Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehteli "pikkuasiasta", miten reagoisit?

Vierailija
21.02.2022 |

Vuosi seurusteltu. Tapailumme alkuvaiheessa hän viestitteli erään naisen kanssa, huomasin tämän silloin (siis reilu vuosi sitten) sattumalta kun katsoin kelloa hänen puhelimestaan. En sanonut tuolloin mitään, koska ei seurusteltu vielä tai oltu vakavalla tasolla joten ei se mua haitannut.

Nyt tämän naisen nimi tuli muuta kautta esille (lainasin hänen puhelintaan ja huomasin että tämän nimisen henkilön numero on tallennettuna siellä), kysyessäni asiasta kertoi itse että on viestitellyt aiemmin tämän naisen kanssa. Kysyin, kauanko siitä on aikaa ja hän sanoi siitä olevan 2 vuotta aikaa. Kysyin usean kerran että onko siitä varmasti niin kauan. Jäi heti kiinni kun kerroin nähneeni sen viestin aiemmin.

Miten reagoisit tällaiseen? Olen luottanut mieheen 100% ja tuntuu että väkisin tämä jonkinlaisen särön siihen aiheuttaa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän valehteli siis tietoisesti vai ei edes muistanut, että siitä on vuosi, kun jutteli tälle naiselle? mitä hän sanoi siihen, kun kerroit, että näit viestin tältä naiselta vuosi sitten?

Vierailija
2/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän valehteli siis tietoisesti vai ei edes muistanut, että siitä on vuosi, kun jutteli tälle naiselle? mitä hän sanoi siihen, kun kerroit, että näit viestin tältä naiselta vuosi sitten?

Tietoisesti. Sanoi, että meni paniikkiin ja luuli että suutun ja siksi valehteli

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoisesti. Sanoi, että meni paniikkiin ja luuli että suutun ja siksi valehteli

-ap

mielenkiintoista, että hänen mielestään on parempi valehdella tässä tapauksessa. tämähän on tosiaan aika pieni asia, mut mä miettisin juuri tätä valehtelua eniten. eli pitäis vain turvautua valehteluun, kun se on itselle helpompaa? hmm.

miten keskustelu eteni tästä vai etenikö minnekään? kuitenkin sanoit, että sua ei tämä juttelu haitannut niin oletan, että asiasta ei kuitenkaan riitaa seurannut?

Vierailija
4/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä rupesit tenttaamaan moisesta, olisin itsekin säikähtänyt. Onko sinusta jotenkin pahasta olla poistamatta numeroa puhelimesta? Monilla on numeroita vuosien takaa, ja saahan ihmiseen muutenkin yhteyden halutessaan.

Vierailija
5/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia puhelinta ei kannata puolisolle lainata. Oma puhelin on täynnä miesten numeroita. Työhön liittyviä, mutta koska ei ole työpuhelinta erikseen ovat ne omassani. Tollainen mustasukkainen henkilö vetäisi varmaan kauheat kilarit, kun en muistaisi milloin olen kenenkin kanssa soitellut jne.

Ihan perusvinkkinä parisuhteeseen: jos et luota, älä jatka suhdetta.

Sulle on ongelma se, että mies ei muistanut onko viestittänyt vuosi vai kaksi sitten. Kauan siitä on joka tapauksessa. Ja ehkä miehesi mielestä se on oleellista, että se ei ole tapahtunut varsinaisen suhteenne aikaa.

Vierailija
6/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurailisin asiaa ja ottaisin ajan kanssa keskusteluun. Omalla miehellä on ollut pinttynyt tapa valehdella mielikseni tällaisia valkoisia valheita. Ei isoista asioista, mutta esim. lähes joka päivä lähetti töistä illalla viestin ”lähden ajamaan”. Tosiasiassa istui vielä toimistossa ja hoiteli muutaman asian, törmäsi työkaveriin, jutteli rauhassa ja alkoi hitaasti valua kohti autoa.

Sillä aikaa minä osutin omia aikataulujani siihen että ollaan samaan aikaan kotona jotta voidaan jatkaa illaksi suunniteltua ohjelmaa. Kiirehdin ja laitoin jo ruuan tulemaan, ja ukko olikin sitten ovella 1h oletettua myöhemmin.

Hänellä kesti älyttömän kauan ymmärtää, että minua ei tee iloiseksi se että hän väittää tulevansa aiemmin kuin tulee. Ja erityisesti se, että en tule vihaiseksi jos hän tulee myöhään. Osaan kyllä mainiosti keksiä itselleni tekemistä. Ainoa, mikä minua haittaa on se jos minut hälytetään odottamaan turhaan.

Homman tausta selvisi kun tutustuin miehen äitiin. Rouvan mielestä suunnilleen kaikki elollinen on hänelle tilivelvollista.

Vierailija
7/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
8/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, valehtelu on ainoastaan naisten oikeus!!!!

Vierailija
9/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ihan hyvin sekoittaa tapahtuiko vuosi vai kaksi sitten jotain. Mut lopettaisin ehdottomasti suhteen, jos olisin ap:n mies. Ap on selvästi mustasukkanen stalkkaaja. Eroon tuommosesta. Muka ihan vaan kelloa katsonut... my ass!!

Vierailija
10/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei vain sekoilut vuosissa? Nykyään jos puhun viime kesästä, saattaa siitä ollakin jo kolme vuotta. Aika se vaan menee niin äkkiä.

Vierailija
11/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hänellä tarve elämässä olla yhteydessä muihin naisiin. Onko se tuttavuutta (ns. kaverimiestyyppiä) vai onko pelimiestyylinen alkoholia juova? Tunnetko hänet hyvin vai ei.

Vierailija
12/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaisia viestejä ovat lähetelleet? Minkälainen ihmissuhde heillä on muuten (ollut)? Oletko kertonut mitä tunteita ja ajatuksia miehen käytös sinussa herätti?

Vierailija
13/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihanvittu, anna olla.

Vierailija
14/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

mielenkiintoista, että hänen mielestään on parempi valehdella tässä tapauksessa. tämähän on tosiaan aika pieni asia, mut mä miettisin juuri tätä valehtelua eniten. eli pitäis vain turvautua valehteluun, kun se on itselle helpompaa? hmm.

miten keskustelu eteni tästä vai etenikö minnekään? kuitenkin sanoit, että sua ei tämä juttelu haitannut niin oletan, että asiasta ei kuitenkaan riitaa seurannut?

Olin toki pettynyt ja sanoin sen että tämä on kolaus luottamukselle, mitään varsinaista riitaa ei käyty. Illalla keskusteltiin asiasta pitkään ja hän selitti, miksi valehteli (juuri tuo että suuttuisin ja olen ehkä aiemmin ollut turhasta mustasukkainen), kun yleensä hän on kertonut avoimesti kaiken, mm molempien ex-puolisoista on puhuttu. Sen takia ihmetyttääkin kun yhtäkkiä valehteli tuommoisesta.

-ap

Vierailija
15/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkälaisia viestejä ovat lähetelleet? Minkälainen ihmissuhde heillä on muuten (ollut)? Oletko kertonut mitä tunteita ja ajatuksia miehen käytös sinussa herätti?

Heillä ei ollut ihmissuhdetta siis kehittynyt edes, oli saanut tämän naisen numeron kaveriltaan ja vaihtoivat muutaman viestin mutta eivät tavanneet koskaan. Varmaan tähän vaikutti se kun alkoi seurustelemaan minun kanssani.

Ja en kyllä ole mielestäni hullu stalkkeri, en ole lukenut mitään viestejä ja tähän asti luottanut mieheen 100%.

-ap

Vierailija
16/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ongelma tässä lie tuo, että myönsi valehtelevansa jottet suutu. Kahden tasa-arvoisen ihmisen suhteessa pitää täyttyä seuraavat edellytykset:

1) Kumpikin puhuu toiselle totta, vaikka tietäisi, että tämä aivan varmasti suuttuu.

2) Kumpikaan ei riehu toiselle asioista, joista ei ole mitään syytä suuttua, jotta kohdan 1 toteuttaminen ei käy kohtuuttoman raskaaksi.

Vierailija
17/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä oikeasti se sika. M47

Vierailija
18/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli ja valehtelee toistekin Ei kannata luottaa

Vierailija
19/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ollut ihmissuhdetta siis kehittynyt edes, oli saanut tämän naisen numeron kaveriltaan ja vaihtoivat muutaman viestin mutta eivät tavanneet koskaan. Varmaan tähän vaikutti se kun alkoi seurustelemaan minun kanssani.

Ja en kyllä ole mielestäni hullu stalkkeri, en ole lukenut mitään viestejä ja tähän asti luottanut mieheen 100%.

-ap

Mustasukkaisuus on rumaa. Olet varmaan niitä naisia kenen mielestä kumppani miehellä ei voi/saa olla naisia ystävinä

Vierailija
20/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luottanut sataprosenttisesti mutta silti miehen mielestä olet ollut turhasta mustasukkainen ja mies pelkää kertoa sinulle totuutta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi