Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bill Gates: ”Rikkaiden maiden tulee siirtyä käyttämään ainoastaan synteettistä naudanlihaa – makuun kyllä tottuu”

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että hammaspaikat voivat aiheuttaa syöpää myös. tulee vaan mieleen kuinka paljon enemmän viime vuosina on kurkkuun ja nieluun liittyviä syöpätapauksia. ihan vaan ohiksena...

Vierailija
82/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan varakkaimpia maita on Italia. Sopii koettaa sinne työntää tätä keinoliha-ideologiaa, ja vakuutella, että makuun kyllä tottuu.

On taas niin tolkutonta scheissea tämä, että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synteettisesti valmistettu pihvi ei todellakaan ole terveellistä, koska se terveellisyys tulee siitä mitä eläin syö. Parampi jättää syömättä pihvi kokonaan kuin syö jotain synteettisesti valmistettua pihviä.

Vierailija
84/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu missään tapauksessa syömään keinotekoista lihankorviketta. Aito on aitoa!

Vierailija
85/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan tätä pölkkypää herraa. Tajuispa nyt hyvän sään aikana vielä poistua takavasemmalle.

Vierailija
86/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tätä aivan liian rikkaiden ihmisten jeesustelua kuinka muiden pitäisi elää. Ei tietenkään koske itseä minkäänlaiset elämäntapamuutokset maailman pelastamisen nimessä koska omasta mielestään etuoikeutetussa asemassa pohjattoman rahastäkkinsä päällä. Sitä voi laittaa vaikka kaikki yksityiskoneet matkaan ja henkilökunnan etsimään mistä päin maailmaa löytyy paras pihvi Henri IV Dudognon Heritage konjakin kanssa nautittavaksi.

Vierailija
87/112 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ihmisten pitäisi siirtyä tähän, jos lihaa haluavat syödä. Kunhan laboratoriolihaa saadaan kehitettyä markkinahintaiseksi. Se on kestävää ekologisesti ja eettisesti, eläimiä kohtaan.

Vierailija
88/112 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami nami.

Vierailija
89/112 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hän tietenkin syö luomulihaa. Kiva kun hän omistaa niin paljon viljelysmaata.

Vierailija
90/112 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ihmisten pitäisi siirtyä tähän, jos lihaa haluavat syödä. Kunhan laboratoriolihaa saadaan kehitettyä markkinahintaiseksi. Se on kestävää ekologisesti ja eettisesti, eläimiä kohtaan.

Millä ravinteilla se liha kasvatetaan?

mistä ne on lähtöisin?

Vierailija
91/112 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön Beyond Meatin burgeripihvejä, on hyviä ja ilman kärsimystä tuotettu.

Vierailija
92/112 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, onko pakko? Mä en tykkää naudanlihasta muutenkaan. Enkö saa syödä enää kasvisruokaa ja kalaa, vaan joudun siirtymään pakkolihaan?

Vierailija
93/112 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hän tietenkin syö luomulihaa. Kiva kun hän omistaa niin paljon viljelysmaata.

Maata omistaa juu, mut ei kylläkään kasvata niissä mitään.

Vierailija
94/112 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Liha on lihaa ja keinoliha keinolihaa. Minä syön oikeaa lihaa.

Vierailija
95/112 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan maistanut synteettistä naudanlihaa, mutta voisin kyllä kokeilla. Jos se on pahaa, niin voin elää ilman naudanlihaakin.

Jos vaihtoehtona on synteettinen liha, sama lopettaa kokonaan nauhdanlihankaltaistenkin tuotteiden syönti. Miksi kasvisruokien pitää apinoida lihatuotteita. Jos naudanlihan syönti kielletään, voi syödä jotain muuta. Sen ei tarvitse olla naudanlihankaltaistakaan, kun se ei kuitenkaan muistuta naudanlihaa.

Vierailija
96/112 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Rikkaissa maissa on paljon vähemmän ihmisiä.

Kehitysmaiden kanin vauhtia sikiävä porukka syököön soylent greeniä.

Ensiksi pitäisi loppua se kanin vauhtia sikiäminen. Se pitäisi saada ehdoksi kaikelle mahdolliselle avulle. Kaikki säälittävät kuvat kuivuuksista, bälkäkatastrofeista yms., jotka kolkuttelevat länsimaisen ihmisen omaatuntoa, lisäävät väestöräjähdystä.

Vierailija
97/112 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synteettinen ruoka ruokkii syöpäsoluja

Mitähän luulet synteettisyyden tarkoittavan? Labraliha tehdään samoista aineista kuin perinteinen liha.

Vierailija
98/112 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin taannoin että naudan- ja porsaanlihan sisältämä hemi rauta aiheuttaa syöpää. Lopetin molempien kulutuksen tuosta syystä ja ihan hyvin on sujunut siipikarjan, kalan ja riistan varassa. 

Tosin kaiken lihan kulutus näyttää olevan laskussa mitä omaan ruokavaliooni tulee, ilman mitään sen erityisempää syytä.

Siis liika rauta,ei mikään juuri lihan sisältämä rauta.

Vierailija
99/112 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhahahhaaaaahahaaa.

Minä syön lehmän lihaa niin kauan kuin sitä kauppaan toimitetaan.

Minä syön senkin jälkeen. Hankin sen mustasta pörssistä ja vihervassut voi haistaa lehmän läjän!

Vierailija
100/112 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi kukaan tarvitsisi synteettistä lihaa. Tuskin maistuu ihan samalle kuin tavallinen liha.

Itse syön tosi harvoin punaista lihaa. Syön enimmäkseen palkokasveja proteiininlähteeksi: linssejä, papuja ja herneitä. Syön myös b12-vitamiinia, koska syön kasvipainotteisesti. Uskon että tuskin koskaan haluaisin ostaa synteettistä lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän