Mitä teet juuri nyt ja miten olet pukeutunut? Sukupuoli ja ikäsi?
Kuuntelen Janes Addictionia.
Leviksen valkoinen tee, pull & bearin beige karvahupari, paksut navyt sukkikset, moonbootsin mustat kotitossut ja leviksen navy puuvillapipo.
N31
Kommentit (34)
Makaan sängyssä ja mietin mitähän sitä lukisi seuraavaksi.
pyjamahousut ja 3 kokoa liian iso t-paita päällä.
Neule, t-paita ja pitkät alushousut, puuvillasukat ja pikkarit.
Olen nainen ja syön sängyssä samalla.
Karvahuppari ja pipo sisällä, just.
Kerrospukeutumista vetoisassa asunnossa. Erilaisia puseroita, leggingsit ja kollarit.
Muu, iätön
Olen ladyboy ja olen pukeutunut anustappiin.
Trollaan palstalla yökkäreissä. M56
Katson telkkua ja silmäilen vauvapalstaa, lipittelen kuivaa valkkaria ja syön loppuja joulusuklaita. Caprilegginssit ja lyhythihainen teeppari. N65
Nainen 64-v. Istun sohvalla farkut ja raidallinen neule ylläni, selaan palstaa ja kuuntelen samalla seitsemän uutisia.
Makaan sängyssä peiton alla nakkena, selaan av:ta ja odotan että lapset tulee suihkusta, harjaannniiden hiukset, luetaan iltasatu ja menevät nukkumaan.
Kuuntelen musaa, rapsuttelen koiraa, kattelen nettiä. Vaatevalintana tällä kertaa vanhat pitkät kalsarit, miehen t-paita ja villasukat. N40+
Surffaile av:lla ja katson sarjaa mieheni kanssa. Neulemekko ja paksut sukkikset päällä.
n 65v
Verkkarit ja villapaita. Luen uutisia ja palstoja ja juon teetä. Sohvalla.
N45
Katson NBA:ta. Verskat ja t-paita. M40
Päällä tummansininen ranskalainen Busnel 100 % merinovillamekko, sen päällä italialainen kasmirneule, alla mustat leggingsit ja jalassa villaiset sukat ja LV:n ballerinat. On silti kylmä ja kädet kohmeessa ja mietin mitä tehdä.
Kirjoitan jonka jälkeen pyykkit koneeseen keittiössä ja keitän mausteista teetä.
N iätön
Otin tauon kodin uudelleen järjestelystä ja juon teetä, päällä joogatrikoot, t-paita ja äidin neulomat polvipituiset villasukat.
N55
Temun paita huippu on, hame nilkkaan asti, boxat,sukat pitkät villaset. Sohvalle tässä tupsahin.
Kerrasto jonka päällä haalariasu. Juon hunajalla makeutettua inkivääriteetä.
🤒🤕🤧🥴😖😩 N30 ja risat
Makaan sängyssä alasti kirjoittamassa tätä viestiä. M34