Työpaikan laiskuri ja lusmu keksi nyt long covidin ja yrittää ratsastaa sillä
Arvasin, että tämä on edessä kun kuulin että hän oli jouluna sairastanut (lievän) koronan. Nyt sitten ei meinaa parantua millään, on koko ajan huonoa oloa ja ties mitä oiretta. Niinpä niin. Saikkua pitäisi saada, päivä sieltä, toinen täältä. Tosiasiassa hän ESITTÄÄ ja kaikki tietää sen. Esimies narskuttelee hampaitaan raivosta ja työkaverit myös, koska nyt ne tämän lusmun hommat jää meille.
Kommentit (25)
Ikävän kuuloinen ketju ja pistää entistäkin enemmän toivomaan (vaikka työpaikallani ei ap kaltaisia olekaan), että selviän koronastani tällä viikon levolla joka nyt napsahti saatuani ihan sen virallisen positiivisen tuloksen.
Sen vain totean, että en ole ollut näin sairas kuin silloin kun olin keuhkokuumeessa 10v sitten ja mittarilukema huiteli 40 asteessa, nyt sentään ollut "vain" 38-39 astetta.
Turhaan esimies narskuttelee hampaitaan raivosta. Se on epäammattimaista ja epäpätevää johtamista.
Työntekijöiden terveydentilatietoja käsittelevät henkilöt eivät saa kertoa työntekijän terveystietoja sivulliselle. Somessa ja kahvitauolla kerrotut syyt eivät edes välttämättä ole se todellinen lääkärintodistukseen merkitty syy. Harva työpaikallaan kaikkia terveystietojaan jakaa.
Itse sain jokaisesta kolmesta koronarokotteesta kolmen päivän kuumeen, influenssarokotteesta olin pois vain yhden päivän ja lisäksi sairastin korona pitkän kaavan mukaan ja olin kaksi vkoa sairauslomalla. Joo, ja nenän mennessä tukkoon, olen käytännössä työkyvytön, kun en saa enää happea ollenkaan ja kaikki energia menee siihen, että yritän hengittää. Tavallinen flunssa on siis myös minulle aivan kamala. Lisäksi menkat laukaisee melkein joka kuukausi aivan järkyttävän migreenin.
Arvatkaa kuinka paljon teen töitä puolikuntoisena, kun en halua leimaantua lusmuksi? Lintsareita löytyy aina, mutta sitten olemme me pieni joukko, jolla on perussairauksia ja muita ongelmia, joiden vuoksi sairaspoissaoloja kertyy, vaikka kuinka yrittää taistella vastaan.
Tämä ketju on kuin litteroitu sote-alan kahvitauon keskustelu.
sairastaa saa kun on sairas. (ulkopuolinen ei voi kertoa onko vai ei)
eikä sairausloman syyt kuulu kenellekään juoruper****** tai vauva palsta valittajille.