Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä sää

Vierailija
08.07.2015 |

On varmaan ihan pakko hakea masislääkkeet. Ei se kylmyys niin mutta kun ei aurinkokaan paista. Sitä en meinaa jaksaa kestää.

Mä haaveilen joka talvi lämpöisestä ja ihanasta kesästä mutta harvoin se toteutuu. Haaveilen paljain jaloin kävelemisestä hiekkarannalla ja lämpöisen tuulen puhaltamisesta hiuksiin. Haaveilen jäätelön syömisestä ja istuskelemisesta espalla. Haaveilen ilosta ja onnellisuudesta jota kesä edustaa. *huoh*

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:57"]Tämä on ihan hyvä puuhastelusää. Tekemistä riittää, kunhan on itse motivoitunut ja viitsii laittaa hihat heilumaan. Itse en pidä hikisistä helteistä. Nämä viileät kelit kelpaa mulle hyvin. [/quote] Jaa, minä sain paljon aikaiseksi viime viikolla ja erityisesti ke-la, mutta nyt en saa edes pyykkejä koneeseen, kun ei jaksa inspiroitua. Mulla myös, kuten ap:lla, aurinko ja lämpö antavat energiaa, mutta tällainen kolea ja harmaa sää vetää lötsköksi. Minä sentään en lääkkeitä tähän tarvitse, vain kaunista säätä.

[/quote]

Viileys antaa energiaa,nautitaan , rakastan viileää, mielialani ei tarvitse aurinkoa, olen itse aurinkoinen.

[/quote]

Viileys just vie sen energian. Aurinko ja lämpö tuo. Ahkeroi sä sitten oikein kovasti kun me muut ei voida.

Vierailija
22/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:00"]Olisi iso säästö yhteiskunnalle kun nämä säästä masentujat muuttaisivat sinne missä ei masenna.
[/quote]

Ja ilmapiiri muuttuisi paljon positiivisemmaksi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:04"]Hyvä kesä, ihanaa ettei hiki virtaa, tuleva syksy antaa energiaa. Täältä saa muuttaa pois, tiesitkö, ja vielä säästä valittaminen on turhaa, huono pää sulla, jos et kestä.
[/quote]
Tämä lause "muuttakaa pois" on yksi typerimmistä mitä voi olla. Ei se nyt ihan niin näppärästi käy, että vaan lentokoneella suihkautetaan Espanjan aurinkorannalle loikoilemaan ja that's it. Pitää olla fyrkkaa, työpaikka siellä, asunto, sitten käydään paperisotaa ym. Tietty, jos haluaa jonain spurguna siellä elellä, niin se onkin toinen juttu. Miksi sinä et muuta Siperiaan tai Alaskaan, jos niin kovasti tykkäät viileästä? Saisit nauttia ympäri vuoden kivan koleasta ilmasta. Ei tarvitsisi nurista muutamasta Suomen "helle"päivästä.

Vierailija
24/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:04"]Hyvä kesä, ihanaa ettei hiki virtaa, tuleva syksy antaa energiaa. Täältä saa muuttaa pois, tiesitkö, ja vielä säästä valittaminen on turhaa, huono pää sulla, jos et kestä. [/quote] Tämä lause "muuttakaa pois" on yksi typerimmistä mitä voi olla. Ei se nyt ihan niin näppärästi käy, että vaan lentokoneella suihkautetaan Espanjan aurinkorannalle loikoilemaan ja that's it. Pitää olla fyrkkaa, työpaikka siellä, asunto, sitten käydään paperisotaa ym. Tietty, jos haluaa jonain spurguna siellä elellä, niin se onkin toinen juttu. Miksi sinä et muuta Siperiaan tai Alaskaan, jos niin kovasti tykkäät viileästä? Saisit nauttia ympäri vuoden kivan koleasta ilmasta. Ei tarvitsisi nurista muutamasta Suomen "helle"päivästä.

[/quote]

Miksi muuttaisin, onneksi olen syntynyt Suomeen.

Vierailija
25/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 08:57"]Tämä on ihan hyvä puuhastelusää. Tekemistä riittää, kunhan on itse motivoitunut ja viitsii laittaa hihat heilumaan. Itse en pidä hikisistä helteistä. Nämä viileät kelit kelpaa mulle hyvin. [/quote] Jaa, minä sain paljon aikaiseksi viime viikolla ja erityisesti ke-la, mutta nyt en saa edes pyykkejä koneeseen, kun ei jaksa inspiroitua. Mulla myös, kuten ap:lla, aurinko ja lämpö antavat energiaa, mutta tällainen kolea ja harmaa sää vetää lötsköksi. Minä sentään en lääkkeitä tähän tarvitse, vain kaunista säätä.

[/quote]

Viileys antaa energiaa,nautitaan , rakastan viileää, mielialani ei tarvitse aurinkoa, olen itse aurinkoinen.
[/quote]
Ei nyt tainut mennä ihan perille asti kommenttini, ilmeisesti viileys vienyt ymmärryksenkin... Se on moro nyt. Hammaslääkäri odottaa..

Vierailija
26/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:04"]Hyvä kesä, ihanaa ettei hiki virtaa, tuleva syksy antaa energiaa. Täältä saa muuttaa pois, tiesitkö, ja vielä säästä valittaminen on turhaa, huono pää sulla, jos et kestä.
[/quote]
Tämä lause "muuttakaa pois" on yksi typerimmistä mitä voi olla. Ei se nyt ihan niin näppärästi käy, että vaan lentokoneella suihkautetaan Espanjan aurinkorannalle loikoilemaan ja that's it. Pitää olla fyrkkaa, työpaikka siellä, asunto, sitten käydään paperisotaa ym. Tietty, jos haluaa jonain spurguna siellä elellä, niin se onkin toinen juttu. Miksi sinä et muuta Siperiaan tai Alaskaan, jos niin kovasti tykkäät viileästä? Saisit nauttia ympäri vuoden kivan koleasta ilmasta. Ei tarvitsisi nurista muutamasta Suomen "helle"päivästä.
[/quote]

Minä asun Suomessa koska pidän juuri Suomen ilmastosta :)

Vierailija
27/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna hyvää ilmaa on ollut noin viikko. (Viime viikko täällä eteläsuomessa). 10pvän ennuste lupaa epävakaista, vettä, viileää ...tässä se kesä alkaa sitten kohta olemaankin jos säät ei kohta parane :(

Mä en vaadi helteitä kun nyt olisi edes 20 astetta tän 14-17 sijaan. Turhaa haaveilla kesästä kun tällaista kuraa on jatkuvasti.

Vierailija
28/28 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 09:04"]Hyvä kesä, ihanaa ettei hiki virtaa, tuleva syksy antaa energiaa. Täältä saa muuttaa pois, tiesitkö, ja vielä säästä valittaminen on turhaa, huono pää sulla, jos et kestä. [/quote] Tämä lause "muuttakaa pois" on yksi typerimmistä mitä voi olla. Ei se nyt ihan niin näppärästi käy, että vaan lentokoneella suihkautetaan Espanjan aurinkorannalle loikoilemaan ja that's it. Pitää olla fyrkkaa, työpaikka siellä, asunto, sitten käydään paperisotaa ym. Tietty, jos haluaa jonain spurguna siellä elellä, niin se onkin toinen juttu. Miksi sinä et muuta Siperiaan tai Alaskaan, jos niin kovasti tykkäät viileästä? Saisit nauttia ympäri vuoden kivan koleasta ilmasta. Ei tarvitsisi nurista muutamasta Suomen "helle"päivästä. [/quote] Minä asun Suomessa koska pidän juuri Suomen ilmastosta :)

[/quote]

Sama täällä, en muuttaisi vaikka olisi mahdollista. Oikea maa ja juuri sopiva ilmasto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän