Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä sää

Vierailija
08.07.2015 |

On varmaan ihan pakko hakea masislääkkeet. Ei se kylmyys niin mutta kun ei aurinkokaan paista. Sitä en meinaa jaksaa kestää.

Mä haaveilen joka talvi lämpöisestä ja ihanasta kesästä mutta harvoin se toteutuu. Haaveilen paljain jaloin kävelemisestä hiekkarannalla ja lämpöisen tuulen puhaltamisesta hiuksiin. Haaveilen jäätelön syömisestä ja istuskelemisesta espalla. Haaveilen ilosta ja onnellisuudesta jota kesä edustaa. *huoh*

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Espanjaan.

Vierailija
2/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:33"]

Muuta Espanjaan.

[/quote]

Saatan vielä muuttaakin. Raha on ollut tähän asti esteenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat jonkun sään sanella elämäsi suunnan ja myrkytät itsesi lääkkeillä sen takia? OK.

Vierailija
4/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:35"]

Annat jonkun sään sanella elämäsi suunnan ja myrkytät itsesi lääkkeillä sen takia? OK.

[/quote]

Säällä on suurin merkitys mielialaani. Aurinkoisella säällä olen pirteä, energinen ja hyväntuulinen. Pilvisellä ja sateella alakuloinen ja väsynyt. Niin se vaan on. 

Vierailija
5/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
6/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:35"]

[/quote]

Säällä on suurin merkitys mielialaani. Aurinkoisella säällä olen pirteä, energinen ja hyväntuulinen. Pilvisellä ja sateella alakuloinen ja väsynyt. Niin se vaan on. 
[/quote]

Miksi ihmeessä asut Suomessa??????????

Vierailija
7/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:32"]

On varmaan ihan pakko hakea masislääkkeet. Ei se kylmyys niin mutta kun ei aurinkokaan paista. Sitä en meinaa jaksaa kestää.

Mä haaveilen joka talvi lämpöisestä ja ihanasta kesästä mutta harvoin se toteutuu. Haaveilen paljain jaloin kävelemisestä hiekkarannalla ja lämpöisen tuulen puhaltamisesta hiuksiin. Haaveilen jäätelön syömisestä ja istuskelemisesta espalla. Haaveilen ilosta ja onnellisuudesta jota kesä edustaa. *huoh*

[/quote]

No onhan nyt melkein 30 astetta lämpimämpää kuin talvella, miksi valitat.

Hyvin tarkenee, +14, ilmankosteus 93%, ilmanpaine 995,1, sademäärä 0,0mm, etelätuulta 1m/sek, pilvistä.

Vierailija
8/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ikävä että on huono sää, mutta masennuslääkkeet sen takia?!

Vierailija
9/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:32"]

[/quote]

No onhan nyt melkein 30 astetta lämpimämpää kuin talvella, miksi valitat.

Hyvin tarkenee, +14, ilmankosteus 93%, ilmanpaine 995,1, sademäärä 0,0mm, etelätuulta 1m/sek, pilvistä.

[/quote]

Ei tarkene kesävaatteissa  ja aurinko ei paista. Ja asun Suomessa koska satuin syntymään tänne ja kuten jo sanoin rahaa muuttamiseen ei ole.

Vierailija
10/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:50"]

No onhan se ikävä että on huono sää, mutta masennuslääkkeet sen takia?!

[/quote]

Joo, nyt taitaa kamelin selkä katketa. Mulla on muutenkin ollut vaikeaa olen ollut paljon sairaana ja kun ei edes kesää tullut niin en taida jaksaa. Meilläpäin on ollut pilvistä ja sateista suunnilleen viime syyskuusta asti. Aurinkoisia päiviä on ollut todella vähän. 

Vierailija
11/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen minäkin lämmöllä kun Espan penkillä istuin ja nautin auringosta pari vuotta sitten kun kesä oli lämmin ja aurinkoinen, mukana oli myös pari olutta ja stokkalta haettu salaatti. Nyt ei onnistu tänä kesänä!

mies

Vierailija
12/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi lämpöä ja aurinkoa rakastava. Voipi olla, että muutto jonnekin lämpimään on edessä, mutta siihen menee vielä reilut kymmenen vuotta kunnes lapset ovat lentäneet pesästä.

Vierailija
13/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hyvä puuhastelusää. Tekemistä riittää, kunhan on itse motivoitunut ja viitsii laittaa hihat heilumaan.

Itse en pidä hikisistä helteistä. Nämä viileät kelit kelpaa mulle hyvin.

Vierailija
14/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:56"]

Muistelen minäkin lämmöllä kun Espan penkillä istuin ja nautin auringosta pari vuotta sitten kun kesä oli lämmin ja aurinkoinen, mukana oli myös pari olutta ja stokkalta haettu salaatti. Nyt ei onnistu tänä kesänä!

mies

[/quote]

Sä siis tajuut just mitä mä tarkoitan! 

Vierailija
15/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi iso säästö yhteiskunnalle kun nämä säästä masentujat muuttaisivat sinne missä ei masenna.

Vierailija
16/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kesä, ihanaa ettei hiki virtaa, tuleva syksy antaa energiaa. Täältä saa muuttaa pois, tiesitkö, ja vielä säästä valittaminen on turhaa, huono pää sulla, jos et kestä.

Vierailija
17/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:00"]

Olisi iso säästö yhteiskunnalle kun nämä säästä masentujat muuttaisivat sinne missä ei masenna.

[/quote]

Taitais lähtijöitä olla useampikin miljoona. Jos vaikka valtio antaisi vähän muuttotukea! Vautsi, kansalaisaloite sen puolesta!

Vierailija
18/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:57"]Tämä on ihan hyvä puuhastelusää. Tekemistä riittää, kunhan on itse motivoitunut ja viitsii laittaa hihat heilumaan.

Itse en pidä hikisistä helteistä. Nämä viileät kelit kelpaa mulle hyvin.
[/quote]
Jaa, minä sain paljon aikaiseksi viime viikolla ja erityisesti ke-la, mutta nyt en saa edes pyykkejä koneeseen, kun ei jaksa inspiroitua. Mulla myös, kuten ap:lla, aurinko ja lämpö antavat energiaa, mutta tällainen kolea ja harmaa sää vetää lötsköksi. Minä sentään en lääkkeitä tähän tarvitse, vain kaunista säätä.

Vierailija
19/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:00"]

[/quote] Mä lähden mielelläni. Kansan vaihto tässä on muutenkin käynnissä taakanjakoineen. Pian Suomea jonka tunsitte ei ole.

Taitais lähtijöitä olla useampikin miljoona. Jos vaikka valtio antaisi vähän muuttotukea! Vautsi, kansalaisaloite sen puolesta!

[/quote]

Vierailija
20/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:57"]Tämä on ihan hyvä puuhastelusää. Tekemistä riittää, kunhan on itse motivoitunut ja viitsii laittaa hihat heilumaan. Itse en pidä hikisistä helteistä. Nämä viileät kelit kelpaa mulle hyvin. [/quote] Jaa, minä sain paljon aikaiseksi viime viikolla ja erityisesti ke-la, mutta nyt en saa edes pyykkejä koneeseen, kun ei jaksa inspiroitua. Mulla myös, kuten ap:lla, aurinko ja lämpö antavat energiaa, mutta tällainen kolea ja harmaa sää vetää lötsköksi. Minä sentään en lääkkeitä tähän tarvitse, vain kaunista säätä.

[/quote]

Viileys antaa energiaa,nautitaan , rakastan viileää, mielialani ei tarvitse aurinkoa, olen itse aurinkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme