Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bill Gates: ”Rikkaiden maiden tulee siirtyä käyttämään ainoastaan synteettistä naudanlihaa – makuun kyllä tottuu”

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä.

T. kasvissyöjä

Vierailija
2/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gates on globlisti pahimmasta päästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Rikkaissa maissa on paljon vähemmän ihmisiä.

Kehitysmaiden kanin vauhtia sikiävä porukka syököön soylent greeniä.

Vierailija
4/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maistanut synteettistä naudanlihaa, mutta voisin kyllä kokeilla. Jos se on pahaa, niin voin elää ilman naudanlihaakin.

Vierailija
5/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei. Jos laboratoriolihaa, niin ihan samat rakennusaineet. Makuakin saa korjattua vuosien kuluessa.

Vierailija
6/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päässyt maistamaan. Jos se oikeasti vastaa tavallista lihaa maultaan ja rakenteeltaan, eikä ole sikakallista (excuse the pun), niin sopii minulle.

Vierailija
7/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi. Voisin jättää lihansyönnin ihan kokonaan muutenkin. Tällä hetkellä syön sitä jonkin verran, kun en ole talouden kokki ja syön siis sitä, mitä on laitettu.

Vierailija
8/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin taannoin että naudan- ja porsaanlihan sisältämä hemi rauta aiheuttaa syöpää. Lopetin molempien kulutuksen tuosta syystä ja ihan hyvin on sujunut siipikarjan, kalan ja riistan varassa. 

Tosin kaiken lihan kulutus näyttää olevan laskussa mitä omaan ruokavaliooni tulee, ilman mitään sen erityisempää syytä.

Vierailija
9/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä päässyt maistamaan. Jos se oikeasti vastaa tavallista lihaa maultaan ja rakenteeltaan, eikä ole sikakallista (excuse the pun), niin sopii minulle.

Mikä pun? Se on bunny, jos jänistä meinasit alkaa järsimään.

Vierailija
10/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten testosteroni ja erektiokyky tarvitsevat lihaa.

Vierailija
11/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että Bill Gates nyt on viimeinen ihminen maailmassa, jolla pitäis olla jotain sanottavaa meikäläisen ruokavalioon. 

Syököön itse vaikka älypuhelimia, jos sillä tulee onnelliseksi ja terveelliseksi. 

Ihme muuten, että ne älypuhelimet eivät olleenkaan saastuta missään vaiheessa elinkaartaan ;)

Vierailija
12/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaille korkealaatuista oikeaa lihaa. Köyhille korporaatioiden monopolina valmistavaa ylihintaista mönjää, jossa on vaadittavat laatusertifikaatit.

Vierailija
13/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle. Olen pyrkinyt muutenkin syömään yhä enemmän kasvispainotteisesti. Syön kalaa ja mereneläviä. Kanaa. Naudanlihaa ja possua harvoin. Jos epälihavalmisteet saadaan maistumaan hyvältä niin miksipäs ei. 

Vierailija
14/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gatesin omaisuuden voisi konfiskoida valtiolle ja laittaa ukko pakkotyöleirille.

Vierailija
15/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten testosteroni ja erektiokyky tarvitsevat lihaa.

Alapeukuttajilla ei ota enää viherpiiperryksen takia eteen..

Vierailija
16/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pienien kansojen tulee olla taas syömättä tai syödä synteettistä pasckaa jotta miljardimaat voivat jatkaa mässytystä ja lisääntyä lisää. 

Niille jotka sanovat että ei se haittaa hehe..ei ole tullut mieleen että keinolihassa ei ole mitään oikean lihan hyötyjä ja mussutat synteettistä pasckaa. Todellakin ISO EI. 

Vierailija
17/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä mutta tämä on jo sairasta. Gates ostaa maat ja päättää jatkossa kuka syö mitäkin?

Vierailija
18/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gatesin omaisuuden voisi konfiskoida valtiolle ja laittaa ukko pakkotyöleirille.

Taitaa Gatesilla ikävä kyllä olla niin paljon rahaa että voisi ostaa koko valtion..

Vierailija
19/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synteettinen ruoka ruokkii syöpäsoluja

Vierailija
20/112 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö paskaa Bill Gates, kyllä sinä siihen makuun totut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme