Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä nainen on turn off

Vierailija
08.07.2015 |

Itse 185cm miehenä en voisi seurustella yli 175cm naisen kanssa. Haluan katsoa naista alhaaltapäin vaikka olisi korot jalassa. Pienet naiset on vain paljon viehättävämpiä kun pitkät naiset. Älkää ny suuttuko pitkät naiset. Uskon että joku parimetrinen voisi seurustella teidän kanssa. (:

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyönpä vetoa, että ap haluaisi seurustella kanssani, vaikka pituutta 178 cm. Minua taas ei tuollainen aivokääpiö kyllä kiinnosta.

Vierailija
22/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:15"]Tarkoititko kuitenkin että ylhäältäpäin. Freud olisi tulkinnut lipsahduksesi niin että oikeasti himoitset pitkiä mutta pelkäät niitä.
[/quote]
Sori. Ylhäältä päin tarkoitin. Aivot nyt ei käy täysillä. :D
ap
[/quote]Juu sen huomaa. Pare ois olla iäneti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo naisen tulee olla pieni ja siro taskuvenus. Alle 50 kiloa, nam! Kirahvit kuuluu eläintarhaan.

Vierailija
24/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se naurattaa yli 180 ppitkätnaiset, tiiä mitä niille sanois ja iksi se alkaakin aina naurattaan. Kerrankin sanoin lapsille kun oltiin kävelyllä että kattokaa mikä amazooni. Nainen käveli pää kyyryssä lähimmäiseen pusikkoon. Me naurettiin ja mentiin futisharkkoihin reenaan.

Vierailija
25/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:11"]Kyllähän se naurattaa yli 180 ppitkätnaiset, tiiä mitä niille sanois ja iksi se alkaakin aina naurattaan. Kerrankin sanoin lapsille kun oltiin kävelyllä että kattokaa mikä amazooni. Nainen käveli pää kyyryssä lähimmäiseen pusikkoon. Me naurettiin ja mentiin futisharkkoihin reenaan.
[/quote]Onko muuten psykiatrian päivystys auki heinäkuussa? Kannattaa soitella heille.

Vierailija
26/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo

Vierailija
27/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 18:18"]

No voi voi. Enpä paljon menetäkään, kun tuollaiset miehet eivät kiinnostu. Mulle jää sitten ne helmet ;) - 185cm turn off

[/quote]

Vittu mikä kirahvi

Vierailija
28/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erikoista että kun joku mies sanoo ettei tykkää pitkistä naisista, niin kaikki ovat hänen kimpussaan, mutta kun nainen sanoo ettei pidä lyhyistä miehistä, niin keskustelu on paljon rauhallisempaa.
Mitä tästä voi päätellä?

Vierailija
29/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap oikeasti mies? Kirjoitustyylistä ja hymiöstä :D epäilen et et oo.
t. Amatsoni

Vierailija
30/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:32"]

Ootko ap oikeasti mies? Kirjoitustyylistä ja hymiöstä :D epäilen et et oo. t. Amatsoni

[/quote]

Eli sun logiikalla kukaan mies ei voisi ikinä käyttää hymiöitä viesteissään? Mitä helvettiä nyt taas.. Liian pitkä ja liian tyhmä, voi sinua

Vierailija
31/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa miten naiset tästä loukaantuu vaikka ite aloittaa päivisin ketjuja siitä ettei lyhyet miehet kelpaa. Logic

Vierailija
32/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen ei ole omasta mielestäni viehättävä, ellei ole missimäisen siro ja kaunis. Sori vain, tämä on mun mielipiteeni. Yleensä pitkillä naisilla on jotenkin isohko nenä, isot kädet ja jalat ja kroppa ei niin naisellinen.  Ei vaan sytytä.

t. 188 mies

Vierailija
33/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:39"]

Ihanaa miten naiset tästä loukaantuu vaikka ite aloittaa päivisin ketjuja siitä ettei lyhyet miehet kelpaa. Logic

[/quote]

Paska itsetunto niillä, eiköhän se siitä vana johu :D

Vierailija
34/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu nainen kertoi, että hänen aikuinen miehensä oli sanonut hänelle pitkän naisen olevan kamalan näköinen sängyssä.

Vierailija
35/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:42"]

Pitkä nainen ei ole omasta mielestäni viehättävä, ellei ole missimäisen siro ja kaunis. Sori vain, tämä on mun mielipiteeni. Yleensä pitkillä naisilla on jotenkin isohko nenä, isot kädet ja jalat ja kroppa ei niin naisellinen.  Ei vaan sytytä.

t. 188 mies

[/quote]Se pituus on vaan niin suhteellista. Olen 168cm pitkä ja saan kuulla siitä lähes päivittäin. Siis siihen malliin ,että voi luoja kun olet pitkä ja kuinka pitkä sinä olet jne. Eli siis toisen pätkä on toisen pitkä ja toisen pitkä on toisen pätkä. Kotona poika taas jaksaa naureskella kun olen sen mielestä niiiin pätkä.

Vierailija
36/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 21:42"]

t. 188 mies

[/quote]Se pituus on vaan niin suhteellista. Olen 168cm pitkä ja saan kuulla siitä lähes päivittäin. Siis siihen malliin ,että voi luoja kun olet pitkä ja kuinka pitkä sinä olet jne. Eli siis toisen pätkä on toisen pitkä ja toisen pitkä on toisen pätkä. Kotona poika taas jaksaa naureskella kun olen sen mielestä niiiin pätkä.

[/quote]

Kiinnostaisi ihan tietä että ketkä ihmettelee nin huikean pitkää pituuttasi :D 168 ei ole pitkä. Pitkä nainen alkaa olla 175cm-> yli 180cm ei ole enää lainkaan kaunis

Vierailija
37/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yli 180cm ei ole enää lainkaan kaunis" - ei muuten pidä paikkaansa tunnen erään 185cm pitkän tytön, joka on oikeasti todella kaunis ja siro, ei yhtään "romuluinen". Julkkiksista mm. kauneudestaankin hehkutettu Sara Forsberg on yli 180cm ja myös monet mallit kuten Karolina Kurkova, Behati Prinsloo ja Erin Heatherton ovat 180cm --->

Tietysti malleja on turha verrata taviksiin, mutta yhtä turhaa on yleistää ja sulkea pois jonkin ihmisryhmän kauneus. Kauneudelle on mahdotonta asettaa rajoja. 

Vierailija
38/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:26"]

"Yli 180cm ei ole enää lainkaan kaunis" - ei muuten pidä paikkaansa tunnen erään 185cm pitkän tytön, joka on oikeasti todella kaunis ja siro, ei yhtään "romuluinen". Julkkiksista mm. kauneudestaankin hehkutettu Sara Forsberg on yli 180cm ja myös monet mallit kuten Karolina Kurkova, Behati Prinsloo ja Erin Heatherton ovat 180cm --->

Tietysti malleja on turha verrata taviksiin, mutta yhtä turhaa on yleistää ja sulkea pois jonkin ihmisryhmän kauneus. Kauneudelle on mahdotonta asettaa rajoja. 

[/quote]

Entäs jos se on yksinkertaisesti vain minun mielipiteeni? Sara Forsberg ei ole edes kaunis mun mielestä. Noi mallit oli kyllä upeita mutta ne on niin vähässä tuossa pituusluokassa.

Vierailija
39/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko kuitenkin että ylhäältäpäin. Freud olisi tulkinnut lipsahduksesi niin että oikeasti himoitset pitkiä mutta pelkäät niitä.

Vierailija
40/56 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ottaa, jos ei sulle kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme