Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehteli "pikkuasiasta", miten reagoisit?

Vierailija
21.02.2022 |

Vuosi seurusteltu. Tapailumme alkuvaiheessa hän viestitteli erään naisen kanssa, huomasin tämän silloin (siis reilu vuosi sitten) sattumalta kun katsoin kelloa hänen puhelimestaan. En sanonut tuolloin mitään, koska ei seurusteltu vielä tai oltu vakavalla tasolla joten ei se mua haitannut.

Nyt tämän naisen nimi tuli muuta kautta esille (lainasin hänen puhelintaan ja huomasin että tämän nimisen henkilön numero on tallennettuna siellä), kysyessäni asiasta kertoi itse että on viestitellyt aiemmin tämän naisen kanssa. Kysyin, kauanko siitä on aikaa ja hän sanoi siitä olevan 2 vuotta aikaa. Kysyin usean kerran että onko siitä varmasti niin kauan. Jäi heti kiinni kun kerroin nähneeni sen viestin aiemmin.

Miten reagoisit tällaiseen? Olen luottanut mieheen 100% ja tuntuu että väkisin tämä jonkinlaisen särön siihen aiheuttaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille osapuolille risuja:

- pikkuvalheet eivät ole ok etenkään jos niitä kasautuu, kyllähän se luottamusta koettelee.

- mutta kannattaa myös oppia suhteuttamaan asioita, eikä takertua yksittäiseen kertaan.

Vierailija
62/63 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton takia puhelinta ei kannata puolisolle lainata. Oma puhelin on täynnä miesten numeroita. Työhön liittyviä, mutta koska ei ole työpuhelinta erikseen ovat ne omassani. Tollainen mustasukkainen henkilö vetäisi varmaan kauheat kilarit, kun en muistaisi milloin olen kenenkin kanssa soitellut jne.

Ihan perusvinkkinä parisuhteeseen: jos et luota, älä jatka suhdetta.

Sulle on ongelma se, että mies ei muistanut onko viestittänyt vuosi vai kaksi sitten. Kauan siitä on joka tapauksessa. Ja ehkä miehesi mielestä se on oleellista, että se ei ole tapahtunut varsinaisen suhteenne aikaa.

Minua ihmetyttää tuo "vahingossa näkeminen". Jos joku katsoisi puhelimestani kelloa, hän näkisi yläreunassa ikoneita, että on tullut sähköpostia, tekstari tai whatsappia. Ei yhtään sen enempää.

Ja jotta ap voi nähdä jonkun nimen tallennettuna puhelimeen, hänen on pitänyt nuuskia yhteystietolistaa.

En tunne yhtään myötätuntoa näitä nuuskijoita kohtaan.

Riippuu puhelimesta, mitä näkyy avatessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton takia puhelinta ei kannata puolisolle lainata. Oma puhelin on täynnä miesten numeroita. Työhön liittyviä, mutta koska ei ole työpuhelinta erikseen ovat ne omassani. Tollainen mustasukkainen henkilö vetäisi varmaan kauheat kilarit, kun en muistaisi milloin olen kenenkin kanssa soitellut jne.

Ihan perusvinkkinä parisuhteeseen: jos et luota, älä jatka suhdetta.

Sulle on ongelma se, että mies ei muistanut onko viestittänyt vuosi vai kaksi sitten. Kauan siitä on joka tapauksessa. Ja ehkä miehesi mielestä se on oleellista, että se ei ole tapahtunut varsinaisen suhteenne aikaa.

Minua ihmetyttää tuo "vahingossa näkeminen". Jos joku katsoisi puhelimestani kelloa, hän näkisi yläreunassa ikoneita, että on tullut sähköpostia, tekstari tai whatsappia. Ei yhtään sen enempää.

Ja jotta ap voi nähdä jonkun nimen tallennettuna puhelimeen, hänen on pitänyt nuuskia yhteystietolistaa.

En tunne yhtään myötätuntoa näitä nuuskijoita kohtaan.

Riippuu puhelimesta, mitä näkyy avatessa

Jep, hänellä ainakin näkyy suroaan etusivulla viestit mitä tullut

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän