittanauhan ja vatupassin ja poran kanssa ne paikalle fiksasin kun olin PUOLI VUOTTA odottanut, että mies ne laittaisi. Kun me muutettiin siis puoli vuotta sitten uuteen asuntoon ja mm. laitoin astiat, vaatteet ja lasten tavarat paikoilleen ja miehelle jäi ns. miesten työt, no vatuloi sit tuon tauluhomman kanssa puoli vuotta että minä sit ne paikoilleen pistin.
Jumaliste että nyt vtuttaa tuo tv-taso, puoli vuotta vanha vasta ja ihan moitteettomassa kunnossa kunnes mies astui sen paskaksi!!! Nyt menee sit rahaa uuteen tai sit vaihtoehtoisesti joudun silmät sirrillään selaamaan Tori.fi-palstaa ja FB:n kirppareita, että löytäisin sellaisen, joka sopii meidän sisustukseen. Voi vinetto, olipa tosi hieno alku lomalle. Levy meni niin paskaksi että hyvä että äijä sai "kopin" telkkarista, muuten olisi sekin kaatunut nurin. Vtuttaa tuo äijä taas niiiiiin paljon. Kaiken lisäksi anoppi tulossa kylään huomenna (käy n. 2 krt vuodessa) ja sille on pitänyt väsätä tarjottavat, hiki hatussa vääntänyt pullat ja kakkupohjat ja nyt sit pitää yrittää keksiä telkkarille joku paikka ja imuroida uudelleen olkkari kalustelevyn jämistä. Äijä sentään lähti roudaamaan sitä tv-tasoa roskiin ja lupasi imuroida mut paskat se sitäkään hommaa saa kunnolla loppuun, mun se pitää tehdä kunnolla kertaalleen. Vtu kun pysyisi nyt loppuillan poissa jaloista! Saatana.
Joo ja vielä on kokoamatta eteisen säilytys-penkki ja kiinnittämättä seinähylly kylppäriin. Puoli vuotta nekin on olleet jo ostettuna mut kun ei toi äijä saa niitä paikalleen. Minä en oo kaakelia porannut, minen tiedä saanko minä sitä paikalleen ja sitä säilytyspenkkiä en ihan periaatteesta rupea kokoamaan kun äijä on sen luvannut koota. Oon tuosta kylppärin hyllystä sanonut, että palkataan vaikka joku remonttiukko kiinnittämään se mutta ei passaa äijälle. Kuulemma noloa?!? No mitenkäs noloa on se, että emäntä joutuu kaiken tekemään kun äijä ei osaa käyttää poraa ja lorvailee vaan sohvalla päivästä toiseen. Saatanan saatana. Kaikki on perseestä. Perjantaina kehtaa lähteä Turkuun dokaamaan kavereittensa kanssa. Sekin vielä. Kiitos että sain avautua.
Kommentit (29)
Ja sitä piti tulla tänne erikseen jakamaa? Ei elämää kotona?
Nooo..olisin itse kyllä miehen poissaollessa tilannut remonttireiskan laittamaan tuollaiset. Mitä sinä poropeukaloa kiusaat vaatimuksilla? Kun ei osaa niin ei osaa.
Onneks mun mies on MIES. Tekee kaiken. Korjaa autot , kämppää. Kasaa huonekalut. Tekee jopa työkalut jotain tiettyä hommaa varten jos sellaista ei ole olemassa tai just sillä hetkellä saatavilla. Ja nyt se tekee tuolla ruokaa.
Ja miksiköhän et itse sitten vaivautunut niitä hommia tekemään? Aika menee av-palstalla siideripöhnässä?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:40"]
Onneks mun mies on MIES. Tekee kaiken. Korjaa autot , kämppää. Kasaa huonekalut. Tekee jopa työkalut jotain tiettyä hommaa varten jos sellaista ei ole olemassa tai just sillä hetkellä saatavilla. Ja nyt se tekee tuolla ruokaa.
[/quote]
Eli tekee "miesten" työt, ja kokkaa kukkaessu päällä?
Sinä istut pieruverkkareissa av-palstalla? Tasa-arvo on sitten hienoa, kun nyppii rusinat pullasta.
Kyrvälläkö ne huonekalut teillä kootaan?
Toivottavasti on edes sängyssä hyvä.
Repesin... Kuin olisin omasta elämästäni lukenut. Mun ukkeli on just tommonen poropeukalo keskellä kämmentä, sössii vaan kun yrittää tarttua toimeen. Oon hyväksynyt asian, ei kaikki miehet ole nikkaroitsijoita ja remonttireiskoja...