Pitkä nainen on turn off
Itse 185cm miehenä en voisi seurustella yli 175cm naisen kanssa. Haluan katsoa naista alhaaltapäin vaikka olisi korot jalassa. Pienet naiset on vain paljon viehättävämpiä kun pitkät naiset. Älkää ny suuttuko pitkät naiset. Uskon että joku parimetrinen voisi seurustella teidän kanssa. (:
Kommentit (56)
Mitä muita ongelmia sinulla ap on?
Olkaan nyt idiootit hiljaa. Mikään ulkoinen ominaisuus ei ole turn-off ajattelevalle ihmiselle.
No voi voi. Enpä paljon menetäkään, kun tuollaiset miehet eivät kiinnostu. Mulle jää sitten ne helmet ;)
- 185cm turn off
Ja tämän pitäisi kiinnostaa kiviäkin koska nyt kaikki pitkät naiset jäävät vaille sinua maailman komeinta ja hoteinta miestä? Voi luaja!
Jon on pitkä ja siro niin ok, mutta pitkä ja skrode. Se ei iske
Ihan vaan kysäsen. Et voisi siis seurustella Stana Katicin kanssa? Hänhän on pitkä
Ehdottomasti samaa mieltä aloittajan kanssa - pitkät naiset ovat ns. turn off. Mutta makuasioitahan nämä ovat tietysti.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:20"]
Ihan vaan kysäsen. Et voisi siis seurustella Stana Katicin kanssa? Hänhän on pitkä
[/quote]
Mä en ymmärrä, miksi toi olisi jotenkin nainen, jonkan kanssa kaikki haluaa seurustella. Ei siinä silleen mitään vikaa ole, mutta ei se tyrmääväkään ole. Jotenkin epämukava hymy.
Pitkät on vitusta. Lyhyet paskoja.
Av:lle tällasten alotusten kirjottelu on turn off. Ei jatkoon.
t. lyhyt nainen
Ei taas tätä paskaa...
t. vakka kantensa valitsee
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:20"]
[/quote]
Mä en ymmärrä, miksi toi olisi jotenkin nainen, jonkan kanssa kaikki haluaa seurustella. Ei siinä silleen mitään vikaa ole, mutta ei se tyrmääväkään ole. Jotenkin epämukava hymy.
[/quote]
Hmm.. tää on kyllä ihan mielipidekysymys. Mua miellyttää Stanassa hänen hymy, kasvonpiirteet, ääni ja kroppa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:15"]Tarkoititko kuitenkin että ylhäältäpäin. Freud olisi tulkinnut lipsahduksesi niin että oikeasti himoitset pitkiä mutta pelkäät niitä.
[/quote]
Sori. Ylhäältä päin tarkoitin. Aivot nyt ei käy täysillä. :D
ap
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:15"]Tarkoititko kuitenkin että ylhäältäpäin. Freud olisi tulkinnut lipsahduksesi niin että oikeasti himoitset pitkiä mutta pelkäät niitä. [/quote] Sori. Ylhäältä päin tarkoitin. Aivot nyt ei käy täysillä. :D ap
[/quote]
Käykö ikinä ;)
Manletit ei kestä, jos nainen on korkojen kanssa pidempi, tai edes lähellä tämän lapsen mittaan jääneen miehen pituutta. Nähty on monta kertaa.
Okei. No miksi teit aloituksen aiheesta? Mäkin voisin tehdä seuraavaksi vaikka "Enpä taida syödä omenaa illalla."