Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako sormea käytätte itsetyydytykseen

Vierailija
08.07.2015 |

Itse käytän kahta. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta en malta olla sanomatta...

Vaimoni oppi aikanaan minun vinkistäni, että keskari hoitaakin homman paremmin... Oli pienestä saakka käyttänyt pelkkää etusormea. :-D Muut sormet eivät toimitukseen osallistu, välillä käyttää nopeasti sisällä ja sitten jatkaa... :-)

Vierailija
22/34 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:33"]

Vähän aiheen vierestä, mutta en malta olla sanomatta...

Vaimoni oppi aikanaan minun vinkistäni, että keskari hoitaakin homman paremmin... Oli pienestä saakka käyttänyt pelkkää etusormea. :-D Muut sormet eivät toimitukseen osallistu, välillä käyttää nopeasti sisällä ja sitten jatkaa... :-)

[/quote]

Juuri näin toimii meillä rouva. Hyvin tuntuu se yksikin sormi riittävän, ja yhdessä paikassa vieläpä. :D Välillä tosiaan kuin automaattisesti voitelee pari kertaa siitä aukolta.

Tykkää sängyssä selällään, jalkapohjat yhdessä. Lopun lähestyessä pää jyrkässä takakenossa, silmät tiukasti kiinni, suu auki, kasvot suloiset kiimaisessa holtittomuudessaan...

Ehkä parikymmentä sekuntia ennen laukeamista lopettaa hengittämisen, ja tahti vimmainen.

Ja sitten tulee se ihana räjähdys. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa ny joku et miten sitä pyllyä pääsee samaan aikaan roplaamaan?!

Vierailija
24/34 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monet kuitenki itse stimuloi pyllyreikäänsä vaikkei välttämättä tykkää pyllyyn panemisesta.

Vierailija
25/34 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:45"]

aika monet kuitenki itse stimuloi pyllyreikäänsä vaikkei välttämättä tykkää pyllyyn panemisesta.

[/quote]

Hyi

Vierailija
26/34 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on just niin, että sormi pyllyssä tuntuu kivalta, muna kivuliaalta. Pieni anustappi on myös jepa. Itse hieron klittaa oikean käden keskisormella ja työnnän vasemman etusormen pyllyyn.

Vierailija
27/34 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vasemman käden keskisormi tai nimetön sisällä itsetyydytyksen aikana. Olen mies.

Vierailija
28/34 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:16"]Joo mulla on just niin, että sormi pyllyssä tuntuu kivalta, muna kivuliaalta. Pieni anustappi on myös jepa. Itse hieron klittaa oikean käden keskisormella ja työnnän vasemman etusormen pyllyyn.
[/quote]

Joo mut sano nyt et missä asennossa oot?!

Vierailija
29/34 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:16"]Joo mulla on just niin, että sormi pyllyssä tuntuu kivalta, muna kivuliaalta. Pieni anustappi on myös jepa. Itse hieron klittaa oikean käden keskisormella ja työnnän vasemman etusormen pyllyyn.
[/quote]

[/quote]

No vaikka kontillaan sängyllä pylly pystyssä ja poski sänkyä vasten.

Vierailija
30/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:16"]Joo mulla on just niin, että sormi pyllyssä tuntuu kivalta, muna kivuliaalta. Pieni anustappi on myös jepa. Itse hieron klittaa oikean käden keskisormella ja työnnän vasemman etusormen pyllyyn.
[/quote]

[/quote]

Selällään, jalat levällään polvet koukussa, nilkat ristissä, etusormi pepussa, peukku pimpassa, toisen käden sormi tai sauva klitoriksella. Aahhh mä niin teen sen ihan kohta, sit suihkuun ja töihin :) nännit on ihan törröllään..

Vierailija
31/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtätoista

Vierailija
32/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 04:38"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:16"]Joo mulla on just niin, että sormi pyllyssä tuntuu kivalta, muna kivuliaalta. Pieni anustappi on myös jepa. Itse hieron klittaa oikean käden keskisormella ja työnnän vasemman etusormen pyllyyn.
[/quote]

[/quote]

Selällään, jalat levällään polvet koukussa, nilkat ristissä, etusormi pepussa, peukku pimpassa, toisen käden sormi tai sauva klitoriksella. Aahhh mä niin teen sen ihan kohta, sit suihkuun ja töihin :) nännit on ihan törröllään..
[/quote]

Ookei... Tohon on kyllä liian liian lyhyet kädet mulla! En mitenkää sais etukautta sormee pyllyyn survastuu... Enkä kyllä ehkä haluiskaa!

Vierailija
33/34 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki viisi!, hieman vaikeaa vetää käteen vähemmällä määrällä

Vierailija
34/34 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku ja etusormi ympyräksi ja sit vaan nylkyttään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän